Волво Клуб - България

Full Version: Виене след смяна на ангр.ремък с Contitech
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Смених си ролките и ангренажния ремък на Волво V40 1,6. бензин 109 к.с..Сложиха ми ролки ина и ремък Контитеч и сега ми се струва че има леко виене при подаване на газ,не е е кой знае колко силно но не знам дали е добре.Майстора ми каза че е сложил всичко правилно.Не знам какво да правя
vakata5 Wrote:Смених си ролките и ангренажния ремък на Волво V40 1,6. бензин 109 к.с..Сложиха ми ролки ина и ремък Контитеч и сега ми се струва че има леко виене при подаване на газ,не е е кой знае колко силно но не знам дали е добре.Майстора ми каза че е сложил всичко правилно.Не знам какво да правя
Може и най-вероятно майсторът да си е свършил работата, но има много части със съмнителен произход.
Аз лично от доста години купувам само оригинални комплекти, все пак ангренаж се сменя доста рядко, а гаранцията за качество е почти 100% ... при другите е малко на късмет.
За сега си карай така и я наблюдавай - ако стане по-силно, закарай я отново при майстора, може да види коя ролка се е бъгнала и само нея да смени.
така ще бъде
Бих ти препоръчал да я покараш известно време така.Случвало ми се е и на мен след смяна на ангренаж да има разни звуци и след известно време да изчезнат.Заслушвай се все пак да не се усилва звука-тогава търси съдействие.
pliva Wrote:Бих ти препоръчал да я покараш известно време така.Случвало ми се е и на мен след смяна на ангренаж да има разни звуци и след известно време да изчезнат.Заслушвай се все пак да не се усилва звука-тогава търси съдействие.

+1
добре,благодаря
Ремъка е натегнат повече от необходимото...
Виждам че темата е стара но не намерих подходяща тема да задам въпроса си... Така след смяна на ангренажен ремък и един от вамосите (колата е xc70 2.5t 209hp автомат бензин има два вамуса на двата вала) ми светна чека.... Ремъка е зацепен по белезите от инструкциите, та.... Прави ли се допълнителна центровка след смяна на ванос (като самият ванос се върти по часовниковата стрелка за предварение и обратно за закъснение или се закача на диакностика и се настройва по нея според данните които тя дава... Някой знае ли нещо по въпроса... С една диагностика (мисля че беше Делфи или нещо от този род, изчистихме грешката но след две три паления се появи отново чека... Някой да знае нещо...
Пропуснах да спомена че колата върви нормално няма видима размика от преди смяната на ваноса и ремъка (не знам дали беше за смяна ваноса или семерингата беше изпуснала защото беше стара и твърда но реших да сменя и ваноса защото не си заслужават гимнастиките по пробите дали изпуска масло или е само семерингата, ако бях сменил само семерингата и изпусне ваноса масло щеше да омазни целият ремък и отново сваляй, сменяй и така нататък...)
Някой да знае дали колата се чете с диагностика Bosh KTS компа и е Bosh...
Pages: 1 2