Волво Клуб - България

Full Version: Газов инжекцион за S80, съвет
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте, отскоро съм горд собственик на Волво, и естествено веднага се регистрирах тук. Та като новодошъл в клуба имам няколко въпроса Smile
Първият и най-важен засега е относно марката на газовата уредба, на която да се спра. Естествено ще е инжекцион и ще е на пропан-бутан, някак си не съм фен на метана. Ограничил съм възможните варианти само до три - българската Fobos 1, и италианските Landirenzo и Romano. Аз съм за Romano, но жената (по съвместимост и финансист :lol: ) настоява за по-евтината Fobos. Та моля, всякакви мнения, съвети, преживявания и разсъждения са добре дошли, и обещавам, обилно полети с бира на първото събиране, на което ще присъствам Smile
Честита придобивка колега. Добре дошъл във форума, дано винаги да намираш необходимата ти информация за колата тук. Сподели с нас от кой град си, залагам на София :lol: . В повечето големи градове на страната се провеждат месечни сбирки на клуба, ако желаеш можеш да се появиш на някоя от тях, да покажеш на живо новата придобивка. Относно въпроса с газта едва ли мога много да ти помогна, но мисля, че ако е читаво изпълнена цялата система, то марката няма да има чак такова голямо значение.
Романо, БРЦ, Ланди и т.н. товаще си решиш ти според цената която те устройва, но гледай да е последният модел на марката(вярно ще е скъп) за да нямаш проблеми.
Аз карам вече год. и 2 месеца и не усещам разлика м/у газ и бензин(само днес минах 630 км.)
Първоначално се бях насочил към БРЦ, но цената ме отказа - около 2200 лв. излизаше. Романо е 1600лв. и е с 5 години гаранция, Ландиренцо е около 1500, а Фобос е 1300, говорим за високият клас ГИ, поне според това, което обявяват в интернет. Та това е бюджетът 1300-1600лв.
И забравих да уточня - да, за София става въпрос Smile
От двама мои колеги с Фобос знам че създава доста проблеми.(може и да са си ги оправили вече)
Аз съм с БРЦ, но като гледам Романото е добра оферта.
Гледай и сервиза да ти е под ръка.
Аз съм с Фобос, имам около 35 000км с него. На около 20 обслужиха инжекторите, доколкото разбрах това е интервала, през който имат нужда да се прави. На около 30 изпарителят (Magic) започна да изпуска газ, подмених го с рециклиран. За сравнение другата ми кола е с Ловато, около 40 000 км на газ, сменени са веднъж филтри.
Аз съм с Романо, като цяло нямам проблеми, освен с газаджията, който не може да проумее Волво колко интелигентна кола е, и неможе да ми я настрои на дълъг път да не ми излиза Чек енджин.
Leper Wrote:Аз съм с Романо, като цяло нямам проблеми, освен с газаджията, който не може да проумее Волво колко интелигентна кола е, и неможе да ми я настрои на дълъг път да не ми излиза Чек енджин.
Къде ти я поставяха газовата колега? Защото май нещата клонят към Романо, сега остава да избера сервиз, което очевидно е не по-малко важно Smile
matrim Wrote:
Leper Wrote:Аз съм с Романо, като цяло нямам проблеми, освен с газаджията, който не може да проумее Волво колко интелигентна кола е, и неможе да ми я настрои на дълъг път да не ми излиза Чек енджин.
Къде ти я поставяха газовата колега? Защото май нещата клонят към Романо, сега остава да избера сервиз, което очевидно е не по-малко важно Smile
Всъщност сега видях, че колегата е от Бургас. Smile Както и да е, май ще се доверя на официалният вносител, или оторизиран представител (не знам как точно се води), в Люлин
Романо е наистина много добра система,Фобос е на същото ниво обаче но на друга цена.
Pages: 1 2