Волво Клуб - България

Full Version: Съвет за покупка на S60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги харесал съм си това Волво:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417288020335065&slink=8i3bjq">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8i3bjq</a><!-- m -->

Ще съм много благодарен за всякакви съвети, коментари за колата, подводни камъни, които може да ми заложат автодиларите и т.н.
Колата има доста екстри за модела, което е супер. Навигацията от сега да знаеш, че за България няма да ти върши работа, защото няма карти. Като я гледаш виж най-напред дали всичко работи - ел. стъкла и огледала, подгрев на седалките, климатик, телефон и т.н. Също така виж какво има под кората в багажника - би трябвало да има резервна гума, ама знае ли човек Big Grin
От снимките се вижда нещо като теглич, не знам дали е теглич, но до колкото знам тегленето на нещо тежко не е "здравословно" за съединителя и маховика.
Задължително, ако ще я взимаш я покарай малко и след това на преглед и диагностика в избран от теб сервиз, а не в сервиз препоръчан от джамбазина. Така, ако хората в сервиза са читави, ще си сигурен какво купуваш.
Здравейте и от мен.
И аз съм пред подобна дилема.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418556645493664&slink=8ir4lz">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8ir4lz</a><!-- m --> тази-вчера ходих на оглед добър външен вид,мн.запазен салон.не се чува двигателя.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c941337-">http://www.cars.bg/c941337-</a><!-- m -->за тази ако някой има свободно време ,да даде вдно адекватно мнение.Намира се в София.а вчера нямах време да пътувам и до там .
Някой ако може да поразясни къде са им слабите места на тези автомобили и какво трябва да се гледа преди покупка.
Благодаря предварително.
С уважение М.Яровой
След оглед на тази <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c1043757">http://www.cars.bg/c1043757</a><!-- m --> изникнаха няколко въпроса,на които се надявам да ме насочите в правилна посока.
1.Пистовия ремък беше обърнат на обратно( пистите бяха насочени нагоре)и при помпата която е най отгоре и при алтернатор-а???? Незнам дали при модела е така или не.
2.Бордкомпютър-а не показва нищо (имам в предвид няма никакви надписи или наченки на пиксели) ,има дисплей за навигация но не се показа от таблото при запалване на двигателя нито при включване на радиото.Има ли някаква връзка между двете(имам на впредвид да не би тези модели с навигация да нямат малък дисплей,имам впредвид този в ляво на таблото) ???
3.При подаване на газ има някакво забавяне при реакция на двигателя,може би защото до сега не съм карал автомобил с потенциометър и така ми се струва,но има около или по-малко 1сек.закъснение за форсирането на двигателя.
4.Автомобила е внос от Австрия,не съм запознат колко е качествена ламарината на тези автомобили,но в предвид че съм имал автомобил внесен от там(беше мн.ръждясал отдолу)дали да очаквам същотото и при тази???
5.Климатроника духа добре (имам впревдид парно при натискане на бутоните за зоните на обдухване въздушния поток се преместваше към зададената зона,при настройване на температурата на режим ауто същата се променяше адекватно.), но при натискане на бутон АС същия не светна в зелено,(дали е от това че на вън беше около 5 градуса или е нещо поразвален??)
6.Този модел имали подгряване на предно стъкло или по-точно има ли вградени нагреватели?
Това е за сега като въпроси.
Иначе визуално автомобила е с запазен външен вид,на ляв преден калник има 3 драскотини но не се забелязват от "самолет".Салон-а и интериора за мн.запазени,с изключение на топката и кожата на скоростния лост както и кожата на лоста на ръчната.А интересно е че някой е разглобявал пластмасите между седалките.и не бяха мн.добре сглобени.Някой може ли да сподели какво се крие под тях?
max Wrote:След оглед на тази <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c1043757">http://www.cars.bg/c1043757</a><!-- m --> изникнаха няколко въпроса,на които се надявам да ме насочите в правилна посока.
1.Пистовия ремък беше обърнат на обратно( пистите бяха насочени нагоре)и при помпата която е най отгоре и при алтернатор-а???? Незнам дали при модела е така или не.
2.Бордкомпютър-а не показва нищо (имам в предвид няма никакви надписи или наченки на пиксели) ,има дисплей за навигация но не се показа от таблото при запалване на двигателя нито при включване на радиото.Има ли някаква връзка между двете(имам на впредвид да не би тези модели с навигация да нямат малък дисплей,имам впредвид този в ляво на таблото) ???
3.При подаване на газ има някакво забавяне при реакция на двигателя,може би защото до сега не съм карал автомобил с потенциометър и така ми се струва,но има около или по-малко 1сек.закъснение за форсирането на двигателя.
4.Автомобила е внос от Австрия,не съм запознат колко е качествена ламарината на тези автомобили,но в предвид че съм имал автомобил внесен от там(беше мн.ръждясал отдолу)дали да очаквам същотото и при тази???
5.Климатроника духа добре (имам впревдид парно при натискане на бутоните за зоните на обдухване въздушния поток се преместваше към зададената зона,при настройване на температурата на режим ауто същата се променяше адекватно.), но при натискане на бутон АС същия не светна в зелено,(дали е от това че на вън беше около 5 градуса или е нещо поразвален??)
6.Този модел имали подгряване на предно стъкло или по-точно има ли вградени нагреватели?
Това е за сега като въпроси.
Иначе визуално автомобила е с запазен външен вид,на ляв преден калник има 3 драскотини но не се забелязват от "самолет".Салон-а и интериора за мн.запазени,с изключение на топката и кожата на скоростния лост както и кожата на лоста на ръчната.А интересно е че някой е разглобявал пластмасите между седалките.и не бяха мн.добре сглобени.Някой може ли да сподели какво се крие под тях?


1. Какво значи пистовия ремък наобратно? Би трябвало въпросния да има канали и от двете страни.
2. На лоста за мигачите има ли бутон ресет и ринг който се върти? Навигацията се управлява от джойстик монтиран на задната страна на волана точно зад копчетата за регулиране на силата на звука на радиото.
3. Това не е нормално.
4. Волво си имат доста добра анти-корозионна защита, но е добре да се огледа както трябва. Обикновенно за да корозира е блъскан и не-направен както трябва.
5. Натисни бутон AUTO. Може да е сложен в някакъв режим недопускащ работата на климатик. Например ако принудително се спре вентилатора - от копчето, климатика не може да бъде включен.
6. Не. Но размразителя - на панела на климатроника - горе в дясно има два бутона единия включва рюлтаните на задното стъкло и огледалата, а другия е за размразяване на предно стъкло. Палиш натискаш и гледаш да не си вътре, защото ще те отвее. Smile След около минута - две започва да размразява стъклото.
Пластмасите между седалките? Какво се има в предвид? Подлакътника? Виж следното нещо надигни леко тапицерията където облегалката се свързва с седалката(за предните седалки става въпрос) И огледай внимателно, трябва да има едни зелени на цвят щифчета. Ако липсват или са счупени - колата е удряна отзад. Wink
Благодаря за насочващите отговори.
1. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_product=1134257&ukey_assembly=1148332&ukey_make=865&ukey_model=12009&ukey_driveline=464&ukey_trimlevel=11153&modelYear=2004">http://www.volvopartswebstore.com/showA ... lYear=2004</a><!-- m --> това излиза като пистов ремък,и доколкото виждам има канали само от едната страна.
2.Относно бордкомпютъра,да има бутон ресет и врътка на левия лост,но нищо не се случи когато го натиснах и когато въртях врътката дисплея не изписваше нищо.За навигацията,незнаех че управлението и е на волана.
3.Ако наистина потенциометъра е тръгнал за се чупи колко е евентуално подмяната на такъв?
4.Ще трябва да се гледа на подемник,и аз очаквам ламарините да са добре защитени,На моята "баба яга" ръжда има само там където няма боя,та какво да очаквам от Волво.Все пак не е "ОРЕЛ"
5.И на режим ауто го прбвах ама пак не щеше да се включи,и като задам вентилатора ръчно пак не тръгна,или по-точно не светна индикацията че е включен светеше червено.
6.Е чак да ме отвее( все пак съм 115 кг.живо тегло) Smile.Но да доста силно си духа,даже като зададох на всички зони да обдухва струята въздух беше доста силна.
Ремъка е с канали и от двете страни така, че не се вглеждай.
За бордовия компютър вероятно има проблем с DIM ( таблото ) , проблема е решим и не бива да те отказва от покупката.
Климатика под 0°C не се включва но е възможно да има и повреда.
Навигацията дали работи или не все тая, като няма карти за България повечето от нас я ползват като паметник.
За електронната газ ( потенциометъра ) ако има проблем по скоро е при дросела. - не бива да те плаши решимо е.
Маншоните на скоростния лост и ръчната също да не те плашат, те са от изкуствена кожа и са слабо място за модела.
Компютърна диагностика преди покупката, ще даде отговор на повечето ти въпроси.
max Wrote:Благодаря за насочващите отговори.
1. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_product=1134257&ukey_assembly=1148332&ukey_make=865&ukey_model=12009&ukey_driveline=464&ukey_trimlevel=11153&modelYear=2004">http://www.volvopartswebstore.com/showA ... lYear=2004</a><!-- m --> това излиза като пистов ремък,и доколкото виждам има канали само от едната страна.
2.Относно бордкомпютъра,да има бутон ресет и врътка на левия лост,но нищо не се случи когато го натиснах и когато въртях врътката дисплея не изписваше нищо.За навигацията,незнаех че управлението и е на волана.
3.Ако наистина потенциометъра е тръгнал за се чупи колко е евентуално подмяната на такъв?
4.Ще трябва да се гледа на подемник,и аз очаквам ламарините да са добре защитени,На моята "баба яга" ръжда има само там където няма боя,та какво да очаквам от Волво.Все пак не е "ОРЕЛ"
5.И на режим ауто го прбвах ама пак не щеше да се включи,и като задам вентилатора ръчно пак не тръгна,или по-точно не светна индикацията че е включен светеше червено.
6.Е чак да ме отвее( все пак съм 115 кг.живо тегло) Smile.Но да доста силно си духа,даже като зададох на всички зони да обдухва струята въздух беше доста силна.


1. С канали от двете страни е. Това е примерна рисунка, която сигурно слагат на всеки ремък продаван от този магазин.

2. Една подробност. Борд комп-а показва по дисплея съобщения само когато и мотора работи. Ако колата е на контакт 1 ще ти покаже съобщение само при отворена врата.
Да навигацията се управлява от този джойстик.
3. Потенциометъра на кое? Защото има един на педала за газ-та(който сравнително рядко дава проблеми трябва колата да е на много км, за да се повреди) и два на дросел клапата, които си създават проблеми. Като цяло това което описваш не е задължително да е от педал-а или дросел клапата. Просто трябва да се прегледа и прочете колата.
4. Това задължително. Добре трябва да се прегледа колата преди покупката. Огледай внимателно за течове по хидравликата и дали в маншоните на кормилната рейка има хидравлично масло.

5. Това е странно. Не би трябвало така да се държи климатика. Според мен зеленото трябва да си светва винаги когато натиснеш бутона AC, поне така е при мен на S80-то.
И така колеги след доста лутане и оглеждане,се сдобих едно Volvo S60 2.0T бензин/газ 132 kW,по талон,автомобила е закупен от часно лице което я е купил и регистрирал преди малко повече от месец.Малко е старичка набор 2001,така започва моята идилия с марката Volvo.На първо време по борд компа ми даде разход 9.9/100 км ама този разход дали го дава за газ или бензин незнам.За сега са изминати 275 км. при пълна бутилка ама стария собственик неможа да ми каже колко газ събира буркана Smile,но ще разбера след като изпразня тази бутилка и зардя наново.
На първо четене всичко изглежда добре,но на път към вкъщи изскочи един интересен казус,лампата за масло светна на няколко пъти,и на дисплея изписа "ниско налягане на масло веднага спрете двигателя".Така и направих спрях двигателя,след 1мин. запалих и няма и помен от това съобщение.Това при изминати около 160км при средна скорост 120-150км/ч на АМ "Тракия"при постоянен дъжд и преминаване през 2 сериозни дупки .След още около 80 км.изминат път съобщението се появи отново този път напънах двигателя малко повече на ниска предавка,но лампата присветна на няколко пъти и спря да показва съобщението.След още около 20 км пак запремига на няколко пъти,този път след преминаване през няколко сериозни дупки пълни с водица и пак спря да показва съобщението.Масло според щеката има над средното но и под максималното ниво.И същото е ново.Интересно че при теста преди да закупя автомобила нямаше такива проблеми.Та въпроса ми е,дали кабелите от или до датчика вследствие на водта или прекъсване нещо се е...ат или самия датчик е пред сдаване на "багажа",или да се задълбочавам повече в проблема и да търся някъде по надолу вече и в двигателя ????
И другото което не ми харесва е че по управлението на радиото и климатроника нищо не свети.Приемам всякакви съвети.
Поздрави.
Колета мах - не си ли я карал преди да я купиш на някакъв оглед - да я качиш на комп поне ...?!
Дано всичко до момента са невинни проблемчета, за да не се вкараш в сериозен филм и да намразиш бранда Smile

п.п. частно лице я е купило и регистрирало преди месец и ти я продава сега -- ясно какво е частното лице - или търговец или ожилен от "покупката" драйвър Smile
Pages: 1 2