Волво Клуб - България

Full Version: Голям разход. Каква може да е причината?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
С колата която имам отскоро правя 54 км с 10л газ на градско. Двигател 1.7 карбуратор с ръчен смукач. Иначе върви много, но май в това е проблемът. Ще ида на компютърен стенд , но и Вие си кажете мнението. Благодаря Ви.
Явно имаш няколко проблема.
Първото - май не са ти сипали газ толкова колкото си заредил.
Второ - може и повече газ да и е пуснато. - реглаж.
Абе с две думи ходи на диагностика - където имат програмата за Волво - за да не донапаснат нещата на око.
От 15 до 45лв. вървят тия неща - диагностиката.

п.п.- от първия проблем се оплакват много!!
Efri 740 Wrote:Явно имаш няколко проблема.
Първото - май не са ти сипали газ толкова колкото си заредил.
Второ - може и повече газ да и е пуснато. - реглаж.
Абе с две думи ходи на диагностика - където имат програмата за Волво - за да не донапаснат нещата на око.
От 15 до 45лв. вървят тия неща - диагностиката.

п.п.- от първия проблем се оплакват много!!
Малее като се сещам кви майстори газаджии има в Стара Загора напрво ми се плаче, внимавай много с тях щото нали знаеш секи ти казва че е най добрия в града и околията ;о)
Има няколко възможни причини - първата с газстанциите я казаха вече. Повишен разход,особенно на газ често е вследствие от неизправности в ел системата - много хора са доволни от Бриск Силвър - свещи за газ по 4лв чешки,виж си кабелите и си почисти дистрибуторната капачка и палец(щом колата вървиии явно нямаш големи проблеми тук,но все пак погледни) . Нщо чудно да ти върви много газта и затова да ти е такъв разхода - можеш да пробваш от съветите на клуба на газаджиите в дира, така и така си тръгнал към 15-20лв за диагностика,просто рискуваш най много да идеш на бензин до там Smile
jul Wrote:С колата която имам отскоро правя 54 км с 10л газ на градско. Двигател 1.7 карбуратор с ръчен смукач. Иначе върви много, но май в това е проблемът. Ще ида на компютърен стенд , но и Вие си кажете мнението. Благодаря Ви.
Ако на газ върви повече отколкото на бенз, си за реглаж, както те посъвтва вече Ефри.
След реглажа минах 95 км с 10л комбинирано като извънградското беше на пресечен терен с около 110-120. Това по-нормално ли е? На мен ми се струва доста по-добре
Според мен е напълно нормално.
Прави сте че всички газаджии в СТара Загора са големи майстори. ХОдих при един той взе да кълне другите. Сега ще видим какво е направил. Толкова ли е важно да се пали сутрин на бензин. Той твърди че карам с незагряла кола и изпарителя направо плюе газта . Препоръча да паля на бензин
jul Wrote:Прави сте че всички газаджии в СТара Загора са големи майстори. ХОдих при един той взе да кълне другите. Сега ще видим какво е направил. Толкова ли е важно да се пали сутрин на бензин. Той твърди че карам с незагряла кола и изпарителя направо плюе газта . Препоръча да паля на бензин

На Вектрата имам автоматичен бутон за газта и винаги паля на бензин(когато има :lol: ), но тя(вектрата) си превклюва на газ веднага след като излезна от паркинга. Времето за което извършвам това действие е от 45 до 75 секунди. Демек колата е студена. Всъщност ключа обръща на газ, когато оборотите на колата надвишат 2000-2500!
Един вид автоматичен смукач.
Единственото с което се съобразявам е да имам антифриз в системата, за да не замръзне.
Случвало ми се е да паля колата и зима и лято само на газ(когато няма бензин в резервоара :lolSmile. Е зимата трябва да завъртя на стартер поне два пъти, но пали.
Но при карбуратор, проблема е че трябва да се напълни карбуратора с бензин за да запалиш сутринта, а този сезон не е подходящо време да въртиш двигателя на стартер дълго време. Сещаш се защо нали?
Иначе не виждам друг проблем.
jul Wrote:.....Толкова ли е важно да се пали сутрин на бензин. Той твърди че карам с незагряла кола и изпарителя направо плюе газта . Препоръча да паля на бензин
Това е много относително - паленето сутрин на газ!!
При минус ~10 градуса шкодичката палеше и работеше на газ без проблем. Тя е с комп. на Бош и още една камара датчици.
Само че за да не замръзне при палене - се натискаше педала на високи обороти да поработи малко - за да не замръзне изпарителя.
Ния правехме и друг вариант при повече от -10 гр., сипвахме вряла вода на изпарителя и нямаше проблем - без да се форсира.
За всяка кола си е индивидуално всичко - зависи на какъв принцип са и нещата и в какво състояние е Тя.
Pages: 1 2