Волво Клуб - България

Full Version: Волво С80, Д5, 185 мнение
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги. След дълго чудене за с40, внезапно ми попадна волво с80 и се влюбих в него. Колата Волво С80, Д5, 185, с всички възможни екстри, даже има и обдухване на седалките. Лошото е че ми е на ръба на възможностите и ме интересува дали си струва като цяло. Какво ще ми струва първоначалното обслужване, автоматика дали е ок, разходът какъв е или като цяло какво да очаквам?
Моля за мнение :roll:
Като начало дай линк за да видим за коя кола става дума. Мое лично мнение е да не се купува кола на предела на средствата отделени за целта.
advokata25 Wrote:Здравейте колеги. След дълго чудене за с40, внезапно ми попадна волво с80 и се влюбих в него. Колата Волво С80, Д5, 185, с всички възможни екстри, даже има и обдухване на седалките. Лошото е че ми е на ръба на възможностите и ме интересува дали си струва като цяло. Какво ще ми струва първоначалното обслужване, автоматика дали е ок, разходът какъв е или като цяло какво да очаквам?
Моля за мнение :roll:

Като цяло очаквай всичко от тази кола.
И в двете посоки - и положителна и отрицателна.
:!:
А какви са и дежурните проблеми. На какво да обърна внимание по конкретно?
advokata25 Wrote:А какви са и дежурните проблеми. На какво да обърна внимание по конкретно?
Виж скоростите да превключват плавно,да няма ритане.Другото - късмет и задължителна диагностика в МП или поне някой приятел с VIDA! Smile
Колега, ако говориш за тази от Иво Ауто (на цар Борис 3), утре ще я гледам лично и ще кажа мнение. По първоначални проучвания на третата година от обслужването й в Италия е била на 210 000км. Сега на километраж е около 170к Smile Както и да е, и аз съм й хвърлил око, утре ще видим как е.
Ходих, да видя въпросната кола. Предната броня вече е боядисана цялостно. Има външни забележки около задна броня и багажник. Ръжда в багажника и в двигателния отсег. Най - фрапиращо впечатление ми направи една от гредите (напречна) под двигателя - две "селски" направени заварки. Определено се е случило нещо много интересно на колата, и то специално отдолу. Автоматът рита в границите на позволеното според мен, сменя адекватно. Вървежа е добър, турбото поне по звук до докарва. За съжаление диагностиката ми не е в мен и нямаше как да замеря живи данни. Забелязах леко подухване от капачката на двигателя, което изчезна след няколко минути работа. Всички екстри работят. За съжаление в кожата на шофьорската седалка няма още много живот, тъй като е перфорирана и се е напукал повърхностния слой. Неминуемо ще се скъса след година най - много. Цената...15к по първа уговорка, има мегдан да сваля още. Огледай как вървят тези коли в Италия, с тези екстри и на реални 200к са около 10к евро. За да има печалба "шефа" я е купил макс за 6к евро, а за да му бъде продадена на тази цена трябва да е над 400к и да е удряна (както всъщност и се оказва). И нещо интересно - попитах го за километрите и той веднага ме контрира:реалните или...? (тъй като знаеше, че съм взимал ВИН и съм проверил вече), при което аз си казвам - да, реалните, разбира се Big Grin Отговора беше 203к, при което не сдържах смеха си...Понякога наглостта и безочието нямат граници Big Grin Аз лично подминавам тази кола, колега.
За съжаление, определено запазените и хубави екземпляри от тези коли вървят за доста повече пари. Нашите коректни вносители дебнат за разни трошки и ходят да се циганят. После ги пробутват на мераклии като нас. Аз съм от гр. Пловдив и онзи ден като бях в София направих още една констатация - в София хубави коли няма!! Аз съм хвърлил око на друг екземпляр от този модел, но все още не е обявен в интернет. Ако не се окаже читав, ще се насоча май към Мерцедес Бенц Е 280 цди. Мнозина твърдят, че бил по -сполучлив
Здравей Колега,
Цената на автомобила почти винаги говори за състоянието.
Позволявам си да опиша моите наблюдения, тъй като скоро се занимавах със закупуване на автомобил втора ръка от Западна Европа.
Направи ми впечатление, че дори собствениците, които не разбират от продажби се "консултират" със сайтове, които предлагат ориентировъчна цена за автомобил, според годините и изминатите километри. Значително по-ниска цена почти винаги е гаранция за главоболия за новия собственик.
Във Франция даже на някои обяви пишат, че офертата била подходяща за кандидати от България, Румъния, Полша, Чехия... Източна Европа. Това обикновено са автомобили на малко години, но на много километри, карани като таксита. Във Франция такситата не са жълти на цвят и в конкретния случай Волво S80 е една от предпочитаните марки от таксиметровите шофьори.
Впечатление прави също и че се продават автомобили на около 200 000 км. и нагоре, като цената за конкретния модел се движи около 9 000 евро за автомобил произведен 2008/2009 година. Екземпляри, които са на под 150 000 км струват значително по-скъпо.
Също така мое мнение е, че приличен автомобил от частно лице би могъл да се вземе по-евтино, от колкото ако е от авто търговец със сериозна репутация.
Подкрепям мнението на Колегата, че автомобил от любимата марка на старо не е желателно да се купува с всичките налични пари. Няма да обяснявам защо.
Дано съм бил полезен.
Поздрави и успех с начинанието!
Според мен е добре да търсиш кола от човек, тук в България, купувана и поддържана в МП, или да дебнеш за оферта от самите МП...
Имаше преди време 2-3 предложения. Wink
Другото е малко на риск...
Поздрави!
Pages: 1 2