12-14-2014, 07:55 PM
Pages: 1 2
12-14-2014, 08:35 PM
juji7 Wrote:Здравейте колеги,почистих Дросела на С 70, 99г.226к. Трябва ли да се прави някакво обучение или не......???
Не. Само карай.
12-14-2014, 08:52 PM
Благодаря вие от Сервиза ли сте......???
12-14-2014, 09:28 PM
Да.
12-14-2014, 09:41 PM
juji7 Wrote:Здравейте колеги,почистих Дросела на С 70, 89г.226к. Трябва ли да се прави някакво обучение или не......???
Обучение не, но като на всеки самуобучаващ се модул е добре да се зачистят данните които е запомнил до момента.
12-15-2014, 05:05 AM
GT1 Wrote:Напротив!!!juji7 Wrote:Здравейте колеги,почистих Дросела на С 70, 99г.226к. Трябва ли да се прави някакво обучение или не......???
Не. Само карай.
Като човек, който всякак опитваш да рекламираш сервиза си, редно е да си по-наясно от мен и би трябвало да знаеш, че след почистване на дросел, ЕГР, МАП, МАФ ... трябва да се изчистят данните, за да адаптира СЕМ-ът с новите стойности.
VIDA може да ги адаптира, но не е фатално само да се ресетнат.
Към колегата - отиди някъде на диагностика, за да ресетнат модулите.
Поздрави!
12-15-2014, 11:30 AM
Dodo 155 Wrote:GT1 Wrote:Напротив!!!juji7 Wrote:Здравейте колеги,почистих Дросела на С 70, 99г.226к. Трябва ли да се прави някакво обучение или не......???
Не. Само карай.
Като човек, който всякак опитваш да рекламираш сервиза си, редно е да си по-наясно от мен и би трябвало да знаеш, че след почистване на дросел, ЕГР, МАП, МАФ ... трябва да се изчистят данните, за да адаптира СЕМ-ът с новите стойности.
VIDA може да ги адаптира, но не е фатално само да се ресетнат.
Към колегата - отиди някъде на диагностика, за да ресетнат модулите.
Поздрави!
Към Dodo 155:
1. Не се познаваме и не държа. Затова очаквам уважителното обръщение към мен в мн.число, а не свойски и по махленски на "ти".
2. Сервизът ми няма нужда от реклама! При нас е с предварително записване за дни напред.
3. Колегата juji7 е написал в поста си "С70, 89г..."
За протокола - тогава все още e имало производство на тази кола. То започва 1998 г.
Затова в моя пост съм поправил годината на 99.
4.И тук вече е същината на въпроса.
Да, за по-новите волва след 2000-та е добре да се "ресетне" ЕТМ-а (Electronic Throttle Module).
Да, той е самообучаващ се и се нагажда (помни) по стила на каране на шофьора.
Но за коли преди 2000-та година дилърската програма на Волво Vida-Dice е безсилна!
Тя няма как да помогне в случая с колата на колегата juji7 - Волво С70, 2.0, с код на двигател В5204 Т3 - 226 к.с. и година на производство 1999.
:!:
И затова писах в поста си:
Не. Само карай.
12-15-2014, 12:26 PM
Жоро, щом си позволяваш да ме наричаш с нарицателни и т.н. на ЛС, както и обиди в разни ретро ФБ страници, не смятам да те уважавам
Сори, ама много нагло от твоя страна :lol:
Ще те помоля да се придържаш към темата, без да вкарваш личните си пристрастия и настроения, за да не се налага да почистваме!
А сега по темата:
А колкото до мнението ти на специалист - на Тишо и Роби имам повече доверие, нищо лично 8-)
Така че е хубаво да се ресетне.
Сори, ама много нагло от твоя страна :lol:
Ще те помоля да се придържаш към темата, без да вкарваш личните си пристрастия и настроения, за да не се налага да почистваме!
А сега по темата:
А колкото до мнението ти на специалист - на Тишо и Роби имам повече доверие, нищо лично 8-)
Така че е хубаво да се ресетне.
12-15-2014, 12:52 PM
GT1 Wrote:Да, за по-новите волва след 2000-та е добре да се "ресетне" ЕТМ-а (Electronic Throttle Module).
Да, той е самообучаващ се и се нагажда (помни) по стила на каране на шофьора.
Но за коли преди 2000-та година дилърската програма на Волво Vida-Dice е безсилна!
Тя няма как да помогне в случая с колата на колегата juji7 - Волво С70, 2.0, с код на двигател В5204 Т3 - 226 к.с. и година на производство 1999.
:!:
И затова писах в поста си:
Не. Само карай.
Ъ... hock:
Колата ми е 1999г. Със същия мотор, но с по-малката турбина -> B5204T4, Дроселовата клапа е почиствана вече няколко пъти, като последния път Роби пред мен и ресетна настройките с VIDA...
Като и се ресетнат настройките първите 50-ина км дроселовата клапа се държи малко странно, като отнемеш газ-та оборотите падат до нормалните на празен ход бавно, След 50-ина км заработва нормално. И е нормално да и се ресетнат настройките, защото като натрупа нагар клапата стои отворена много повече(на празен ход), от колкото когато е чиста.
Клапата се "самообучава" не по стила на каране а по поведението на мотора, вид-а на горивото и колко е зацапана. По този начин усигорява по-правилна работа на мотора.
12-15-2014, 12:57 PM
Dodo 155 Wrote:Жоро, щом си позволяваш да ме наричаш с нарицателни и т.н. на ЛС, както и обиди в разни ретро ФБ страници, не смятам да те уважавам
Сори, ама много нагло от твоя страна :lol:
Ще те помоля да се придържаш към темата, без да вкарваш личните си пристрастия и настроения, за да не се налага да почистваме!
А сега по темата:
А колкото до мнението ти на специалист - на Тишо и Роби имам повече доверие, нищо лично 8-)
Така че е хубаво да се ресетне.
Съжалявам, колега, но нагло е твоето поведение, защото в качеството си на модератор можеш да пишеш всичко срещу мен. Тук. А за не мога. Затова има лична, има и ФБ.
Отделно - твоята намеса в тази тема само затвърждава явния ти неприязън към мен, който винаги демонстрираш. Това си поведение на писане не можеше да си го позволиш преди 3 месеца, когато беше редови форумен потребител.
Извод: Модераторски произвол.
Дотук нещо неясно?
:!:
Сега по темата:
Да, и аз вярвам и на Тишо, и на Роби. Те са професионалисти.
Но ти не си.
Ако мислиш, че с VIDA-та си ще се вържеш за СЕМ-а на колата на колегата juji7, моля действай!
Дай му телефона си на лична, срещнете се и му свърши работа.
Дотук съм ясен, нали?
:!:
пп:
Темата на момчето можеше да свърши още с втория пост, ако вашите амбиции да демонстрирате знания на всяка цена, не бяха я докарали до този безполезен СПАМ.
А личната Dodo-ва амбиция да ме коригира, апострофира, класифицира и трие на всяка цена - нея хората я виждат.
:!:
ппп:
Хайде сега можете да изтриете мнението ми, защото това го можете!
Почистете всичко, плийз!
Pages: 1 2