Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с капака на багажника
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Добър ден,

Имам следния проблем - капака на багажника на С40-ката, не се отваря, нито от бутончето, нито от дистанционното.Четох в ръководството, че неможе да се отключи с ключа, а има ли някакъв бутон вътре в купето чрез който се отваря?Някой ако може да предположи какъв е проблема да пише.Няма изгорял бушон. Smile
Здрасти, колега,

pachopacho мойе да ти помогне, ако става въпрос за С40 1.6Д след 2004. Беше споменавал, че имали някакви драми с кабелчетата на самия бутон.
Да, колата е 2007г.
Оказаха се пак кабелчета, но не на бутона. Smile
И на мен ми се случи нещо подобно. Счуписе микроключето за отключването на задната врата. Колата е V50.
Разглобих и свалих задната лайсна, на която се намират освен бутона и светлините за номера. На една букса са кабелите. Дадох накъсо прес буксата с един кламер и се отключи задната врата. След това замених дефектиралото ключе с ново, но си е пипкава работа...

Btw. доста време търсих emergency open бутонче отзад, като на другите автомобили, но уви във волвото няма такова.
Кофти е, няма ключалка, каквато има S80.Единствения начин да се добереш до багажника е като махнеш задните седалки. :mrgreen:
Докато реплайна и вече има решение Smile

Един от проблемите е от самите кабели, не знам кабелните форми в кой гараж ги правят за волво обаче до момента срещнах 3ма човека с 40ки и скъсани кабели в шлауха между купето и капака.
при някои случаи няма отваряне на багажника, затова при първите няколко пъти в които не се отвори багажника трябва да се оправи на момента, че после ще играе флекса...
Видях на една 40ка че има имърджънси дръжка от вътрешната страна на капака, която при мен липсва.

Втория вариант е самото ключе. Принципно е капсуловано и е малко гимнастика да се извади и сложи друго, но става. В МП съответно продават комплект цялата пластмаса с осветлението и по спомен беше 200+ лв.
`айде нЕма нужда 200+лв за едно ключе за някакви стотинки ...

Поздрави Wink
pachopacho Wrote:Един от проблемите е от самите кабели, не знам кабелните форми в кой гараж ги правят за волво обаче до момента срещнах 3ма човека с 40ки и скъсани кабели в шлауха между купето и капака.

По скоро има някъкъв проблем с подвеждането на кабелите. Огъват се прекалено много и само на едно място и заради това се късат. Такъв проблем на една машина го решихме като подведохме кабелите към движещите се части по друг начин. Преди машината късаше кабелите на 2-3 месеца, сега около година - година и половина изкарват един комплект кабели(като се има в предвид, че са същите като късащите се през 2-3 месеца).
Tisho Wrote:По скоро има някъкъв проблем с подвеждането на кабелите. Огъват се прекалено много и само на едно място и заради това се късат.

Напълно съм съгласен със Тишо, кабелите са събрани в сноп който е стегнат със биндер ленти.
При затварянето на багажника снопа се прегъва на 90 градуса и когато кабелите в него нямат възможност да се движат свободно
в профила на гофрата , тези със най голямо сечение го отнасят първи.

Така се случи и при мене - кабела за управление на соленоида се оказа прекъснал, а други два - осветление на регистрационната табела и за сензора за отворен багажник бяха с нарушена изолация.

Подмених кабелите в целият сноп и ги оставих доста по-свободни в гофрата.

https://drive.google.com/file/d/0B4g_o6f...sp=sharing

Първите сигнали за този проблем при мен бяха съобщенията за отворен багажник.
Ако им се обърне внимание на време ще си спестите търкаляне в багажника в фенерче в ръка на по късен етап Smile)
Здрасти,
разкачи за няколко секунди едната клема на акумулатора и ще се отвори. Около 40 лв мисля, че обявиха МП за малкия детайл, на който са 2те крушки за номера и ключето (намира се под лайстната, над номера).Друг вариант е да свалиш лайстната и да разкачиш за малко кабелчетата, които излизат от капака и през букса се свързват с кабелчетата на ключето. Преди 2 седмици го майсторихме моето такаSmile
Pages: 1 2