Волво Клуб - България

Full Version: S60 2.0T
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Привет на всички,
Имам проблем със запушен катализатор на с60 2.0 турбо ...
Питането ми е, след избушването му, има ли вариянт да стане беля?
Ако някой има идея, как и какво да предприема, моля нека сподели ...
Мерси на всички Wink
martost Wrote:Привет на всички,
Имам проблем със запушен катализатор на с60 2.0 турбо ...
Питането ми е, след избушването му, има ли вариянт да стане беля?
Ако някой има идея, как и какво да предприема, моля нека сподели ...
Мерси на всички Wink
По-добре го демонтирай и сложи резонатор на негово място Wink
Иначе и с избушване ще стане работата, но може да започне да дрънчи или боботи.
Мисълта ми беше, да не стане греда с ламбда сондите и да стане по зле ...
martost Wrote:Мисълта ми беше, да не стане греда с ламбда сондите и да стане по зле ...
Ако се направи кадърно, няма да има греда.
D-cat тръбите имат точно тази функция - да няма катализатор, но сондите остават монтирани на правилните места и си работят.
Ще стане греда.Двете сонди ще отчитат еднакви стойности и колата ще се спъне,няма да върви както преди.За това на втората сонда се прави втулка с 3мм. отвор отдолу и в нея се завива сондата.По този начин се лъже сондата.Втулката се прави от месинг или бронз.Изпитано е!