Волво Клуб - България

Full Version: Volvo V50 D5 Проблем със скоростите.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте, от съвсем скоро съм собственик на Волво V50 D5 geartronic и признава, че не разбирам особено от този автомобил, знам само че адски много ме кефи и като цяло явно го купих с проблем, който ще се наложи да отстраня. Проблемът ми е следният скоростите работят перфектно, докато колата не загрее, след това започват едни ритници при превключването, както и очевидно забавяне с последващ метален удар. Колата я обслужиха в мото пфое (всичките ремъци, масла, филтри и не знам какво още, но и език сменях). Казаха ми, че състоянието и е доста добро като цяло, но има грешка в скоростите, която можела със смяната на маслото да изчезне, иначе трябвало нова кутия срещу 3500 лв. За съжаление и след смяната проблема остана (явно и грешката). Искам да попитам за съвет, къде да закарам колата да се диагностицира проблема и при възможност да се извърши ремонт за под 3500 лв. Благодаря предварително за помощта и се извинявам ако не съм пуснал правилно темата (новобранец съм).
Моята така един светъл ден взе да рита здраво, даже колата ми угасна на няколко пъти на кръстовище понеже не искаше да изключи от скорост. Отидох в Мото Пфое, обновиха ѝ софтуера и засега всичко е наред. Дано и твоя проблем да е софтуерен. Иначе знам, че има 2 сервиза в София, дето се занимават само със скоростни кутии, ама точно сега не мога да се сетя имената. Тук колегите да помагат. Smile
rocket_pocket Wrote:Здравейте, от съвсем скоро съм собственик на Волво V50 D5 geartronic и признава, че не разбирам особено от този автомобил, знам само че адски много ме кефи и като цяло явно го купих с проблем, който ще се наложи да отстраня. Проблемът ми е следният скоростите работят перфектно, докато колата не загрее, след това започват едни ритници при превключването, както и очевидно забавяне с последващ метален удар. Колата я обслужиха в мото пфое (всичките ремъци, масла, филтри и не знам какво още, но и език сменях). Казаха ми, че състоянието и е доста добро като цяло, но има грешка в скоростите, която можела със смяната на маслото да изчезне, иначе трябвало нова кутия срещу 3500 лв. За съжаление и след смяната проблема остана (явно и грешката). Искам да попитам за съвет, къде да закарам колата да се диагностицира проблема и при възможност да се извърши ремонт за под 3500 лв. Благодаря предварително за помощта и се извинявам ако не съм пуснал правилно темата (новобранец съм).


Колега искрено ти съчувствам от личен опит; да споделиш каква е грешката, предлагам ти да не си даваш парите за ъпдейтване на софтуера защото шанса да се оправи е минимален - това каза Роби като ъпдейтваха моя софтуер. "Ритниците" са от мозъка, Ремонт с нов мозък под 3500 няма как да ти излезне, само мозъка е 2500лв - нов, компромисен вариант е да сложиш рециклиран блок за 1200-1500лв което е рисковано при все че само за труд сваляне, качване и ремонт ще ти вземат 1000лв. Това при положение че торка е ОК и не се налага рециклиране и пакетите са ОК и не се налага подменяне. Предполагам че си с 6-степенния автомат на Aisin - TF80SC. Вариантите за сервизи са :

- Даймънд трансимишън - препоръчани от МП, правят всичко с рециклаж и излиза по-евтино.
- Коко автоматик - няма лошо мнение за него, не правят компромиси с рециклиран мозък, и всичко което е почупено се сменя задължително.
- Гемини 4 - в последно време има доста лоши мнения.

Моя го правих при Коко, засега е ОК, но не мога да препоръчвам сервиз при все че колата не е минала и 100км още, но мненията за Коко са основно положителни; както и за Даймънд трансишън които правят за 4200 пълен рециклаж на 6-степенния Aisin. Но първо трябва да се диагностицира какъв точно е проблема и на какво се дължи, кои компоненти трябва да се сменят и тогава може да вземеш решение какво да правиш. Винаги имаш и опцията да си купиш кутия 2-ра ръка но при тази опция не знаеш дали няма да купиш кутия в по-лошо състояние от твоята.
Благодаря на всички за бързият отговор. Колата е с пет степенен автоматик и е произведена август 2007 г. За съжаление не знам повече, ще потърся по рама някакво инфо. Съвети за това къде може да науча повече за колата?
rocket_pocket Wrote:Благодаря на всички за бързият отговор. Колата е с пет степенен автоматик и е произведена август 2007 г. За съжаление не знам повече, ще потърся по рама някакво инфо. Съвети за това къде може да науча повече за колата?
Колата е D5 (180 к.с.) и е оборудвана с 5-степенен АЙСИН - Volvo AW55-50/51.
За съжаление тази кутия страда от едно нещо наречено прегряване и е напълно възможно да се е скапала точно от това.
При теб кутията ще се свали доста по-лесно, все пак нямаш раздатка и ще трябва да се диагностицира от опции 1 или 2, които ти е посочил колегата Миро Wink
5-степенната кутия се ремонтира по-евтино и задължително след това се монтира охладител на маслото (около 200 лв.), за да няма повече проблеми.
За съжаление ще трябва да инвестираш още малко в колата, като моят съвет е да си направиш твоята кутия, освен ако не намериш читава със сигурен произход.
Поздрави!
Ами каквото трябва ще става в крайна сметка. Благодаря на всички за отзивчивостта и бързите отговори. Дано не боли супер много този ремонт.
Относно охладителя има противоречиви мнения, основното което помага охладителя е че лъже мозъка че температурата е ОК. Но за успокоение може да си сложиш и охладител.

Като бях гледал за моята ей тук помня че имаше 5-степенна рециклирана:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://skorosti.net/index.php/skorostni-kutii">http://skorosti.net/index.php/skorostni-kutii</a><!-- m --> - 970лв. Виж дали я има налична още.
На фона на всичко 970 лв изглежда супер. Някой до сега слагал ли си е рециклирана кутия, някакви наблюдения ако има такива разбира се. Благодаря предварително.
Звънни виж, гаранция дават ли, за колко ще ти я сложат и т.н.
Задължително още утре ще се обадя, благодаря.
Pages: 1 2 3