Волво Клуб - България

Full Version: V40 2.0 Шум от диференциала
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги. След почти 3 години и 60 000км без никакви ремонти (верно ще ме надживее...) се наложи най-после да вляза в бокса. Човека вдигна едната гума, завъртях и металния шум си го има и на скорост, и на свободна. Като вдигна другата гума - същия филм. Каза, че се чува от скоростите. Източи маслото от кутията, видяхме, че няма стружки или отломки и го върна обратно. Скоростите си влизат всички без проблем и затова диагнозата се оказа лагери на диференциала. Думите на човека бяха: "Вземи си друга ск. кутия и ще ти я сменя. Не ми се занимава да разглобявам". В следващия сервиз - същата работа. Първо ми каза, че ще ми ги сменя лагери, а после се отказа?! Сега аз трябва да сменям здрава кутия, с друга в неизвестно състояние. Някой имал ли е подобен проблем, че наистина не знам какво да предприема...
Аз съм сменял лагери на диференциала, малък и голям.Сваляне и поставяне на СК(100-140 лева).Отваряне и затваряне на СК(90 лева).Малък и голям лагер на диференциала 120 лева.Резултата чисто нова скоростна кутия, която ще те надживее. СК втора ръка-300-400 лева, гаранция-Франция. Моята СК е френска-JC5222.
За Варна, човекът който прави скоростни кутии(автоматични също), ако той монтира СК, дава и гаранция!!
Сложих втора употреба..издържа 1 година..
Благодаря колеги. В такъв случай ще търся някой в Пловдив, на когото му се занимава с ремонт на скоростни кутии. Едва ли ще имам път към Варна скоро...
Предполагам някои колеги ще имат същия проблем, затова ето накратко ремонта: семеринги и лагери SNR 3бр.(и един на съединителя) - 185лв., феродов диск (беше наполовина износен) - 55лв., труд - 200лв. и резултата е както казва колегата@ ico_kosara007 чисто нова скоростна кутия, която ще ме надживее.
Беше хубаво да смениш превантивно и вътрешния маншон на лявата полуоска, че много обичат да се късат и да мята маслото на дифа.С времето хвърляй по едно око дали ти капе трансмисионно масло и дали губи нивото, че да не сменяш кутията барабар с новите лагери.Айде сега да те вкарам в параноя :mrgreen:
Дано да си аматьор в пророчеството, колега...Smile Но всъщност ще питам монтьора дали е сменил маншона, защото идеята беше да се смени всичко, което би ми направило проблем през следващите 150 хил. км.