Волво Клуб - България

Full Version: проблем с би ксенон (китаец)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейтереших да си сложа би ксенон купих си един китаец монтажа изглеждаше фасулска работа и така почнах да свързвам буксички. Когато закачих всичко и пуснах светлините фара от страната на шофйора не работи по скоро не се запалва крушката. Останових че "-" е разменен в буксите оправих ги така че всичко да е както трябва оказа се че работи само на къси като размених кабелите да работи на дълги късата светлина не бачка и това е само с тоя фар пробвах други комплекти същата работа някой ако е имал подобен проблем нека помага колата е volvo v40 1,9 16v. 1999г.
Моя грешка и двата фара светят само на къси на дълги гаснат
Стига уе, майтапиш се...
Ще ми се да е така и явно никой не знае каде е проблема
Dpar0 Wrote:Здравейтереших да си сложа би ксенон купих си един китаец монтажа изглеждаше фасулска работа и така почнах да свързвам буксички. Когато закачих всичко и пуснах светлините фара от страната на шофйора не работи по скоро не се запалва крушката. Останових че "-" е разменен в буксите оправих ги така че всичко да е както трябва оказа се че работи само на къси като размених кабелите да работи на дълги късата светлина не бачка и това е само с тоя фар пробвах други комплекти същата работа някой ако е имал подобен проблем нека помага колата е volvo v40 1,9 16v. 1999г.
Колега, какви са ти крушките?
То китаец, ама всичко вече е китаец ... явно си взел някакво яко менте!
Така нареченият Би-ксенон с клапа ли е или има 2-ра крушка (ако говорим за Н4)?
Bi xenon с магнит за дългите взех два единия го монтирахме на едно дърто ауди което е пак h4 монтажа стана За 10 мин. На волвото не проработи
Аз да задам обратния въпрос - фаровете на Волвото какви са - едносекционни с Н4 крушки или двусекционни с Н7 крушки ....
Втори въпрос - би ксенона с колко извода е на крушка?
Трети въпрос - след като е сгрешен един път минуса - провери ли за изгорели бушони по системата?
Едносекционен h4
Мисля че са три извода а за бушоните ако са тия в двигателния отсег ги проверих сичките не видях изгорели
Пробвах и вариянта разглобих буксата за фаровете и подредих крачетата по ксенона когато включа фаровете свети едната светлина когато разменя двата плуса свети другата светлина но когато цъкам от лосчето примерно свети на дълги на късите изгасва после пробвах обикновенна халогенна крушка всичко си е наред не би трябвало да има изгорял бушон затова си мисля че не е от това казаха ми че може би фаровете нямали релета което е смешно според мен не разбирам от ел но на ауди 80 1988 г. Стана а на волво 1999 не ще
Dpar0 Wrote:Пробвах и вариянта разглобих буксата за фаровете и подредих крачетата по ксенона когато включа фаровете свети едната светлина когато разменя двата плуса свети другата светлина но когато цъкам от лосчето примерно свети на дълги на късите изгасва после пробвах обикновенна халогенна крушка всичко си е наред не би трябвало да има изгорял бушон затова си мисля че не е от това казаха ми че може би фаровете нямали релета което е смешно според мен не разбирам от ел но на ауди 80 1988 г. Стана а на волво 1999 не ще
Я измери с мултицет буксата на Волво-то и напиши на кой извод какво излиза.
1. Габарити - + или - ?
2. Къси - + или - ?
3. Дълги - + или - ?
Pages: 1 2