Здравейте! Колата е V40 1998 1.8 бензин, а проблемът е следния: когато колата е на ниски обороти-всички червени лампи на таблото светват(SRS, ABS, (P),индикатор за течноста за чистачките, ламбда сонда, акумулатор), също така вентилаторът на парното изгасва когато е на AUTO. В следствие на всики тези аномалии- акумулаторът умира за около 10 минути, при високи обороти лампите изгасват и вентилаторът на парното се пуска. И при ниски, и при високи обороти зареждането от алтернатора е около 14,5 волта. Сбъсквал ли се е някой с подобен проблем и евентуалното му решение. Поздрави!
Я като за начало си зареди акумулатора и откачи дебелия кабел от алтернатора да видиш как ще се държи без динамо колата.
Изолираи го добре да не опре някъде че......
Ок, утре вечер ще направя и този опит. Междувременно, ако някой има други идеи- да не си мълчи.
Munje Wrote:Ок, утре вечер ще направя и този опит. Междувременно, ако някой има други идеи- да не си мълчи.
Явно в алтернатора е причината.Или няма маса.Вържи един кабел на корпуса на генератора и някъде по шасито другия край и виж как е.
Мерси, ще пробвам и твоята идея.
Munje Wrote:Ок, утре вечер ще направя и този опит. Междувременно, ако някой има други идеи- да не си мълчи.
Ако не е от алтернатора става по-сложно, или маса някъде или кой знае някой кабел някъде.
Ако кажеш и от къде си може и майстор да ти препоръчаме.
Още не мога да стигна до колата, затова и все още не съм дал фийдбек. В събота ще я захващам и искрено се надявам да е нещо свързано с алтернатора.
Четки на алтернатора.В ниски обороти не зарежда,а при високи се индуктира напрежение,дори и да няма добър контакт.
Поздрави и успех.
ПРОВЕРИ ДЕМФЕРНАТА ШАЙБА ДА НЕ СЕ Е ОТЛЕПИЛА ГУМАТА
Провери демпферната шайба да не се е отлепила гумата.