Волво Клуб - България

Full Version: Еднакви ли са купета на XC70 и V70 от 2006г.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Преди известно време един близък приятел катастрофира с неговото XC70 от 2006г. (5 цилиндъра, 208 к.с. с газ, но не знам дали е фабрична).
Купето на колата е намачкано, но вътре всичко е здраво само едната седалка е леко покривена. Въпроса ми е дали купетата на V70 и XC70 са еднакви, ясно е, че окачването е различно. Питам този въпрос, защото искаме да вземем купе от V70 и да прехвърлим всички части (двигател,табло,окачване и други) от XC70-то върху купето на V70-то, дали ще стане ?
Другият въпрос е, ако намерим XC70, но със десен волан дали то би ни свършило по-добра работа ?
Ще се радвам на бързи отговори, защото в момента се чудим дали да вземем V70 или XC70 като разликите в цените са огромни.
mar7ooo_92 Wrote:Преди известно време един близък приятел катастрофира с неговото XC70 от 2006г. (5 цилиндъра, 208 к.с. с газ, но не знам дали е фабрична).
Купето на колата е намачкано, но вътре всичко е здраво само едната седалка е леко покривена. Въпроса ми е дали купетата на V70 и XC70 са еднакви, ясно е, че окачването е различно. Питам този въпрос, защото искаме да вземем купе от V70 и да прехвърлим всички части (двигател,табло,окачване и други) от XC70-то върху купето на V70-то, дали ще стане ?
Другият въпрос е, ако намерим XC70, но със десен волан дали то би ни свършило по-добра работа ?
Ще се радвам на бързи отговори, защото в момента се чудим дали да вземем V70 или XC70 като разликите в цените са огромни.
Според мен няма разлика в купетата,а и варианта с прехвърлянето на такова с десен волан също е възможен,даже може би по-удачен заради окачването.Преди време един познат беше питал в сервиз да му сменят дирекцията на ХС90 и му бяха дали оферта - значи може според мен.
pliva Wrote:
mar7ooo_92 Wrote:Преди известно време един близък приятел катастрофира с неговото XC70 от 2006г. (5 цилиндъра, 208 к.с. с газ, но не знам дали е фабрична).
Купето на колата е намачкано, но вътре всичко е здраво само едната седалка е леко покривена. Въпроса ми е дали купетата на V70 и XC70 са еднакви, ясно е, че окачването е различно. Питам този въпрос, защото искаме да вземем купе от V70 и да прехвърлим всички части (двигател,табло,окачване и други) от XC70-то върху купето на V70-то, дали ще стане ?
Другият въпрос е, ако намерим XC70, но със десен волан дали то би ни свършило по-добра работа ?
Ще се радвам на бързи отговори, защото в момента се чудим дали да вземем V70 или XC70 като разликите в цените са огромни.
Според мен няма разлика в купетата,а и варианта с прехвърлянето на такова с десен волан също е възможен,даже може би по-удачен заради окачването.Преди време един познат беше питал в сервиз да му сменят дирекцията на ХС90 и му бяха дали оферта - значи може според мен.

Окачването не е проблем, защото ние ще го вземем от XC70-то и ще го сложим на V70-то, въпроса е дали изобщо ще стане това окачване ?
Визуално са си еднакви - но на 4х4 би трябвало да има допълнителни проходи отдолу за задното ... поне така си мисля аз.
А и като идея ми се струва адски абстрактно - ако е с намачкани ламарини просто ги оправете, ако е заминала като геометрия - пускайте на части и взимайте друга Smile Така си отваряте цял индийски филм с продължения...
bell Wrote:Визуално са си еднакви - но на 4х4 би трябвало да има допълнителни проходи отдолу за задното ... поне така си мисля аз.
Точно заради това си мисля,че по-добрият вариант е да се прехвърли всичко на една англичанка ХС70.Наистина е голямо предизвикателство,но не е невъзможно.Да видиш във Враца как от четири-пет различни модела правят една кола,свят ще ти се завие :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Мислихме варианта за купуване на нова, но цените въртят около 10 000 лв за кола 2003 (говорим за читаво возило с екстри). Идеята ни сега е такава, защото ни изпадна едно XC70 за 900 паунда и едно V70 за около 1000 някакви проблеми по тях, но купетата са здрави. Говорихме разни хора и цената ще бъде между 3000-3500 лв. за закупуване на колата и подмяната на всички части ( т.е. прехвърлянето им).
С изправяне на ламарините няма да стане, защото той се въртя по таван, но като цяло всичко по колата е здраво (което е интересно) Big Grin
Еднакви са копетата . Разлика има в awd до2003 и след 2003 предполагам че може да има малка разлика от там в годините .
pliva Wrote:
bell Wrote:Визуално са си еднакви - но на 4х4 би трябвало да има допълнителни проходи отдолу за задното ... поне така си мисля аз.
Точно заради това си мисля,че по-добрият вариант е да се прехвърли всичко на една англичанка ХС70.Наистина е голямо предизвикателство,но не е невъзможно.Да видиш във Враца как от четири-пет различни модела правят една кола,свят ще ти се завие :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Мдам, т.нар. "нов внос" ...
Най-добре е да вземете ХЦ-то с десния волан,сменява се челния панел на купето-разликата на челните панели е огромна,захващане на педали рейка,климатик,чистачки и др. "екстри", и си става 100% кола като кола.
Ако вземете В70 с десен волан също трябва да се направи тази процедура,ама трябва допълнително да се дупчат отвори за боди кита и да се монтират нит-гайки за висящия лагер и захватите на диференциала.А не се знае дали шведите са оставли същото място като на AWD-то и може да се влезе в някакъв филм.
В този ред на мисли следва да задам и последен въпрос (нищо, че всичко клони към XC70). Като купетата са толкова еднакви и същевременно толкова различни, стана ми интересно дали носачите са еднакви, също дали захващането на макферсоните е еднакво? (това вече е от любопитство)
Pages: 1 2