Волво Клуб - България

Full Version: Изгубен ключ за секретните болтове
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте! Наскоро братовчед ми си купи Волво S40 2.0D 2006г., но се оказа, че ключът за секретните болтове го няма. Ходи в сервиза на Волво в Русе, но там му казали, че няма какво да направят по въпроса. Моля, ако някой знае, какво е най - добре да се направи в такава ситуация, без да са нараняват джантите, нека сподели! Благодаря предварително! Smile
Карабурови се бориха няколко часа със 3 сектерки на служебната Corola Verso. Успяха да ги махнат без щети по автомобила и джантите.
Това е гумадийницата до перлезеза на пазара. Идваш от Цар Освободител, минаваш презелеза и веднага в ляво. След 300 метра в дясно ще видиш жълтите врати, точно преди закритото игрище.
Прати го този барчет на сбирка на 30-ти в 12:00 на паркинга на МОЛ Русе /Карфур/.
А случайно барчеда да е питал саабаджийте за асистенция при оглед на колата?
rosko13 Wrote:Здравейте! Наскоро братовчед ми си купи Волво S40 2.0D 2006г., но се оказа, че ключът за секретните болтове го няма. Ходи в сервиза на Волво в Русе, но там му казали, че няма какво да направят по въпроса. Моля, ако някой знае, какво е най - добре да се направи в такава ситуация, без да са нараняват джантите, нека сподели! Благодаря предварително! Smile

Пусни една снимка на секрета или намери из нета да го видим . Наскоро се преборих с моите секрети , свалих ги за 10 минути , но преди това 2 дена мислих как да стане .
Ако главите на тези болтове не са скрити, може да се хванат с малък водопроводен ключ. Пластинката, която се върти около главата на болта, скоро пада, поради насилието над нея. После е лесно - ключът забива зъбите си в главата на болта и го развива.
goran67 Wrote:Ако главите на тези болтове не са скрити, може да се хванат с малък водопроводен ключ. Пластинката, която се върти около главата на болта, скоро пада, поради насилието над нея. После е лесно - ключът забива зъбите си в главата на болта и го развива.

Прав си , така е но само ако не са скрити навътре в джантите . Освен водопроводен ключ може да се използва в някои случаи - шпилковадач или метчик с обратна резба , много си приличат .
Моите секрети бяха с ос в центъра , първо трябваше да избия оста след това набих удължителя на "гедорето" в отвора на болта и го развих много лесно , но както писах - преди това два дена обикалях замислен около колата.
Може и да се жертва някой по-голям "камък" от "гедорето" и да се набие с големия чук върху главата на болта , стига да има възможност да влезе или пък заваряване на друг болт , но там трябва електрожен или още по-добре телоподаващо .
Може би това са вариантите - ако някой се сети друг нека да сподели .
Това с предварителното мислене много ми хареса Smile !
Михов от твоите предложения най - безотказно ми се струва заварката. Но наистина като краен вариант. Поздрави!
goran67 Wrote:Това с предварителното мислене много ми хареса Smile !
Михов от твоите предложения най - безотказно ми се струва заварката. Но наистина като краен вариант. Поздрави!

Заварката не е добра идея и то хич, ако колата е с алуминиеви джанти. Алуминия реагира много кофти на такива локални прегрявания които създава заварката.
Ина менми се е случвало някоко пъти да я върша тази операция, включително и на моята кола, винаги съм го правил с набиване на камък от гедорията върху или удължител вътре в секрета, заварки не се е стигало, ама ако е затегнато здраво, тогава вече нямаш избор. Дори съм чувал за рязане н джанта :twisted: :twisted: :twisted:
Колеги, това набиване не се ли отразява зле на лагера?
Все едно си минал през десетина дупки повече ... с тях, без тях ...
Pages: 1 2