10-27-2014, 02:39 PM
Здравейте,
от скоро се запалих по Волво и малко след това се сдобих с първото - V50 2008 2.0D. Понеже освен първото ми Волво е и първият ми дизел, доста почетох по темите и видях как всички си помагат и каква позитивна атмосфера цари и реших да питам и аз няколко неща:
1. В топлото нямаше проблеми, но сега в студенето като запали, пуши около 30 сек, после вече няма пушек. Докато загрее няколко минути двигателя се тресе все едно някой цилиндар не е в час, като вдигна малко оборотите и загрее вече няма такива неща. В топлото също не се усещаха проблеми.
2. Вчера като карах на равен път на втора няколко минути, без да давам газ или да намалявам при 2000 оборота малко попридърпа. На 3та не го прави. После пак като карах на втора и ускорявах при 2000 оборота попридърпа. Днес вече го нямаше. Дизел съм заредил от Шел от обикновенният. Ходих на диагностика преди няколко 2 седмици в сервиз на Бош в Дружба, няма никакви грешки, всичко си работи наред по двигателя. Тогава видях и че ДПФ е махнат.
3. Щом ДПФ филтъра е махнат трябва ли да слагам от маслото за ДПФ или това вече е безмислено?
4. Акумулатора си е още оригиналният, колко време мога да очаквам още да работи или от тук натам всеки ден е подарък?
5. На много места като гледам писания или части от V40 се отива направо на 70. Защо 50 изпада и има ли модел който да е идентичен с V50?
Благодаря предварително
от скоро се запалих по Волво и малко след това се сдобих с първото - V50 2008 2.0D. Понеже освен първото ми Волво е и първият ми дизел, доста почетох по темите и видях как всички си помагат и каква позитивна атмосфера цари и реших да питам и аз няколко неща:
1. В топлото нямаше проблеми, но сега в студенето като запали, пуши около 30 сек, после вече няма пушек. Докато загрее няколко минути двигателя се тресе все едно някой цилиндар не е в час, като вдигна малко оборотите и загрее вече няма такива неща. В топлото също не се усещаха проблеми.
2. Вчера като карах на равен път на втора няколко минути, без да давам газ или да намалявам при 2000 оборота малко попридърпа. На 3та не го прави. После пак като карах на втора и ускорявах при 2000 оборота попридърпа. Днес вече го нямаше. Дизел съм заредил от Шел от обикновенният. Ходих на диагностика преди няколко 2 седмици в сервиз на Бош в Дружба, няма никакви грешки, всичко си работи наред по двигателя. Тогава видях и че ДПФ е махнат.
3. Щом ДПФ филтъра е махнат трябва ли да слагам от маслото за ДПФ или това вече е безмислено?
4. Акумулатора си е още оригиналният, колко време мога да очаквам още да работи или от тук натам всеки ден е подарък?
5. На много места като гледам писания или части от V40 се отива направо на 70. Защо 50 изпада и има ли модел който да е идентичен с V50?
Благодаря предварително