Волво Клуб - България

Full Version: Гасне в движение
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,
Имам проблем с мойто Волво,което вече в три сервиза го наричат "Студио Х".
Моля Ви ако някой има представа от проблема да помогне,а той е следния:
Колата е "часовник" карам я от 3год. нов внос,после съм я обслужил.
Преди месец ми светна лампата "ЧЕК" за компютъра и колата ми изгасна веднага в движение все едно няма гориво(не е от бенз. помпа) и не иска да запали. На деугия ден си запали като часовник карах я на диагностика и там излезна "датчик температура",който смених. Карах един ден без проблем после пак изгасна в движение. От тогава насам съм сменил двата датчика темп.,датчик обороти,но колата има същия проблем-гасне в движение и не пали няколко часа след това,после пак си пали и работи перфектно докато не светне чека и изгадва. А този чек записва грешка на датчик температура,но като грешка се трие и ми казват че грешки няма никакви. Едиственото нешто което е белег преди да изгасне ее се вклучва перката на радиатора и веднага след това(няколко секунди) гасне.
Моля помогнете,защото никой по сервизите не успя да ми каже от какво е.
Благодаря Ви предварително
Здравей. Една възможна посока е паяка на контактния ключ. Има доста случаи, с различни марки, които имат описаните симптоми, по причина на контактите в паяка. Иначе, няма според мен, протокол по който колата да гасне заради датчик.
А датчицик за разположение на разпределителен вал сменяха ли? Той дава подобни проблеми - като загрее, колата гасне, като изстине (датчика) пали. Мисля, че би трябвало да хвърли грешка, че има слаба връзка примерно обаче.
iasku Wrote:А датчицик за разположение на разпределителен вал сменяха ли? Той дава подобни проблеми - като загрее, колата гасне, като изстине (датчика) пали. Мисля, че би трябвало да хвърли грешка, че има слаба връзка примерно обаче.

Благодаря за съвета,
но колата ми гасне както студена,така и загряла,винаги включвайки се перката непосредствено преди това. Пробвал съм и с изкл. перка(от буксата),но пак гасне. Дори като загрее може колата и да не изгасне с километри. Изгасвала ми е и сутрин рано при ниски темп.,2 мин. след като е запалена
gi.ivanov Wrote:Здравей. Една възможна посока е паяка на контактния ключ. Има доста случаи, с различни марки, които имат описаните симптоми, по причина на контактите в паяка. Иначе, няма според мен, протокол по който колата да гасне заради датчик.

Здравей и мерси за вниманието
Това за конт. ключ го чувам за първи път. Ако може да ме насочиш малко повече:трябва да сменя стартера или да ремонтирам по някък моя?
А колкото до датчиците,аз мисля че ако датчика "казва" на компютъра,че колата е прегряла може и да гасне за да не прегрява
iasku Wrote:А датчицик за разположение на разпределителен вал сменяха ли? Той дава подобни проблеми - като загрее, колата гасне, като изстине (датчика) пали. Мисля, че би трябвало да хвърли грешка, че има слаба връзка примерно обаче.

Провери и или смени Датчика на Хол, Колегата е прав - за положението на разпред. вал - има връзка с контролирането на подаването на искра от компа, имах същия пролем на 850 преди 5 год, 3 мес. не можах да го реша и смених всичко свързано с това точно поради това, че не можеха да разчетат проблема в сервизите.
gi.ivanov Wrote:Здравей. Една възможна посока е паяка на контактния ключ. Има доста случаи, с различни марки, които имат описаните симптоми, по причина на контактите в паяка. Иначе, няма според мен, протокол по който колата да гасне заради датчик.
+1 И моя съвет е да си прегледаш контактния ключ!Щом като не записва грешка,не ми се вярва да е датчик! Wink
pliva Wrote:
gi.ivanov Wrote:Здравей. Една възможна посока е паяка на контактния ключ. Има доста случаи, с различни марки, които имат описаните симптоми, по причина на контактите в паяка. Иначе, няма според мен, протокол по който колата да гасне заради датчик.
+1 И моя съвет е да си прегледаш контактния ключ!Щом като не записва грешка,не ми се вярва да е датчик! Wink


Мерси,
може би аз не съм ожяснил както трябва,но преди да изгасне светва лампата на "чека" и включва перката на радиатора. После вече при изгаснала кола давам на контакт и в 90% от случеите, "чека" вече не свети,но записва като грешка,която аз проверявам и тя е:цитирам комп. "датчик температура",но ги смених и двата,и другото което,е че грешката се трие което според майстора значи чи всичко работи.
Днес ще прегледаме стаетера,но ме съветвайте дали да го сменя или да го човъркаме.
Стартера се ремонтира по принцип - смяна на четки и втулки,евентуално бобина,бендикс...но пробвай все пак и с контактен ключ от друга кола
Не е лошо да се прегледат масите на колата профилактично. При лоша маса (клеясала, ръждясала връзка) е възможно да дава грешен сигнал (по-голямо съпротивление) и компютъра да се бърка нещо. В нета има предостатъчно информация за разположението на всички точки за замасяване.
Поздрави и дано се оправи проблема.
Pages: 1 2