Волво Клуб - България

Full Version: It's an honor!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
От днес имам честа да притежавам едно изключително красиво Волво S-40T. Колата е купена от Мото Пфое, сервизирана само там и е на...74500км. От 98-ма година е, и в прекрасно състояние (ама, наистина!).
Толкова е тиха, че аз не разбрах, че съм запалил. Вози меко и, някак си, тежко и върви зашеметяващо. Има борд компютър, климатроник, подгряване на седалки и странични огледала, 4 air bag-а, DSA, пълен ел. пакет, шибидах, оригинални лети джанти (на тях си пише Волво, но са произведени в Белгия), чисто нови гуми Континентал.
Седнах в колата и си бях вкъщи. Много, много съм доволен!
Сега, един два въпроса(малко ме е срам, де, защото са си глупости, ама ще си питам):
Тъй като в колата никога не се е пушило, когато запаля фаровете не светва нито лампичка в пепелника, нито около запалката (не знам пушенето какво общо би могло да има, но знаеш ли..?). Нали ги има? Ако е така, предполагам, че просто трябва да сменя крушките.
И втори въпрос, тъй като колата си стои през цялото време на включени фарове, които в момента, в който загася двигателя изгасват заедно с таблото. Това е много удобно и хубаво, но... Има ли как да съм спрял, загасил колата и таблото да остане светещо (не ме питайте защо ми се иска това :oops: )?
Та, това са нещата, които ме вълнуват ( Да си имам проблемите! Tongue ).
Ужасно ми харесва самочувствието и усещането, което ми дава тази кола!
От днес имам честа да притежавам едно изключително красиво Волво S-40T. Колата е купена от Мото Пфое, сервизирана само там и е на...74500км. От 98-ма година е, и в прекрасно състояние (ама, наистина!).
Толкова е тиха, че аз не разбрах, че съм запалил. Вози меко и, някак си, тежко и върви зашеметяващо. Има борд компютър, климатроник, подгряване на седалки и странични огледала, 4 air bag-а, DSA, пълен ел. пакет, шибидах, оригинални лети джанти (на тях си пише Волво, но са произведени в Белгия), чисто нови гуми Континентал.
Седнах в колата и си бях вкъщи. Много, много съм доволен!
Сега, един два въпроса(малко ме е срам, де, защото са си глупости, ама ще си питам):
Тъй като в колата никога не се е пушило, когато запаля фаровете не светва нито лампичка в пепелника, нито около запалката (не знам пушенето какво общо би могло да има, но знаеш ли..?). Нали ги има? Ако е така, предполагам, че просто трябва да сменя крушките.
И втори въпрос, тъй като колата си стои през цялото време на включени фарове, които в момента, в който загася двигателя изгасват заедно с таблото. Това е много удобно и хубаво, но... Има ли как да съм спрял, загасил колата и таблото да остане светещо (не ме питайте защо ми се иска това :oops: )?
Та, това са нещата, които ме вълнуват ( Да си имам проблемите! Tongue ).
Ужасно ми харесва самочувствието и усещането, което ми дава тази кола!
oppsSmile
oppsSmile
giorgio Wrote:От днес имам честа да притежавам едно изключително красиво Волво S-40T. Колата е купена от Мото Пфое, сервизирана само там и е на...74500км. От 98-ма година е, и в прекрасно състояние (ама, наистина!).
Толкова е тиха, че аз не разбрах, че съм запалил. Вози меко и, някак си, тежко и върви зашеметяващо. Има борд компютър, климатроник, подгряване на седалки и странични огледала, 4 air bag-а, DSA, пълен ел. пакет, шибидах, оригинални лети джанти (на тях си пише Волво, но са произведени в Белгия), чисто нови гуми Континентал.
Седнах в колата и си бях вкъщи. Много, много съм доволен!
Сега, един два въпроса(малко ме е срам, де, защото са си глупости, ама ще си питам):
Тъй като в колата никога не се е пушило, когато запаля фаровете не светва нито лампичка в пепелника, нито около запалката (не знам пушенето какво общо би могло да има, но знаеш ли..?). Нали ги има? Ако е така, предполагам, че просто трябва да сменя крушките.
Айде сега не ми казвай, че ще почваш да пушиш в тази кола, в която никога не се е пушило...?!?
И втори въпрос, тъй като колата си стои през цялото време на включени фарове, които в момента, в който загася двигателя изгасват заедно с таблото. Това е много удобно и хубаво, но... Има ли как да съм спрял, загасил колата и таблото да остане светещо (не ме питайте защо ми се иска това :oops: )?
Та, това са нещата, които ме вълнуват ( Да си имам проблемите! Tongue ).
Ужасно ми харесва самочувствието и усещането, което ми дава тази кола!
Айде сега не ми казвай, че ще почваш да пушиш в тази кола, в която никога не се е пушило...?!?
А иначе като знам аз как се кефя като си седна в моята кола (да не говорим, когато седнах за първи път) изобщо не ми е непознато усещането, което изпитваш от днес Smile Smile Smile
Относно осветлението на таблото при изгасен двигател, ако си на габарити ще ти свети, друг вариант май няма...
Айде идвай на националната среща да се похвалиш на живо, а и да тестваш машината и по магистралата, да видиш пък там какъв кеф е...Smile
giorgio Wrote:От днес имам честа да притежавам едно изключително красиво Волво S-40T. Колата е купена от Мото Пфое, сервизирана само там и е на...74500км. От 98-ма година е, и в прекрасно състояние (ама, наистина!).
Толкова е тиха, че аз не разбрах, че съм запалил. Вози меко и, някак си, тежко и върви зашеметяващо. Има борд компютър, климатроник, подгряване на седалки и странични огледала, 4 air bag-а, DSA, пълен ел. пакет, шибидах, оригинални лети джанти (на тях си пише Волво, но са произведени в Белгия), чисто нови гуми Континентал.
Седнах в колата и си бях вкъщи. Много, много съм доволен!
Сега, един два въпроса(малко ме е срам, де, защото са си глупости, ама ще си питам):
Тъй като в колата никога не се е пушило, когато запаля фаровете не светва нито лампичка в пепелника, нито около запалката (не знам пушенето какво общо би могло да има, но знаеш ли..?). Нали ги има? Ако е така, предполагам, че просто трябва да сменя крушките.
Айде сега не ми казвай, че ще почваш да пушиш в тази кола, в която никога не се е пушило...?!?
И втори въпрос, тъй като колата си стои през цялото време на включени фарове, които в момента, в който загася двигателя изгасват заедно с таблото. Това е много удобно и хубаво, но... Има ли как да съм спрял, загасил колата и таблото да остане светещо (не ме питайте защо ми се иска това :oops: )?
Та, това са нещата, които ме вълнуват ( Да си имам проблемите! Tongue ).
Ужасно ми харесва самочувствието и усещането, което ми дава тази кола!
Айде сега не ми казвай, че ще почваш да пушиш в тази кола, в която никога не се е пушило...?!?
А иначе като знам аз как се кефя като си седна в моята кола (да не говорим, когато седнах за първи път) изобщо не ми е непознато усещането, което изпитваш от днес Smile Smile Smile
Относно осветлението на таблото при изгасен двигател, ако си на габарити ще ти свети, друг вариант май няма...
Айде идвай на националната среща да се похвалиш на живо, а и да тестваш машината и по магистралата, да видиш пък там какъв кеф е...Smile
Добре дошъл в отбора, да ти е честито !!!
По въпроса с осветлението на пепелника - има такова само трябва да смениш крушката - правил съм тази операция при V40-ката на бащата, но не си споменям как беше.
Добре дошъл в отбора, да ти е честито !!!
По въпроса с осветлението на пепелника - има такова само трябва да смениш крушката - правил съм тази операция при V40-ката на бащата, но не си споменям как беше.
Таблото винаги свети независимо от фаровете, само ключа трябва да е в позиция 2. Иначе честито за придобивката. Пепелника и запалката си имат крушка (една) която стой м/у тях, почти мисля беше забодена при запалката.
Таблото винаги свети независимо от фаровете, само ключа трябва да е в позиция 2. Иначе честито за придобивката. Пепелника и запалката си имат крушка (една) която стой м/у тях, почти мисля беше забодена при запалката.
Pages: 1 2