Волво Клуб - България

Full Version: Волво 460 странен проблем
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,
имам волво 460, 1.8, 95г. това лято ми отказа компресора на климатика - просто при пускане на климатика не тръгваше. Закарах колата при майстор и той ми каза, че проблема е с някакъв датчик подаващ информацция към компютъра и заради него не тръгва. Та майстора ми включи директно компресора без да минава през компютъра и сега си работи добре, но сега като включа климатика и особено ако съм на ниска предавка и до 2000 оборота колата стана много мудна и при натискане на газта придърпва и не се набира както трябва. Ако я карам без климатик си върви екстра. Ако някой може да помогне с компетентно мнение ще съм му много благодарен.
koruin Wrote:Здравейте,
имам волво 460, 1.8, 95г. това лято ми отказа компресора на климатика - просто при пускане на климатика не тръгваше. Закарах колата при майстор и той ми каза, че проблема е с някакъв датчик подаващ информацция към компютъра и заради него не тръгва. Та майстора ми включи директно компресора без да минава през компютъра и сега си работи добре, но сега като включа климатика и особено ако съм на ниска предавка и до 2000 оборота колата стана много мудна и при натискане на газта придърпва и не се набира както трябва. Ако я карам без климатик си върви екстра. Ако някой може да помогне с компетентно мнение ще съм му много благодарен.

моноинжекция ли е ? и светва ли и лампата за ламбдата от време на време?
монноинжекция и не светва никаква лампа.
просто не върви
koruin Wrote:монноинжекция и не светва никаква лампа.
просто не върви

а газова има ли? и как така не върви? при вкл климатик и каране на газ ли не върви ...без климатик на бензин върви ли както трябва? :?:
колата върви добре и на газ и на бензин, но като се включи климатика и сякаш има тир ремарке закачено на нея, трудно се наема и придърпва.
koruin Wrote:колата върви добре и на газ и на бензин, но като се включи климатика и сякаш има тир ремарке закачено на нея, трудно се наема и придърпва.
Това е заради принудителното включване на климатика!
Датчикът, който сте прескочили, следи точно това и ЕКУ-то преценява колко да нагнети компресора така, че да има мощност.
Сега просто работи на максимални обороти, т.е. шайбата прилепва плътно при всяко едно включване.
Недей да търсиш проблем в колата, няма да светне никаква лампа или нещо друго да стане - това е заради побългаряването :mrgreen:
а някакво решение на проблема, на какъв майстор да закарам колата
Dodo 155 Wrote:
koruin Wrote:колата върви добре и на газ и на бензин, но като се включи климатика и сякаш има тир ремарке закачено на нея, трудно се наема и придърпва.
Това е заради принудителното включване на климатика!
Датчикът, който сте прескочили, следи точно това и ЕКУ-то преценява колко да нагнети компресора така, че да има мощност.
Сега просто работи на максимални обороти, т.е. шайбата прилепва плътно при всяко едно включване.
Недей да търсиш проблем в колата, няма да светне никаква лампа или нещо друго да стане - това е заради побългаряването :mrgreen:


а я кажи къде е този датчик ,че да не го търсим при майстори ...
и приложи някоя схема ,че на ЕКУ-то по схеми не се вижда такъв -=--може да не съм го видял ,защото търсих друг проблем .