Волво Клуб - България

Full Version: Два въпроса относно V40 1.9TD
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, колеги! Карам В40 1.9ТД Рено мотор, много съм доволен от колата като цяло нямам забележки. Има 1-2 неща, които ме дразнят и искам да попитам по-знаещите от мен на какво се дължат. Smile Прикачвам 2 видеоклипа , да видите за какво става дума.
1-вия е, понякога при подаване на газ святка лампичка на таблото, която мисля че е за габаритите. Заедно с нея се увеличават всички светлини заедно с подаването на газ. Това става много рядко и когато е студена колата. Не е нещо кой знае какво, но ме дразни.
2-рия проблем е пушек, който се появява при рязко подаване на газ, на празен ход и при постепенно подаване няма изпушване (колата е без катализатор). На какво се дължи този синкав пушек? Колата е обслужена от-до, маслото е 10В40 полусинтетика , колата я карам само с Шел Vpower.
Поздрави на всички! Tongue
ВИДЕО 1 /ЦЪК/


ВИДЕО 2 /ЦЪК/
pstavrev Wrote:Здравейте, колеги! Карам В40 1.9ТД Рено мотор, много съм доволен от колата като цяло нямам забележки. Има 1-2 неща, които ме дразнят и искам да попитам по-знаещите от мен на какво се дължат. Smile Прикачвам 2 видеоклипа , да видите за какво става дума.
1-вия е, понякога при подаване на газ святка лампичка на таблото, която мисля че е за габаритите. Заедно с нея се увеличават всички светлини заедно с подаването на газ. Това става много рядко и когато е студена колата. Не е нещо кой знае какво, но ме дразни.
2-рия проблем е пушек, който се появява при рязко подаване на газ, на празен ход и при постепенно подаване няма изпушване (колата е без катализатор). На какво се дължи този синкав пушек? Колата е обслужена от-до, маслото е 10В40 полусинтетика , колата я карам само с Шел Vpower.
Поздрави на всички! Tongue
ВИДЕО 1 /ЦЪК/


ВИДЕО 2 /ЦЪК/

здрасти колега
относно първия въпрос,при мен имаше полуподобен проблем.при минаване през по-голяма неравност,пресветкаше за момент тази лампа.служи за чек контрол на стоп светлините.при подаване на контакт и натискане на спирачката,ако нямаш изгоряла крушчица отзад съответно лампата изгасва.проблемът ми с пресветкането и точно по начина,който е при теб,само че поради различна причина беше разместен куплунг(букса) в гнездото на стопа,установих го след като пуснах един колега в колата да скача на педала на спирачката и същевременно да се клати вътре в колата и левият стоп примигваше като съученичка преди балната вечеря.точно мнение не мога да ти кажа но пробвай хубаво да наместиш буксите на двата стопа,виж как са крушките,до толкова мога да помогна,ако изобщо е помощ,но имам желание
относно втори въпрос,много ама много рядко го забелязвам това при мен.примерно на 50 паленета веднъж,когато колата е понастъпвана не добре загряла се получава при мен така,или когато е оставена сутринта на служебния паркинг и я запаля вечерта преди прибиране и по навик от предните ми коли(се с проблемни обороти на празен ход)припомвам 2-3 пъти газта
за кола на 15 и отгоре години,с това моторче за мен са си почти-нормални неща.иначе всеки би казал,че синия пушек е свързан с погорване на масълце.но на мен пушека от клипа ми наподобява на синкаво-беличък или ме лъже зрението
kazanova85 Wrote:здрасти колега
относно първия въпрос,при мен имаше полуподобен проблем.при минаване през по-голяма неравност,пресветкаше за момент тази лампа.служи за чек контрол на стоп светлините.при подаване на контакт и натискане на спирачката,ако нямаш изгоряла крушчица отзад съответно лампата изгасва.проблемът ми с пресветкането и точно по начина,който е при теб,само че поради различна причина беше разместен куплунг(букса) в гнездото на стопа,установих го след като пуснах един колега в колата да скача на педала на спирачката и същевременно да се клати вътре в колата и левият стоп примигваше като съученичка преди балната вечеря.точно мнение не мога да ти кажа но пробвай хубаво да наместиш буксите на двата стопа,виж как са крушките,до толкова мога да помогна,ако изобщо е помощ,но имам желание
относно втори въпрос,много ама много рядко го забелязвам това при мен.примерно на 50 паленета веднъж,когато колата е понастъпвана не добре загряла се получава при мен така,или когато е оставена сутринта на служебния паркинг и я запаля вечерта преди прибиране и по навик от предните ми коли(се с проблемни обороти на празен ход)припомвам 2-3 пъти газта
за кола на 15 и отгоре години,с това моторче за мен са си почти-нормални неща.иначе всеки би казал,че синия пушек е свързан с погорване на масълце.но на мен пушека от клипа ми наподобява на синкаво-беличък или ме лъже зрението
Благодаря за мнението, колега.Честно казано не знам точно на какъв цвят да го определя пушека, по-скоро е син. А на мен ( и на майстора, при който я карам за обслужване ), пушека си мирише на чиста нафта. Какви са вариантите? Маслото и антифриза са си с нормален цвят, също така не съм забелязал спад на някоя от течностите, не загрява, работи нормално и сравнително тихо.
Поздрави! Smile
Колега, от шест-годишния ми опит с такъв автомобил, мога да ти препоръчам да си караш машинката с кеф и да не се вкарваш в размисли. По т. 1 - напълно съм на мнението на колегата и провери буксите на стоповете. По т. 2 - след като нямаш катализатор е нормално да припушва при ускорение и по-рязко натоварване. Ако не ти пипа маслото, няма никакви причини за притеснение. Аз също я карах с масло 10В40 и от смяна до смяна изчезваше не повече от 0,500 л.
Благодаря пичове!