Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със съединителя на V40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте, колеги! Имам въпрос към вас... В последно време ми прави впечатление, че когато е на място колата, все по-трудно включва на скорост. Четох във форума, но не видях подобна тема. Та, въпроса ми е следния - как мога да разбера какъв е съединителя при мен - по номер на двигателя или на рамата, защото чувам от хората да ми казват, че има два варианта на съединител при тая марка. Единия е "стандартен" - демпферните пружини са на амбриажния диск, а втория - демпферите са били на маховика..... От тук и разлика в цената на ремонта, която е много осезателна! Имам и втори въпрос - ако при мен демпферните пружини са на маховика, възможно ли е да се монтира обикновен маховик и демпферите да са на амбриажния диск? Питам, защото чувам, че разликата в ремонта е няколкостотин лева, което не е за пренебрегване! Не става да отида при майстор, да разглоби съединителя и да ми каже, че само частите струват около 1 500 лева, примерно... Sad
Благодаря ви предварително! Smile
С кой мотор си,колега? Ако си 102 или 116 коня (Common Rail система) 100% е демпферен маховика. Ако си 90 или 95 си с твърд маховик и пружините са на феродовия диск. Къде ти отделя съединителя?
mudancho Wrote:С кой мотор си,колега? Ако си 102 или 116 коня (Common Rail система) 100% е демпферен маховика. Ако си 90 или 95 си с твърд маховик и пружините са на феродовия диск. Къде ти отделя съединителя?
До колкото знам, двигателя е 134 или 136 коня, бензин... Колата е производство 1999 година. Съединителя започна да отделя ниско долу... Ако може да послужи като инфо номера на двигателя, ще погледна в големия талон... Казват ми, че двигателя не е френски на Рено, а е истински на Волво... Мога да кача снимка...
Бензинови двигатели, като на твоята кола са Volvo, по въпроса ти, да те успокоя най-вероятно си с обкновен съединител. Цените му варират около 300лв за комплекта с лагер.
bg_tiger1978 Wrote:Бензинови двигатели, като на твоята кола са Volvo, по въпроса ти, да те успокоя най-вероятно си с обкновен съединител. Цените му варират около 300лв за комплекта с лагер.
Благодаря ти, bg_tiger1978!!! 300 лева е приемлива цена. Само още едно питане - това е цена на Мото Пфое или от други магазини? Ако е от друг магазин, може ли да ми препоръчате кой е той и евентуално каква марка съединител да търся, че има добри части, но има и такива ментета, че свят да ти се завие!...
Приятен ден от мен! Smile
Един съвет от мен.
Когато свалиш стария комплект гледаш там какво пише и купуваш същото и сменяш всичко.
Ориентирай се към доказан сервиз, респ. с доказано качество на частите и успех.
На мен не ми излезе 300 лв., но това е друга тема.
Съединител Валео закупих за 280лв. Без никакви отстъпки, го намерих за 340лв най-евтино, след разпитване на сто места. Смяната колко ще ти струва, знае само твоя майстор. В Мото Пфое по спомен съединителят излизаще около 600-700лв за комплекта (540 + сто и няколко за лагера- без отстъпката за клубни членове) , сега дали е поскъпнал, не искам да разбирам Wink
bg_tiger1978 Wrote:Бензинови двигатели, като на твоята кола са Volvo, по въпроса ти, да те успокоя най-вероятно си с обкновен съединител. Цените му варират около 300лв за комплекта с лагер.

Дидо ако е със 136 коньовия мотор е със демпферен,нищо че е бензин а годината е 1999.

На Дедо Гого преди да вземе джипката беше такъв на V40-та.

Колега дай един VIN за да можем да проверим и да ти кажем със сигурност.

Друг е въпроса че ме съмнява да е съединителя с това отделяне долу на педала. Проверка на помпите на съединителя мисля че ще даде насока за проблема.
Stanchoni Wrote:
bg_tiger1978 Wrote:Бензинови двигатели, като на твоята кола са Volvo, по въпроса ти, да те успокоя най-вероятно си с обкновен съединител. Цените му варират около 300лв за комплекта с лагер.

Дидо ако е със 136 коньовия мотор е със демпферен,нищо че е бензин а годината е 1999.

На Дедо Гого преди да вземе джипката беше такъв на V40-та.

Колега дай един VIN за да можем да проверим и да ти кажем със сигурност.

Друг е въпроса че ме съмнява да е съединителя с това отделяне долу на педала. Проверка на помпите на съединителя мисля че ще даде насока за проблема.
Много е късно за да излезна навън и да потърся къде е тоя номер... Утре преди обяд ще го потърся и направо ще го снимам, че може да объркам нещо. Аз пак да попитам - ако се окаже, че маховика ми е демпферен, може ли да сложа нормален маховик и съответно съединителя да е обикновен? Идеята ми е, ремонта да е по-евтин..... Idea
VIN номера го вземи от талона на колата, макар да имам едни съмнения във вярността му там, но това са полицейско/катаджийски неволи :mrgreen:
Pages: 1 2 3