Волво Клуб - България

Full Version: Добавка за антифриз
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги да ви питам една работа. Някой ползвал ли е нещо подобно, че ми е голяма мъка с това загряване на Волвака. Един колега го ползва и каза, че има разлика, но нещо не му вярвам на 100%. Производителя пише 50% по бързо загряване, на мен и 25% ми вършат работа Wink
Не е невъзможно, като запуши половината охладителна система и ще се получи гарантирано ...

Явно е масово явление за всички дизели. Ние имаме едно служебно Цитронче атмосферен дизел и няма да ти казвам каква мъка е докато тръгне топлото от парното.
При мен топло почва да духа на 3-тия км. като си пърпоря бавно без много газ и гледам оборотите да не стигат 2 000 , не знам много ли е , малко ли е - но съм му свикнал... Така и не намерих време да проверя подгревните свещи на антифриза ...
И аз по принцип не вярвам на тези добавки за икономия на гориво, но ми е много тъпо да мина 6-7 км и да загрее на 60-70 градуса. А не мога сега на отделя 1000 И лева за webasto. И без това не съм сменял антифриз от както съм купил колата май ще пробвам и ако няма резултат ще го сменя.
аз по скоро бих се насочил към присаждане на подгряване на антифирза отколкото с тея добавки. ако нямах печка бих пригодил подгряване ( със свещи) от някоя друга кола. говоря за нещо такова : <!-- m --><a class="postlink" href="http://photo-zona.net/images/user64199/album24675/preview/1316469276_dpug6005_190920112628.jpg">http://photo-zona.net/images/user64199/ ... 112628.jpg</a><!-- m -->
Ай стига бе , D5 няма ли си свещи за подгряване на антифриза ??? При мен си има - 2 или 3 , трябва да проверя колко са и да ги пробвам дали "светят" като ги пусна на +/- 12 V Smile ...
Mihov Wrote:Ай стига бе , D5 няма ли си свещи за подгряване на антифриза ??? При мен си има - 2 или 3 , трябва да проверя колко са и да ги пробвам дали "светят" като ги пусна на +/- 12 V Smile ...
Има печка Smile но яко нея я няма, оставаш с пръст в уста .
Нали знаете, че по принцип дизелите загряват много по бавно от бензина, особено зимата. На празен ход дори в най-големите жеги не може да достигне оптимална температура. Вариант си е да сложиш печка, което не е много лесно, но път е много готино решение, но пък ако изобщо не иска да загрява да няма някакъв друг проблем ?
Колеги,

при мен от всичките 3 дизелови Волва поред, които съм карал са загрявали и топлили чудесно и печка въобще не ми e трябваla. Особенно сега на v60-ката, купето се стопля за около 5-10 минути.

Единствените дизели, които съм карал и топлят бавно и трудно са помпа-дючите на VW и същото явление се наблюдаваше при една Шкода Фабия 1.9tdi.
mar7ooo_92 Wrote:Нали знаете, че по принцип дизелите загряват много по бавно от бензина, особено зимата. На празен ход дори в най-големите жеги не може да достигне оптимална температура. Вариант си е да сложиш печка, което не е много лесно, но път е много готино решение, но пък ако изобщо не иска да загрява да няма някакъв друг проблем ?

След като един път загрее нямам проблеми, температурата не пада и радиатора ми е студен. Старото ми волво имаше проблем с термостата и знам как е. Градско загрява, а като изляза извън града и температурата падаше. Не знам дали е нормално загряването. При 3-4 градуса външна температура за около 8-9 мин. работа на празен ход на място загрява до първото деление, смисъл стрелката мръдва около 2мм. На първата чертичка е 45 градуса.
Pages: 1 2