Волво Клуб - България

Full Version: КЛУБЕН АВТОМОБИЛ - Реставрация!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Кратък репортаж от вчерашните събития в Библиотеката на Товарна гара ... :mrgreen:
Пот се лееше,хвърчаха остатъци от части,ненужни газови бутилки,клапани и какво ли не.В определени моменти инструментите не достигаха,та се наложи да се подават от ръка,на ръка и всеки да си чака редът.Цареше всеобщ дружески хумор,а на всичкото отгоре се появи и член на УС ( Емили- завеждаща отдел Туристи),която реши лично да инспектира,как вървят делата.
Моето лично мнение,че клубарите се сдобиха с автомобил,с работещ двигател и спирачки,а тези хулигани го разкостиха до неузнаваемост... Wink :mrgreen:
Изключително много ни липсваше Ивайловградският Професионалист !
Вечерта бе направен и подобаващ разбор,във видно Варнеско заведение,придружен с нощно четене на инструкциите написани от главният Библиотекар.И така в ранни зори всички бяхме презаредени с прилив на нова енергия,за бъдещето на клубната кола.
Idea
[attachment=43802][attachment=43801][attachment=43800][attachment=43799][attachment=43798][attachment=43797][attachment=43796][attachment=43795][attachment=43794][attachment=43793][attachment=43792][attachment=43790][attachment=43789][attachment=43788][attachment=43787][attachment=43786][attachment=43785][attachment=43784][attachment=43783][attachment=43782][attachment=43781][attachment=43780][attachment=43779][attachment=43778][attachment=43777][attachment=43776][attachment=43775][attachment=43774][attachment=43773][attachment=43772][attachment=43771][attachment=43770][attachment=43769][attachment=43768][attachment=43767][attachment=43766][attachment=43765][attachment=43764][attachment=43763][attachment=43762]
Утре отиваме на бластиране !

След свалянето на всички покрития , следва епоксиден грунд и начало на смяната на детайли. Подови панели , легенчета за багажното отделение и някои други кръпки по купето.
Време е и както говорихме на Националната среща да поръчваме съответните ламаринени детайли, предни мигачи, стопове и др. Имаме каталожни номера и цени , знаем откъде ще ги вземем, очакваме отпускането на средства целево от клубната каса , за което е нужно УС да направи необходимото на свое заседание.

А докато доставката пристигне се заемам с двигателя.
За него съм открил подходяща червена боя, специално за употреба при двигатели... от колегите VOLVO PENTA !

Tърсят се:
1. Капак за двигател - нов на добра цена не повече от 150-200 евро , или втора употреба в много добро състояние / без ръжди , особено по ребрата му /.
2. Преден десен калник , 1973-1974 модел , без ръжди, кит или удари по него.
Искам да благодаря на : Чанко Ч., Дидо Т., Вальо К., Калин К., Жорката 6., Ставри Ст., и особено на Пламен И., който отдели време от почивката си далеч от дома за да помогне лично в разглобяването на колата. Да не пропусна Емилия М., от Ст. З. , която напът към дома ни удостои с присъствия в съботния ден.
Колата е бластирана и грундирана с епоксиден грунд !
[quote="mevdo"]Утре отиваме на бластиране !



А докато доставката пристигне се заемам с двигателя.
За него съм открил подходяща червена боя, специално за употреба при двигатели... от колегите VOLVO PENTA !

Това за /червения /двигател -и мен ме зарадва .Да не си надничал в темата ми случайно ? Съжалявам ,че не се включвам в освежаването на Клубната кола ,но ще дойде ред и за моето участие с някоя екстра по нея !
Aндро, аз отвреме навреме чета темата ти, но двигателят на 142 просто си е червен !
А такава боя специализирана за двигатели или агрегати , при които има доста загряване, към настоящия момент предлагат само VOLVO PENTA! Да не говорим , че покритията при морските съоръжения , в производството и поддържането на които те са специализирани, са подложени и на въздействието на вятър и солена вода ! Затова е добре да се боядиса двигателя точно с тази боя , въпреки сравнително високата цена - 135 лв за литър, и защото за съжаление по-малката опаковка е от 400 мл е направена на флакон под налягане. Този флакон е недостатъчен по разбираеми причини, и ще купим литрова опаковка.
Да направя междинен финансов отчет на дейността по проекта :

1. Репатриране от МП до Товарна гара - 35 лв.
2. Платно за бензинова помпа - 6 лв.
3. Игла за карбуратор Stromberg - 18 лв.
4. Бензин - неколкократно - 40 лв.
5. Репатриране от Товарна гара да Мегабласт - 35 лв.
6. Репатриране от Мегабласт до Товарна гара - 35 лв.
7. Бластиране на цял автомобил / купе / - 600 лв.
8. Епоксиден грунд - 3 / три/литра - 120 лв.
9. Изкуствена кожа за тапициране - 48 лв.
10.Интериорен текстил за тапициране - 48 лв.


Междинна сума от 28.04. до 06.08.2015 - 985 лв.
Да добавя към горния ми пост разходи направени между 06.08.2015 и 25.08.2015 :

11. Биелни лагери - първи ремонт - 52 лв.
12. Сегменти - стандартни - 120 лв.
13. Лагери-втулки за разпр. вал - стандартни - 36 лв.
14. Шлайф на колянов вал - първи ремонт - 150 лв.

Междинна сума за периода - 358 лв.

Обща сума 28.04. - 25.08.2015 - 1343 лв.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7