Волво Клуб - България

Full Version: Нужда от съвет
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте и Честита Нова Година.
Имам нужда от съвет. На някой случвало ли му се е да връща или заменя закупена част от МП. Преди празниците закупих инсталационен комплект Handsfree (30671671). Поръчах го и заплатих цялата сума. На следващия ден се обадиха, че е пристигнало. Пратих мой приятел да го вземе и се оказа, че няма Handsfree, а само някакви кабели. Handsfree се закупувало отделно или нещо подобно. В този комплект били само кабелите за Handsfree. А с този кат. номер пише инсталационен комплект Handsfree. Още не съм разговарял лично с МП , но искам да разбера дали мога да го върна или заменя за друг артикул. Ако на някой ми се е случвало да връща или заменя част да даде съвет, че си мисля, че ще се запънат с връщането. :roll:
Nedelchev_1 Wrote:Здравейте и Честита Нова Година.
Имам нужда от съвет. На някой случвало ли му се е да връща или заменя закупена част от МП. Преди празниците закупих инсталационен комплект Handsfree (30671671). Поръчах го и заплатих цялата сума. На следващия ден се обадиха, че е пристигнало. Пратих мой приятел да го вземе и се оказа, че няма Handsfree, а само някакви кабели. Handsfree се закупувало отделно или нещо подобно. В този комплект били само кабелите за Handsfree. А с този кат. номер пише инсталационен комплект Handsfree. Още не съм разговарял лично с МП , но искам да разбера дали мога да го върна или заменя за друг артикул. Ако на някой ми се е случвало да връща или заменя част да даде съвет, че си мисля, че ще се запънат с връщането. :roll:
Здравей, колега Wink
Преди 2 години исках да купя седалка за малкия ми син и имаше една намалена. Наложи се да я върна, защото имаше някакъв дефект, за който не ми бяха казали.
Друг случай - закупих оптичен кабел за един ЪП-грейд, но се оказа, че моето ХС90 е след Х рама и нямам оптика по този канал, заради задния климатик. Върнах кабела и ми дадоха парите.
С други думи - ако пазиш документа за покупка и не си унищожил опаковката (изхвърлил), не виждам проблем да ти я подменят или върнат парите.
Поздрави!
Благодаря. Дано да мине така гладко, както казваш. Иначе за опаковката, аз още не съм го взел, още е в МП Варна. Сега единствено могат да ми кажат, че е било закупено миналата година и че не могат вече да го оправят документално. Но каквото стане. Да сме живи и здрави, пари се изкарват.
Nedelchev_1 Wrote:Благодаря. Дано да мине така гладко, както казваш. Иначе за опаковката, аз още не съм го взел, още е в МП Варна. Сега единствено могат да ми кажат, че е било закупено миналата година и че не могат вече да го оправят документално. Но каквото стане. Да сме живи и здрави, пари се изкарват.
Е, то може да се издаде ДКИ към документа, все пак още не е приключен декември 2014 Wink
Отделно - разпечатай си извадката и ги питай защо не е пълен комплект ...
Върнаха ми парите. Малко се нацупиха, но ги върнаха. Оказа се, че ако искам да имам handsfree трябва да си купя и втората част от комплекта за 600 и няколко лева. Благодаря Dodo 155 за куража, че в началото си мислех, че нямам право да връщам вече купени части. Но сега се надъхах и утре отивам в Lidl да им върна и на тях една скара Smile
Nedelchev_1 Wrote:Но сега се надъхах и утре отивам в Lidl да им върна и на тях една скара Smile

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Nedelchev_1 Wrote:Върнаха ми парите. Малко се нацупиха, но ги върнаха. Оказа се, че ако искам да имам handsfree трябва да си купя и втората част от комплекта за 600 и няколко лева. Благодаря Dodo 155 за куража, че в началото си мислех, че нямам право да връщам вече купени части. Но сега се надъхах и утре отивам в Lidl да им върна и на тях една скара Smile


Ах, този западен консумаризъм, започва да обхвваща и България. Big Grin
Nedelchev_1 Wrote:Върнаха ми парите. Малко се нацупиха, но ги върнаха. Оказа се, че ако искам да имам handsfree трябва да си купя и втората част от комплекта за 600 и няколко лева. Благодаря Dodo 155 за куража, че в началото си мислех, че нямам право да връщам вече купени части. Но сега се надъхах и утре отивам в Lidl да им върна и на тях една скара Smile
Такъв филм "няма връщане" няма как да се случва, особено когато не си взел стоката Wink
В Америка още през 1993 год. можеше да купиш нещо, да го ползваш Х време (по спомен 2 месеца) и ако не ти удовлетворява нуждите, да го върнеш обратно. Изискването беше да се пази оригиналната опаковка, документ за покупка и да не е повредена стоката.
Нашите търговци ще се научат постепенно, че клиентът е най-важен и не може да го заблуждават Wink

А сега внимавай с връщанките, за да не подкараш жената и колата :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

btw ... От ЛИДЛ до сега съм си купил, по препоръка на Carburretor, едно импулсно зарядно за акумулатор ... друго не виждам какво бих взел, този магазин ми прилича на някаква циганска сергия за преоценени и бракувани стоки :lol: :mrgreen:
Я и аз да оспамя тук относно щатите...
2005-та като бях там (Чикаго), със съквартиранта (изпечен французин-хитрец) си купихме на лизинг един телевизор.
5 месеца и 20 дни по-късно го върнахме (6 месеца им беше срокът), върнаха ни цялата сума по 5те вноски...и кръгом към БГ.
Никой за нищо не се е мръщил. Както ни посрещнаха когато отивахме да си го купим, така ни посрещнаха и когато отидохме да го върнем.
Само си спомням, че трябваше са пазим документа за покупката, кашона и също така да попълним една анкета.
Все пак, там мащабите са брутални. Никой няма да се цигани за телевизор...

Според мен (въпреки негативите, които носи) това е правилният начин. Производителя/търговеца трябва да "глезят" клиента, а не да го тъпчат и да му се подиграват в лицето...както е при нас.
Нещата не са точно такива. На всеки му се иска да купи нещо да го ползва и после да го върне Wink Търговеца трябва да глези клиента така е, но клиента е длъжен да чете и гледа какво купува. Тук Англичаните са започнали да злоопотребяват като ненормални. Хленчат като малки деца за всичко. Това глупаво копиране на западна шизофрения, не ни носи нищо добро. Така направи държавата на времето с банковата ни система и се изредиха кризи, пирамиди и прочие. Същото се случва и с образованието ни, утре, вече се вижда с косумаризма.

Всички онези "добри" практики, които изкопирахме сляпо от Запада, ни донесоха бедност, загуба на интелектуален капацитет, който постоянно изтича навън, училища и дискотеки пълни с наркомани и безхаберие. Селата ни приличат на призраци, а градовете на гнусни американски гета!

А Лидъл и Алди навън са едни от най- евтините, но най- добри супермаркети като качество. В България Лидл е в пъти по- добър от Кауфланд, Карфур и прочие.