Волво Клуб - България

Full Version: Връщане на стока в Техномаркет
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги Smile Днес направих една импулсивна покупка от Техномаркет. Като се прибрах обаче седнах пред компа да прочета спецификациите на покупката по подробно (става дума за слушалки), и ги намерих на полвин цена в онлайн сайт. Та идеята ми е да им ги върна и да си поискам парите. Въпросът ми е някой запознат ли е по подробно със закона зазащита на потребителя, и дали имам основание без да им давам обяснение защо ги връщам, да си поискам кинтите. Рових до сега в ЗЗП но нещата около рекламациите не са много ясно написани, а и това което намирам незнам колко е актуално. Има ли юристи Волвари ? Smile
Не може ли да ги върнеш в срок от 14дни, това мисля важи за всички продукти
stifunkata Wrote:Здравейте колеги Smile Днес направих една импулсивна покупка от Техномаркет. Като се прибрах обаче седнах пред компа да прочета спецификациите на покупката по подробно (става дума за слушалки), и ги намерих на полвин цена в онлайн сайт. Та идеята ми е да им ги върна и да си поискам парите. Въпросът ми е някой запознат ли е по подробно със закона зазащита на потребителя, и дали имам основание без да им давам обяснение защо ги връщам, да си поискам кинтите. Рових до сега в ЗЗП но нещата около рекламациите не са много ясно написани, а и това което намирам незнам колко е актуално. Има ли юристи Волвари ? Smile
Опаковай ги обратно, вземи документа, с който си ги закупил и още с отварянето на магазина днес отиди да ги върнеш, като им обясниш, че не са покрили очакванията спрямо написаното на спецификацията, не си ги ползвал и желаеш да ги сторнират, т.е. да върнеш стоката в законовия срок и да ти възстановят парите Wink
Повече не се обяснявай, дори да те питат - длъжни са при неудовлетвореност (от 24 часа до 14 дни за различни стоки), когато не е похабена стоката, да възстановят парите и да бъде върната.
Колега, слушалките ще ги върнеш лесно в най- лошият случай ще вземеш друга стока за същата стойност. Нека обаче да не превръщаме форума в БГ Мама, това е автофорум, нека въпросите са свързани с автомобилите, по възможност Volvo. Има и тема за спам, ако има други въпроси отнасяй ги там. Wink
Благодаря за мненията колеги! Днес ще отида да се пробвам Smile
Относно забележката отправена от bg_tiger1978, преди да пусна темата разгледах раздел НА ЛАФЧЕ (не викам), и при наличие на теми от сорта на: тайна кулинария; честит осми март; цветница е...; честит първи сняг; и т.н. , не мисля, че точно аз превръщам форума в бг мама Smile
На мястото на тези слушалки, можеше да са чистачки за Волво, ароматизатор за Волво, стелки за Волво... Всички сме потребители на различни стоки всеки ден и въпроса е какви права имаме като такива. Все пак раздела е НА ЛАФЧЕ (не викам). Поздрави Smile
Не ме огря Wink Оказва се, че по закон потребителя има право да върне стоката в 14 - дневен срок и да си поиска парите само ако я е закупил онлайн, и търговеца е задължен да изпълни желанието на клиента. Ако е закупена директно от търговски обект, е въпрос на политика на фирмата да решат дали да ти върнат парите, подменят стоката, или да закупиш нещо от тях на същата или по висока цена. Изхождат от презюмцията че си взел стоката след като си я огледал на живо. На мен ми предложиха ваучер за същата стойност с валидност 1 година или да взема нещо друго на момента.
stifunkata Wrote:Не ме огря Wink Оказва се, че по закон потребителя има право да върне стоката в 14 - дневен срок и да си поиска парите само ако я е закупил онлайн, и търговеца е задължен да изпълни желанието на клиента. Ако е закупена директно от търговски обект, е въпрос на политика на фирмата да решат дали да ти върнат парите, подменят стоката, или да закупиш нещо от тях на същата или по висока цена. Изхождат от презюмцията че си взел стоката след като си я огледал на живо. На мен ми предложиха ваучер за същата стойност с валидност 1 година или да взема нещо друго на момента.
Когато трябва да прибират мангизи - така било в Европа, но ако трябва да спазват европейска директива за защита на потребителя, която е в ущърб на продавача - въпрос на политика на търговеца :evil:
Вземи си ваучер и все нещо ще си вземеш за този период ... ако искаш, дай да ти го осребря, аз си купувам чат-пат разни неща от тях Wink
stifunkata Wrote:разгледах раздел НА ЛАФЧЕ (не викам), и при наличие на теми от сорта на: тайна кулинария; честит осми март; цветница е...; честит първи сняг; и т.н. , не мисля, че точно аз превръщам форума в бг мама Smile
На мястото на тези слушалки, можеше да са чистачки за Волво, ароматизатор за Волво, стелки за Волво... Всички сме потребители на различни стоки всеки ден и въпроса е какви права имаме като такива. Все пак раздела е НА ЛАФЧЕ (не викам). Поздрави Smile

[Image: thumbs_up_by_weapons_expert_cool-d6sx4o7.gif]
Не виждам какъв е проблемът човек да поиска съвет тук. Нали затова е форумът в крайна сметка?
Когато трябва да прибират мангизи - така било в Европа, но ако трябва да спазват европейска директива за защита на потребителя, която е в ущърб на продавача - въпрос на политика на търговеца :evil:
Вземи си ваучер и все нещо ще си вземеш за този период ... ако искаш, дай да ти го осребря, аз си купувам чат-пат разни неща от тях Wink[/quote]

Благодаря Ти за предложението, взех ваучера още тогава, но ми се отдаде възможност да го подаря на близък човек. Поздрави Smile
stifunkata Wrote:Благодаря Ти за предложението, взех ваучера още тогава, но ми се отдаде възможност да го подаря на близък човек. Поздрави Smile
Няма защо Wink
Важното е, че сте свършили работа.