Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със светлини и мигачи
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,

Днес към 12 часа запалих колата да поработи малко и всичко беше наред, обаче след час когато исках да тръгна с нея запалих и след като тръгнах забелязах че не ми работи километража. Спрях и разгледах какво още не работи и се оказа че нямам фарове нито мигачи, имаше само страничните габаритчета. Прибрах се и почнах да търся къде е проблема разглобих ключът за осветлението защото преди време ми беше създавал проблеми. След като го сглобих фаровете тръгнаха, но километража както и всички уреди по таблото и мигачите отново не работеха. На аварийни всички мигачи работят. Моля ви кажете от какво ли може да е не мисля че от ключът за осветлението минава цялото табло и никой прибор да не работи. Мисля си че може да е някой предпазител, но не съм ги проверявал.
Намерих един изгорял предпазител смених го и тръгна за сега работи дано да не изгори пак. Ще ходя да покарам малко да видя дали няма да се прояви пак проблема.
goleoo Wrote:Намерих един изгорял предпазител смених го и тръгна за сега работи дано да не изгори пак. Ще ходя да покарам малко да видя дали няма да се прояви пак проблема.
+1
Честита нова година на всички.

След 2 дни каране отново изгоря предпазителя. Може ли някой да ми прати схемата за да видя какви уреди са свързани на този предпазител или поне да ми каже кой са уредите и да търся там отечката. Уредите който знам, че са свързани на този предпазител са уредите по таблото без часовника и километража както и мигачите. Обаче когато пусна на аварийни и си работят мигачите, предполагам, че са през друг предпазител. Също това което знам че не работи е релето което цъка ако не си си сложил колана. Може и да има други неща който не работят но да не съм ги установил
Аз бих предположил копчето за авариините там е вързано какво ли не най добре смяна на копчето
Ще ми се да видя схема за да разбера кое къде е вързано. Мисля си че има общо със ключът за фаровете, но не знам дали нещо от този предпазител минава от там и за това искам да видя ел. схема. Предполагам, че е той защото първият път ми изчезнаха фаровете, мигачите и таблото и като го разръчках и се оправиха фаровете, а втория път преди да ми изчезнат мигачите ми изчезнаха пак фаровете и като натиснах копчето и тръгнаха фаровете но мигачите и таблото го нямаше. Та се чудя каква е връзката и за това ми трябва ел. схема да проверя.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvowiringdiagrams.com/?dir=volvo/S40%20V40%20V50%20Wiring%20Diagrams">http://www.volvowiringdiagrams.com/?dir ... 20Diagrams</a><!-- m -->

Тук я има схемата
Благодаря за схемата.

Малко ме притеснява, че нямаше за 1996 година волво, но все пак разгледах една от схемите и разбрах че на този предпазител са вързани още няколко неща. Като цяло вече съм изключил напомнянето за колана което цъка, както и двете моторчета за фаровете. Но тъпото е, че сменям предпазителя и на място без да карам колата работи всичко и то 10 минути, обаче като тръгна да я карам и няма и - 2 - 3 мин. и вече изгаря предпазителя. Мисля си, че някъде се е протрил някой кабел и като карам и дава на късо и предазителя изкагаря.
Имах подобен случай, но поради други причини, кабел прекаран зад педалите се беше протрил и с натискане на съединитяля даваше на късо. Колко бушона смених докато го открия, не питай, понеже не можех да го хвана кога точно се случваше и правих опити с отваряне, затваряне на врати и какво ли още не. Другото което се сещам и е вързано на този бушон е закопчалката на колана. По неясни за мен причини, веднъж се запали самата закопчалка в движение и се разтопи пластмасата, имам тема по въпроса. С подмяната всичко се оправи, може проблем да е бил и при наместване на седалка, след автомивки и т.н. Според мен си иска слагане на бушон и дебнене от къде изгаря, по емперичен път, ако не на жичкаджия, но и там процедурата ще е подобна.
При мен случаят е подобен поне от това което открих, а това което открих е точно изтъркан кабел, но моят беше точно зад копчетата за фаровете и то не гори винаги ами като караш и се размести и даде на късо и гори предпазителя. Няма да ти казвам и аз колко предпазителя смених за няколко дни. Сега ще ходя да покарам малко да не би да има и на друго място протрито и да създава проблеми. Иначе протритото беше толкова незабележимо, че ако нямах съмнение за протрит кабел никога нямаше да го видя дори и да бях обърнал кабела към себе си. Благодаря за помощта ви колеги !