08-20-2014, 07:44 PM
Нека това да е продължение на една тема, която бях пуснал преди 2 години и която всъщност все още няма окончателен отговор. Тогава имаше 2 мнения:
joro - 5 степенен AISIN
Nicki - 4 степенна американска кутия
Единодушно се натрапва мнението, че маслото трябва да си сменя.
Подведен от тези компетентни приказки за периода от старата тема до днес успях да стана за смях във всички сервизи за автоматици в Германия. Разговорите протичаха по един и същи начин:
-Можете ли да ми смените маслото в автоматика?
-Каква ви е кутията?
-Американската, казват че се поврежда лесна.
-Кой Ви каза това? Имате ли някакви оплаквания?
-Не.
-Тогава не го правете!
Най-после намерих един чех, който се е провъзгласил за сервизЪт за автоматици във Вюрцбург. Той ми наприказва същите работи, как кутията се скапвала, само с тази разлика, че й даде живот вместо 200 хил. км както усилено се твърди в този форум, 400хил. Разбрахме се да смени маслото, филтъра, да почисти ваната и ако може да сложи по-голям радиатор. Каза, че имал лично БМВ със същата кутия. В уречения ден отивам след работа и той ме посреща паниран. Твърди, че кутията ми била 5-степенен AISIN. Аз кипвам, но все пак съм щастлив, че не е пипал нищо. Вземам си колата и на другия ден отивам в представителството. Там им задавам до болка познатия тук въпрос:
-Защо твърдите, че маслото на амтоматиците на Волво не се сменя?
Излиза бригадира и ми отговоря:
-Маслото се сменя. Но само когато кутията дава проблеми. Правили сме го, но не е желателно, защото това е симптом за края на кутията и просто Ви дава възможност да продадете колата изгодно докато е в изправност.
Изведнъж всичко ми просветна!
-Какъв живот имат средно автоматиците на вашите клиенти?
-Различно, зависи от стила на карането. Но поне 400000км, някои са издържали и милион. А Вие не се занимавайте с това. Освен че е скъпо така само ще съкратите този период.
Ето това е истината за автоматиците на VOLVO драги фенове! Знам, че сега ще ви се нахвърлят всички специалисти. Всеки има различни мотиви да си сменя Маслото. На един му е скучно, друг гледа да изкара някой лев, трети пък е повлиян от мнозинството или кипи от мерак. Отначало реших, че няма смисъл да споделям с вас тези си перипетии. Така или иначе никой няма да ми повярва и нищо няма да се промени. И така до днес. Минахме през прохода Ореляк. Жена ми караше и когато започна спускането включи гиъртроника на 1ва. После на 2ра, накрая стана по-равно и хоп ето че на таблото се появи 4-та предавка!
joro - 5 степенен AISIN
Nicki - 4 степенна американска кутия
Единодушно се натрапва мнението, че маслото трябва да си сменя.
Подведен от тези компетентни приказки за периода от старата тема до днес успях да стана за смях във всички сервизи за автоматици в Германия. Разговорите протичаха по един и същи начин:
-Можете ли да ми смените маслото в автоматика?
-Каква ви е кутията?
-Американската, казват че се поврежда лесна.
-Кой Ви каза това? Имате ли някакви оплаквания?
-Не.
-Тогава не го правете!
Най-после намерих един чех, който се е провъзгласил за сервизЪт за автоматици във Вюрцбург. Той ми наприказва същите работи, как кутията се скапвала, само с тази разлика, че й даде живот вместо 200 хил. км както усилено се твърди в този форум, 400хил. Разбрахме се да смени маслото, филтъра, да почисти ваната и ако може да сложи по-голям радиатор. Каза, че имал лично БМВ със същата кутия. В уречения ден отивам след работа и той ме посреща паниран. Твърди, че кутията ми била 5-степенен AISIN. Аз кипвам, но все пак съм щастлив, че не е пипал нищо. Вземам си колата и на другия ден отивам в представителството. Там им задавам до болка познатия тук въпрос:
-Защо твърдите, че маслото на амтоматиците на Волво не се сменя?
Излиза бригадира и ми отговоря:
-Маслото се сменя. Но само когато кутията дава проблеми. Правили сме го, но не е желателно, защото това е симптом за края на кутията и просто Ви дава възможност да продадете колата изгодно докато е в изправност.
Изведнъж всичко ми просветна!
-Какъв живот имат средно автоматиците на вашите клиенти?
-Различно, зависи от стила на карането. Но поне 400000км, някои са издържали и милион. А Вие не се занимавайте с това. Освен че е скъпо така само ще съкратите този период.
Ето това е истината за автоматиците на VOLVO драги фенове! Знам, че сега ще ви се нахвърлят всички специалисти. Всеки има различни мотиви да си сменя Маслото. На един му е скучно, друг гледа да изкара някой лев, трети пък е повлиян от мнозинството или кипи от мерак. Отначало реших, че няма смисъл да споделям с вас тези си перипетии. Така или иначе никой няма да ми повярва и нищо няма да се промени. И така до днес. Минахме през прохода Ореляк. Жена ми караше и когато започна спускането включи гиъртроника на 1ва. После на 2ра, накрая стана по-равно и хоп ето че на таблото се появи 4-та предавка!