Волво Клуб - България

Full Version: Избор на V70 II D5 / 2.5TDI - съвети и мнения...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте на всички,
от доста време се разделих с газифицираното V40 1.8i 16v 85kw, и понеже все към любимата марка ме влече, най-накрая узря момента и си искам МОЕТО ВОЛВО Smile. Първоначалното ми желание беше за V50 D5, но понеже са доста пара, а пък и слабите мотори са PSA/Ford ... Също и че е на база на Фокус и ми трябва по-голям багажник доста често - В50-ката отпада, обаче V70 II вече са ми в бюджета, и работата отива на там Smile. Жената не харесва багажника как е отрязан /знаете като какво/, ама ще изтърпи, пък и Пасата Б5.5 сега не е твърде много различен отзад. Търпях Пасата 2 години, ама има дребни неща, които при Волвото са много по-добре направени и то с умисъл. Та...
ТЪРСИ СЕ... V70 II ръчка - данъка не е проблем, ще го преглътнем но чуденката ми е дали еФтиничките 2.5TDI са достойна алтернатива, или кофти компромис.
Другото е - моля всеки да сподели с кои екстри е задължително да търся, и без кои може да се мине. Пасата ми е автомат с кожа, фабричен парктоник и фабр.затъмнение задни странични и задно стъкло - това ме кефи в него!
Гледам има доволно обяви, но съм се насочил към автомобил от собственик в БГ. В мобиле.де Д5-ците са скъпички.
Също ще помоля - ако някой има инфо за посочените по-долу екземпляри, нека сподели, каквото знае. Събирам и VIN-овете, и ще трябва май да отида с портфейла до МП на първо време, поне да разузная предварително квото може.
1. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11422959720230098&slink=8tm7hb">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8tm7hb</a><!-- m -->
2. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c1034405">http://www.cars.bg/c1034405</a><!-- m -->
3. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11420498498387043&slink=8tm7hb">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8tm7hb</a><!-- m -->
4. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11420642513429940&slink=8tm7hb">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8tm7hb</a><!-- m -->
5. Отворен съм и за ваше предложение Smile
Предпочитанията ми са в реда на подредбата. Дизел и с ръчна скоростна кутия - задължително!
С приоритет са кожата /1-вата/ и тъмния салон вътре. За друго не се сещам, давайте съвети, че не ме свърта да мина на любимата марка... :mrgreen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c977271">http://www.cars.bg/c977271</a><!-- m --> Ето ти една, която е гледана, на колегата клубар Грамов е. Успех Wink
Благодаря, бях прегледал обявата, щото наистина хваща окото, обаче светлия салон и по-малкото коне са основните минуси за мен.
Изчаквам някой/и да се изкаже за разликата в поведението на автомобила с 2-та вида двигател.
Да питам също - ДПФ имат ли, и дали само в МП могат да ми кажат това със сигурност за конкретни автомобили? Предпочитам БЕЗ ДПФ, естествено. На жената взехме едно 307 1.6HDI 110 hp 2006-та фабрично БЕЗ ДПФ, което дойде много добре, обаче ръжда не може да хване двигателя - разбирайте има откъде да се омаслява.
Преди време май имаше тема за "разузнаване" на оборудването по VIN - някой може ли да помага?
V_Simeonov Wrote:Благодаря, бях прегледал обявата, щото наистина хваща окото, обаче светлия салон и по-малкото коне са основните минуси за мен.
Изчаквам някой/и да се изкаже за разликата в поведението на автомобила с 2-та вида двигател.
Да питам също - ДПФ имат ли, и дали само в МП могат да ми кажат това със сигурност за конкретни автомобили? Предпочитам БЕЗ ДПФ, естествено. На жената взехме едно 307 1.6HDI 110 hp 2006-та фабрично БЕЗ ДПФ, което дойде много добре, обаче ръжда не може да хване двигателя - разбирайте има откъде да се омаслява.
Преди време май имаше тема за "разузнаване" на оборудването по VIN - някой може ли да помага?

Колега, не видях горе - долу със какъв бюджет разполагаш - той е отправна точка във всеки бизнес Smile
До 2004 поне или 2005 D5 нямат EGR и DPF. Моята е 2003 и имаше само два катализатора (вече няма Smile )
от двигателя на АУДИ 2.5 TDI нямам конкретни впечатления, а за D5 има мнооого теми тук - така че ползвай търсачка и успех.
Мой съвет - ако е кола на съфорумец или познат можеш да си спестиш доста скрити "екстри" в колата, но то при втора употреба всичко е до късмет май...
Мой пропуск - до 6 000 макс за колата, че после нали това онова трябва да се обслужи Smile Четох много, и продължавам - ясно ми е, че не са извънземна техника без проблеми, ама в сравнение с другите марки... ясно ви е. Разбира се и късмета се намесва в случая с колите и жените Smile
Първо прегледах раздел Продава автомобили, ама там липсват оферти за V70 II D5. Естествено по обявите гледах за клубни емблеми, ама пак ударих на камък... Те затова и аз търся D5 :mrgreen:

Има ли кой да помага за - YV1SW793222182580 И YV1SW793222192720
V_Simeonov Wrote:Мой пропуск - до 6 000 макс за колата, че после нали това онова трябва да се обслужи Smile Четох много, и продължавам - ясно ми е, че не са извънземна техника без проблеми, ама в сравнение с другите марки... ясно ви е. Разбира се и късмета се намесва в случая с колите и жените Smile
Първо прегледах раздел Продава автомобили, ама там липсват оферти за V70 II D5. Естествено по обявите гледах за клубни емблеми, ама пак ударих на камък... Те затова и аз търся D5 :mrgreen:

Има ли кой да помага за - YV1SW793222182580 И YV1SW793222192720

Ако искаш по-горе са ти подсказали една плевенчанка TDI на колегата Грамов (не е реклама)
Не е лошо да и хвърлиш едно оче Smile

Иначе с ВИН-овете - мен ми е помагал Радо от МПфое с инфо.
Попаднеш ли на читава фрегата - забравяш за всичко останало Smile
Работата май отива към една бърза обиколка на родината Русе-Добрич-Сливен-Пловдив-София и пътьом от София ще се минава и през Плевен.
Да питам още нещо тогава, щом толкова хвалите екземпляра Smile . Имал съм Ауди 100 2.5TDI 115 коня - 5-так 1992-1993-1994 /не си спомням точната година/. Разход - 7 /100 дизел смесено, а извънградско ми слизаше на 6.1 /100 до морето естествено със 6 степенна ръчна скоростна кутия. Има ли нещо общо с това TDI 140 коня.
И друго - за какъв пробег или време долу горе почва да грее парното зимата Smile, че Аудито си спомням стопляше чак след изминати 10 км в студовете
Мога да кажа само преки впечатление от моята която си е с вградена печка и ако същата не е пусната предварително - топлото започва духа на четвърта - пета минута или горе долу втори километър.
Зимата нафтовата печка е невероятна екстра!
Колега аз карам като на колегата Грамов, даже замалко да се сдърпаме за неговата - без лоши чуства. После си взех такава Volvo V70 II 2000г. 2.5TDI 140 к.с. Ужасно съм доволен!! Това е двигатела на Audi A6 който се слави като проблемен при Audi-тата , но при Volvo няма проблем защото при нас двигателя е разположен напречно и проблемите са отстранени. И моето е с ръчна скоростна кутия. Двигателя е на повече от 500 000 хиляди без никакви проблеми по него. Не знам на колко е точно когато го купувах от МотоПфое ми казаха че е на повече. Като мощност от тези кончета които са останали съм доста доволен особенно ако го вкарам в обороти - пуши но излита хихи. Обслужването ми беше около 1000 лв. Като екстри аз съм с подгрев на седалките е кожа, круиз контрол, управление на радиото от волана подгрев на огледалата, но не се прибират автоматично и това ми липсва. Друго какво - двузонов климатроник, 4 ел стъкла, честачки на варовете - много си ги харесвам. Има и едни екстри на задните седалки ако имаш деца имам малки седалки които се вдигат и средната облегалка пада и става на масичка.
За сгряването моето почва да грее някъде около 3-5 км. но има едни две подгревни свещи на антифриза, които при мен не работят.
Ако имаш други въпроси питай. Намери си твоето, диагностика и си готов. Пожелавам успех!!
Така, само градския УИСКИ-то затвърди избора ми да е Д5.
И моля кажете, къде е най-добре да прегледам една поддържана софиянка с италиански корени?
Pages: 1 2 3