Здравейте колеги ! Имам всеобщия проблем на D5 влизане в авариен режим , чистиха турбото , някакви управления , вакуми и почти няма промяна, натоваря ли я над 3500-4000 и се почва не всеки път но достатъчно за да ме изнервя .Грешката е все една и съща [ENGINE SERVICE REQURED] и по някога излиза след това съобщение TEMPERATURE нещо си но много бързо изчезва , със второто съобщение светва и жълт триъгълник. Ако някой може да даде съвет благодаря предварително !
P.S. Това не ми е първото VOLVO , но колкото и да не ми се иска май ще ми е последното !!!
Провери клапана на турбото
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=25414">viewtopic.php?f=8&t=25414</a><!-- l -->. Не пише дали е решил, колегата проблема, но може да видиш какво е сменял той.
Мой колега имаше подобен проблем, не мога да се сетя дали изписваше същата грешка, но и той се беше хванал за турбото , а накрая се оказа ГНП. При него проблема беше при рязко подаване на газ влизаше в авариен режим, при плавно подаване нямаше проблем. Като забие, гаси-пали и до следващия път.
Потърси в търсачката може да има и други теми за твоя проблем.
Както съм казвал и в горепосочената от колегата Неделчев тема - добре дошъл в клуба на забиващите D5-ци
При мен тръгнахме от най-елементарното - горивен филтър, проверка на турбопътища, вакуум тампони, клапан на турбото и се оказа най сериозното - рециклирахме турбината
Сега вече си е самолет - един два пъти над 200 пак забива, но се появява съвсем друго съобщение и код за грешка които нямат нищо общо със предишния ми проблем
Успех!
delian.ignatov Wrote:Здравейте колеги ! Имам всеобщия проблем на D5 влизане в авариен режим , чистиха турбото , някакви управления , вакуми и почти няма промяна, натоваря ли я над 3500-4000 и се почва не всеки път но достатъчно за да ме изнервя .Грешката е все една и съща [ENGINE SERVICE REQURED] и по някога излиза след това съобщение TEMPERATURE нещо си но много бързо изчезва , със второто съобщение светва и жълт триъгълник. Ако някой може да даде съвет благодаря предварително !
P.S. Това не ми е първото VOLVO , но колкото и да не ми се иска май ще ми е последното !!!
На пръв поглед - страшно, но не е така. Възможни варианти ( говоря от личен опит ) ...горивен филтър, от където не достига за момент нужното налягане за рейката и компа реагира. Смени филтъра, дори и ако си го сменял вчера. Втори вариант - клапан на търбото. Това според мен е масовият проблем, на който много колеги не обръщат голямо внимание, или го свалят и почистват.Резултата е точно такъв.Решението е НОВ. За да не влизам в подробности, съм пуснал тема преди година точно за този проблем, и то решен при мен.Аз за сега нямам проблеми.Успех и поздрави.
.... и не бързай да се отказваш от марката при такива дребни проблемчета
. Влез във форума на голфУ да видиш за какво иде реч
Погледни тази тема на 4-та страница. Там съм описал проблема с клапана на турбото:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=24864&start=30">viewtopic.php?f=8&t=24864&start=30</a><!-- l -->
като съм ползвал информация от този форум и тия две теми:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=71445">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=71445</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=162796">http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=162796</a><!-- m -->
Накратко..... смених клапана на турбото с чисто нов от VW за 80лв, който е ИДЕНТИЧЕН с този на VOLVO , който е 280-350лв
Дано съм помогнал.Успех :!: