Волво Клуб - България

Full Version: Подходящо място за копчето газ/бензин S40 II
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
За бутилката не знам какво да те посъветвам, но бутона за газовото заедно с индикатора не може ли да се вмести под бутона за аварийните светлини между "духалките" ? Панела предполагам също лесно ще се извади.
Иначе наистина варианта до скоростния лост е най-удачен, но щом не е възможно ...
zorba Wrote:Sorry ама това с общият корпус не го схванах...

за по нагледно го снимах.

[attachment=39614]
вижда се и общата платка, която се намира под копчетата..
[attachment=39612]

[attachment=39610]

[attachment=39608]
ето тук се вижда как и двете копчета са в общ корпус...
[attachment=39605]
...който се разглобява.
[attachment=39603]
под двете копчета има обща платка
[attachment=39602]

[attachment=39600]
може и да може да се сложи газ/бензина тук. Стига да не е прекалено голямо и да се събере и да успея да прекарам кабела до тук. Всъщност кабела ще мине, буксата му може да е проблем
[attachment=39598]
Като гледам, спокойно копчето може да бъде поставено в ляво от запалката.... освен ако не държиш да бъде поставено именно на мястото на празната ти букса ..... :roll:
npackoBko Wrote:Като гледам, спокойно копчето може да бъде поставено в ляво от запалката....
Това място е само привидно удобно. За там си помислих и аз в началото, но при отпускане на ръчната ще докосвам копчето с пръстите си ...не винаги, но ще трябва да внимавам да не го натискам, което е кофти.
Аз все повече си мисля за кората зад централната конзола.
Ясно колега, а някой може ли да каже за какъв бутон служи празното място?
Просто от любопитство.
в ръководство за S40 2004 пише "Switch, optional equipment",
а в ръководство за S40 2012 - "Blind Spot Information System, BLIS" или "Park Assist"
Така се получи при мен.
[attachment=41364][attachment=41362][attachment=41359]


ето и малко снимки от инсталацията

[attachment=41329] [attachment=41328][attachment=41345][attachment=41346][attachment=41347][attachment=41348][attachment=41349][attachment=41350][attachment=41351][attachment=41352][attachment=41353][attachment=41354][attachment=41355][attachment=41356][attachment=41358][attachment=41357][attachment=41360][attachment=17]<!-- ia17 -->модули за прарктроник(отдолу) и ремарке(горния)
22-DSC_0636 [304].JPG<!-- ia17 -->[/attachment]

21-DSC_0633 [960].JPG[/attachment][attachment=18]
Как ви се вижда инсталацията?
proykov_j Wrote:Как ви се вижда инсталацията?
Честно ли искаш?
Не бих си сложил.
Някои неша са счупени а останалите са ги вързали с свински опашки.
Прекалено далече са газовите дюзи от бензиновите .
Струва ли ми се или изпарителя е вързан успоредно на парното.
Интересно ми е изобщо върви ли на газ и каква ти е Файдата от газта ?
dilana Wrote:proykov_j написа:Как ви се вижда инсталацията?


Честно ли искаш?
Разбира се, че честно. Снимките съм ги качил за да покажа какво е виждането на един газаджия за КАЧЕСТВЕН монтаж. Аз не го намирам за точно такъв и исках да проверя дали само на мен ми се вижда така Smile


dilana Wrote:Някои неша са счупени а останалите са ги вързали с свински опашки.
изглежда свинските опашки са запазена марка за "пипано в България", а относно счупените неща не разбрах за кои се има предвид.

Изпарителят е вързан успоредно на парното.

На газ си върви и то много добре. Много трудно може да се усети разлика.

Файдата от газта е че разходите, които правя за гориво са два пъти по-малки.
Разхода градско е: 14-15 бензин. 15-16 газ.
Извън градско: 8,5 бензин. На газ 10 при скорост 130. При скорост 160 разхода скочи до 15,5.

Относно инсталацията разочарованията ми са свързани най-вече с монтажа на бутилката и преминаването на маркучите през ламарината.
Pages: 1 2 3 4