Волво Клуб - България

Full Version: 460 /..1,8 с газ ! -проблема !
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Споделям това с Вас ,защото обичам Марката и държа на нея !Както и на Приятелите си и съмишлениците във форума !С тази си тема искам ,да разкажа нещо ,което ще е от полза на много колеги ,притежаващи същия автомобил . Не си налагам мнението и не твърдя ,че разбирам ,но ще опиша една деликатна ситуация ,в която попаднах и след многото интервенции ,със смяна на датчици и хиляди неща -проблема си оставаше и колата просто си беше отврат -в един момент -Сливенското волво -тръгна и къса гумите

купих колата на съфорумец -/жимвиртуоза /-Владо ! много добро и разбрано момче -не скри нищо от мен при продажбата -колата си беше с проблем !

след това ....волвото е моно ,с фабрична газ и съответно с емулатор на дюза и ламбда контрол ...бяха сменени : ламбда / ТПС / стъпков мотор / датчик температура,за който не съм убеден / свещи /кабели .... Просто нямаше какво да сменям ! старите неща бяха в багажника и се подведох

като кола,всичко и беше запазено и стегнато ,единствено с големия проблем ,че като загрее -светва лампата на ламбдата и изгасва двигателя
а преди да светне лампата -двигателя започваше да работи на 2....3 цилиндъра


карах така близо месец и в един момент реших да правя моното на пълна инжекция ,като прехвърля главата с колекторите и компа от старото си 440 ,,,

през всичкото това време си мислих ,че проблема е в електрониката ,свалях схеми и сравнявах всеки един пин на компа и кабел ,дали отива където трябва -всичко си беше ок ! колата не вървеше ,прекъсваше и гаснеше и и светваше лампата за сондата

няма да пиша по вече за проблема ,който се оказа елементарен -ПРОСТО ЩЕ ГО ОБЯСНЯ ЛОГИЧНО!

паля на бензин ,,над 2000 об прехвърля на газ ,,,студена кола -върви ,докато позагрее ,,,започва да работи на 2 ...3 цилиндъра -светва ламбда -проблема е в неизгорелия кислород и лошо смесообразуване...от там ламбдата /кислороден датчик / се опитва да подаде сигнал към компа и да оправи гориво и въздух -но след няколко опита се отказва и компа блокира -колата гасне ...до връщане на контактния ключ и запалване отново ....до следващата реакция на ламбдата .

след смяна на кабелите за свещите -всичко заспа и колата върви завидно добре ,,,подведен бях ,че са сменени /А те са и са нови / ,но проблема се оказа в тях -сложих едни стари кабели -двигателя стана друг -спря да ми светва лампата на ламбдата ,защото /поне така си мисля / сега всичко е в норма и си изгаря даже и кислорода ! -от там ...спря да прави грешки и свали разхода ,спря да загрява ...и ме отказа да я правя пълна инжекция ,,,,а кабелите просто си бяха нови и никой не се сети за това ....бях ги елиминирал като причина ...сега карам и се кефя
дано съм полезен[attachment=38522]
Със здраве да си ся караш Андро.Както ти казах и вчера,старите ги изхвърли да не те подведат пак някой ден като ги видиш че са новички.Колата ти е супер запазена,и сега остава само газ да и наливаш,и много безаварийни км.да и навъртиш.Поздрави Wink
Мен пък ми е интересно какво е съпротивлението на всеки един кабел на тез ментеливите.
biser.or Wrote:Мен пък ми е интересно какво е съпротивлението на всеки един кабел на тез ментеливите.

мога да ти ги изпратя по еконт, и да си измериш сам ,това което те интересува ,но едва ли имаш подходящ уред за целта.А по тема /КАБЕЛИ/ и волво ,което е с френското запалване ,мога да напиша книга !