11-11-2014, 06:10 AM
Здравейте, приятели,
наред с 850 и 960-те се загледах и в бензиновите S80 и по конкретно в тази обява: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11407506484386343&slink=80e4md">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=80e4md</a><!-- m -->.
Въпросите ми са следните, т.к. не намирих във форума много коментари за S80-та и по конкретно - за турбо моторите.
1. Това със старият В5204Т ли е или с В5234Т е?
2. Някакви по сериозни болежки/ядове с първите S80-и?
3. Кой е по-добрият турбо мотор в периода 98-2003?
4. Как стои въпросът с газификацията?
5. Автоматикът издържа ли ги толкова мнго "коне"?
6. Как е ходовата част - здрава, проблемна, скъпа?
Моля ви споделете малко инфо за S80, а и за други неща, които съм забравил да попитам, но са важни за първата генерация на модела.
Благодаря! Златан
наред с 850 и 960-те се загледах и в бензиновите S80 и по конкретно в тази обява: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11407506484386343&slink=80e4md">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=80e4md</a><!-- m -->.
Въпросите ми са следните, т.к. не намирих във форума много коментари за S80-та и по конкретно - за турбо моторите.
1. Това със старият В5204Т ли е или с В5234Т е?
2. Някакви по сериозни болежки/ядове с първите S80-и?
3. Кой е по-добрият турбо мотор в периода 98-2003?
4. Как стои въпросът с газификацията?
5. Автоматикът издържа ли ги толкова мнго "коне"?
6. Как е ходовата част - здрава, проблемна, скъпа?
Моля ви споделете малко инфо за S80, а и за други неща, които съм забравил да попитам, но са важни за първата генерация на модела.
Благодаря! Златан