Волво Клуб - България

Full Version: нещо се скапа
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ИМам 940 и от няколко дена нещ започна да свири. Като се движи колата свири като дам газ се засилва свиренето, като изкл от скорост пак свири и с намаляване на скоростта свиренето намалява. И по някое време спира да свири от самосебе си. Чудя се дали не е някой лагер на някоя от гумите. НА Предните две гуми като пипна джнтите и са леко загряли по средата дето е лагера. дано да не е нещо по сериозно. а ако е лагера и незнам от каде да си купя нов. Ако знаете кажете. Благодаря.
ИМам 940 и от няколко дена нещ започна да свири. Като се движи колата свири като дам газ се засилва свиренето, като изкл от скорост пак свири и с намаляване на скоростта свиренето намалява. И по някое време спира да свири от самосебе си. Чудя се дали не е някой лагер на някоя от гумите. НА Предните две гуми като пипна джнтите и са леко загряли по средата дето е лагера. дано да не е нещо по сериозно. а ако е лагера и незнам от каде да си купя нов. Ако знаете кажете. Благодаря.
Лагери има, главини също!
Няма да е лошо да отидеш до "доктора" майстора и да я види.
Така може да се гадае много!
Не я карай колата - докато не се види проблема.
Може и да е малък сега и по лесно да се оправи - отколкото после като се счупи - ще е по скъпо!!!
Лагери има, главини също!
Няма да е лошо да отидеш до "доктора" майстора и да я види.
Така може да се гадае много!
Не я карай колата - докато не се види проблема.
Може и да е малък сега и по лесно да се оправи - отколкото после като се счупи - ще е по скъпо!!!

GT1

Според мен ти задържа някой спирачен апарат - не връща.
Провери си и накладките - да не би някоя да е излязла на метал. И oгледай дисковете - да няма някой прясно надран.
Ако задържа повече апарата и съответната джанта ще е чуствително по-топла.

GT1

Според мен ти задържа някой спирачен апарат - не връща.
Провери си и накладките - да не би някоя да е излязла на метал. И oгледай дисковете - да няма някой прясно надран.
Ако задържа повече апарата и съответната джанта ще е чуствително по-топла.
AVe ili e lager ili e ot spira4kite ustanovih. Djantite prednite dve sa ednakvo topli. A kato pipna prednite diskovete parqt dosta daje se izgorih na ediniq leko mai e ot tqh. Losha rabota. Osven da gi po4istq bez da gi razglabqm ako stava taka s WD 40 da napruskam primerno spira4nite aparati da vidq ako ne se vrustat dali she zapo4nat.
AVe ili e lager ili e ot spira4kite ustanovih. Djantite prednite dve sa ednakvo topli. A kato pipna prednite diskovete parqt dosta daje se izgorih na ediniq leko mai e ot tqh. Losha rabota. Osven da gi po4istq bez da gi razglabqm ako stava taka s WD 40 da napruskam primerno spira4nite aparati da vidq ako ne se vrustat dali she zapo4nat.

GT1

Лагер вие, а спирачки (накладки) свирят.
Това с WD 40 е добра идея.
Прилагал съм я.
Пръскал съм с накрайничето (онази червената тръбичка) под маншона (прахоуловителя) върху буталцето на спирачния апарат и съм го раздвижвал на ръка няколко пъти.
Имаше ефект - почна да се връща.

GT1

Лагер вие, а спирачки (накладки) свирят.
Това с WD 40 е добра идея.
Прилагал съм я.
Пръскал съм с накрайничето (онази червената тръбичка) под маншона (прахоуловителя) върху буталцето на спирачния апарат и съм го раздвижвал на ръка няколко пъти.
Имаше ефект - почна да се връща.