Mirama Wrote:Здравейте на всички,
не можах да преценя дали темата е по-подходяща за тук, или съответния подфорум за модели на Волво.
Обмислям от известно време покупката на V50 и ме интересуват всякакви мнения, препоръки, съвети.
До преди 6-7години от време на време карах Волво 460 на баща ми, изключително здрава, надеждна и хубава кола (естествено доста стар модел).
Интересува ме как е въпроса с намирането на авточасти за модела, какъв е ценовият им диапазон, както и за цялостната поддръжка (ролки, ремъци, масло и др. консумативи).
Какви често срещани проблеми има модела?
Благодаря предварително на тези, които ще обърнат внимание на темата и ще отговорят.
Здравей.
Значи за цени на поддръжка в България по обясними причини няма как да дам мнение, но едва ли намирането на части ще ти е проблем!
По отношение на това, което си написал за Волвото на баща ти, махни здрава и надеждна и остави само хубава
Днешните коли не са здрави и надеждни - колкото по бързо го проумееш, толкова по-добре за теб
Като добавиш, че това е автомобил от времето, когато Волво беше под шапката на Форд - забрави думичката здравина!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Здравина и Форд не вървят заедно :evil:
Често срещани проблеми по модела...ами те не са малко, но най-общите са:
- сензор за външна температура(веднъж вече смених, вторият е на път)
- алтернатор (моят си е здрав засега, но други съм чел да се оплакват доста)
- лагер главина (аз лично 4 досега смених и все предни!)
- чух за проблеми с климатика - сдавал багажа някъде на около 160-180 000 км.Моят още работи, но колата е на 133 000 км, та има време.Вече на 2 пъти климатика ми изключваше, но при повторно запалване на колата се оправяше. Усещам, че другото лято на това ще му дойде реда :roll:
- предни носачи - заминават на 100-120 000 км (моите ги смених на 110 000 някъде)
- биалети не е рядкост да заминат (при мен ги смених на 72 000 км)
При мен замина и лагер на полуоската(трябва да я смениш цялата, а не става само лагера).Предстой ми смяна на ангренажен ремък (колата скоро ще стане на 10 години, та е време да го сменя), ролки и някакво уплътнение на двигателя(camp seal).Офертата от дилъра е близо 1 200 долара.Сумата в лева в МП едва ли ще е повече от 700-800 лева.Това все пак го сменяваш веднъж на 5-10 години, та едва ли е болка за умиране.
Иначе колата е практична.Става и за градско, и за инвънградско каране.Ако си сам или имаш семейство, но с по-малки деца, може да го ползваш за семеен автомобил.Багаж събира доволно, но не очаквай от него да събереш същото количество, както в голямо СЮВ, още по-малко пък миниван.
По отношение на комфорт големия недостатък е лошата возия.От останалото съм доволен общо взето.
Седалките са много удобни, а това е изключително важно.Изобщо Волво освен с пословичната си сигурност, се слави и с невероятно удобните си седалки.
Перфектен автомобил за семейство с 1-2 деца.Става за всекидневна градска употреба, а когато е нужно и за дълги извънградски пътувания.Това последното съм го пробвал многократно.Ако намериш и AWD Т5 още по-добре
Успех с покупката