Волво Клуб - България

Full Version: Покупка на Волво C30
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги , засилил съм се да закупувам скоро време посочения по-горе автомобил . Никога не съм карал Волво и искам да попитам как са нещата с частите ? До сега съм карал само Японски и само с две врати , така че пространството не ми е най-големия проблем . Смятам задължително автомобила да е дизел и вече тук се чудя дали да е 2.0д или 2.4д , но май ще е най-запазената . Е все още не съм пуснал да продавам моя автомобил Тойота Селика 1.8 ввти 143 к.с ,но тези дни го пускам и продам ли го веднага ще започна сериозно търсене . Някакви мнения и препоръки относно избора на автомобил ?? и защо ми се струват леко евтини , кола 2007-2008 година по 4-5 хиляди евро мисълта ми е дали няма някакви скрити дефекти и т.н :?: Имат ли проблем с ръждата тия купета ? Има ли нещо конкретно , което трябва да гледам при покупка (излючвам особеностите на дизела , там нещата са ми ясни горе долу) Ще съм благодарен хора управляващи посочения автомобил да дадат мнения ,но и от останалите защото S40 също не е лошо и не го изключвам като вариант(пак само дизел) , но Ц30 ме влече повече :!:
Малко колеги тук имат такива коли и затова няма да чуеш много мнения. Щом те влече значи вече си в кюпа. Big Grin Цените са такива понеже модела не е от най-търсените на пазара но в случая при теб това е плюс. Щом си се ориентрирал към дизел вземай D5 (2,4) с повече коне - 185, но и по-малкия(163к.с.) ще движи добре купето като имаш в предвид че го слагат на джипове които тежат по близо 2,5 тона Tongue .За скрити дефекти не съм чувал, единствено на френските мотори - 1,6D и 2,0D след определен пробег се скапват генераторите, за други слаби места не съм чувал. D5 моторите - 2,4D са изцяло Шведски и са много добри.Като цяло много добър избор според мен, а динамиката на това купе предполагам с турбодизела ще е уникална. Цените на частите далеч не са чак толкова космически каквито легенди разнасят "майсторите".

Гепи и бегай ! Wink
Каквото и да харесаш - задължителна диагностика преди покупката,най-добре в МотоПфое.И добре дошъл в клуба!
Ето ти едно ръководство на потребителя и малко данни за модела и моторите от уикипедия за ориентир.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cdn.dealereprocess.com/cdn/servicemanuals/volvo/2012-c30.pdf">http://cdn.dealereprocess.com/cdn/servi ... 12-c30.pdf</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_C30">http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_C30</a><!-- m -->

Успех в намирането на автомобила за теб. :-)
maldezzar Wrote:Здравейте колеги , засилил съм се да закупувам скоро време посочения по-горе автомобил . Никога не съм карал Волво и искам да попитам как са нещата с частите ? До сега съм карал само Японски и само с две врати , така че пространството не ми е най-големия проблем . Смятам задължително автомобила да е дизел и вече тук се чудя дали да е 2.0д или 2.4д , но май ще е най-запазената . Е все още не съм пуснал да продавам моя автомобил Тойота Селика 1.8 ввти 143 к.с ,но тези дни го пускам и продам ли го веднага ще започна сериозно търсене . Някакви мнения и препоръки относно избора на автомобил ?? и защо ми се струват леко евтини , кола 2007-2008 година по 4-5 хиляди евро мисълта ми е дали няма някакви скрити дефекти и т.н :?: Имат ли проблем с ръждата тия купета ? Има ли нещо конкретно , което трябва да гледам при покупка (излючвам особеностите на дизела , там нещата са ми ясни горе долу) Ще съм благодарен хора управляващи посочения автомобил да дадат мнения ,но и от останалите защото S40 също не е лошо и не го изключвам като вариант(пак само дизел) , но Ц30 ме влече повече :!:
Какво им се чупи на генераторите обикновенно? Питам защото в семеството има едно на 50000км около, и от скоро почна да се чува силен виещ звук, аз го определях като въздуд от нагнетателната част, но може и генератора да е/лагер/. В мото-пфое плевен и Русе, нямат мнение, иска се разглобяване, за да се види без ремъците дали се чува. Звука се усилва с покачване на оборотите. Ако беше моя да съм я разхвърлял до сега Smile , ама .... Иначе за колегата - колата е стабилна, здрава и с 2.0д си върви добре, изпреварваш без проблеми в диапазона 80-120 км , евтини консумативи при официален представител 200-300 лв, за сравнение на V40 d3 ми излезе над 600 по спомени. Багажника събира един куфър, предните седалки са удобни и за много дълги пътувания, задните са за деца или макс 200-300 км. Вози осезаемо по-меко/комфортно от В40 2013 д3. Но внимавай с колите за 10000лв дизел - че е много вероятно тръгнал съединител с маховик/2000/ , някоя дюза /200-700/ и така, т.е. заделяш и едни едни 3000 лева освен покупната цена и няма да останеш разочарован.
П.с С какви дюзи е С30 - пиезо, електро, бош ?
Мерси за бързите отговори . Продам ли автомобила ми веднага почвам търсене за C30 , до скоро да си призная се бях засилил за Мерцедес ЦЛК от 2004-6 година , но Волвото като чали повече ми харесва и от гледна точка на интересния дизайн , също и това че не е толкова масов автомобил като Мерцедеса, а на мен това ми харесва .
Към колегата Жоро , то новия внос автомобил винаги крие рискове (ако намеря от човек винаги бих я избрал )бъркаш в торбата и каквато извадиш това , просто въпросите ми са свързани с фабрични дефекти и дали принципно има ръжди по купето,да го кажеме така , дали купето има склонност към корозия , защото Мазда 3 има доста екземпляри с ръжда .
maldezzar Wrote:Мерси за бързите отговори . Продам ли автомобила ми веднага почвам търсене за C30 , до скоро да си призная се бях засилил за Мерцедес ЦЛК от 2004-6 година , но Волвото като чали повече ми харесва и от гледна точка на интересния дизайн , също и това че не е толкова масов автомобил като Мерцедеса, а на мен това ми харесва .
Към колегата Жоро , то новия внос автомобил винаги крие рискове (ако намеря от човек винаги бих я избрал )бъркаш в торбата и каквато извадиш това , просто въпросите ми са свързани с фабрични дефекти и дали принципно има ръжди по купето,да го кажеме така , дали купето има склонност към корозия , защото Мазда 3 има доста екземпляри с ръжда .
На VOLVO-то това е една от най-силните страни - антикорозионната защита!Ако не е претърпяло сериозен удар,едва ли ще видиш някъде ръжда Big Grin
А за автоматика на Волво какво може да ми кажете ? Надежден ли е или да го избягвам ? Обслужването е ясно, на 50-60 хиляди , и че ако се развали цената е солидна . При ФВ примерно мултитроника е боклук и колкото по-далече толкова по-добре .
Надалече от автоматика, търси си ръчка.
Гледам,че дават на 1.6 и 2.0 дизел интервал на смяна на ангренаж от 240 000 км. Има ли доза истина в това? Естествено говорим за оригинални части,закупени от Мотопфое.
Pages: 1 2 3