Волво Клуб - България

Full Version: КЛУБЕН АВТОМОБИЛ - Реставрация!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Още снимки след грунда и антикорозионното покритие върху заварките.

[attachment=51148]
[attachment=51147]

Чакаме задни вежди, прагове, другото легенче за багажника и ремонтни панели за задните калници.
Това дето го чакахме , описано в предния ми пост , вече е доставено !
Налични прагове , задни вежди, ляво легенче за багажното отделение и ремонтни панели за задните калници !
Другия уикенд ще тенекеджийстваме.....
Да не забравя - благодарности на Димо от Априлци за пружините ! Те вече са у Чаньо , който ще сглобява облегалките на предните седалки !
Почти завършена дясна страна - праг, задна вежда, заварки по арката, панел долна част на заден десен калник, леген резервна гума в багажник дясна страна, леген в багажник лява страна...
Колеги, тук има някои от вас , които са в Северна Америка !
Ако някой от вас има информация как определени едрогабаритни части , находящи се в Щатите или Канада могат да стигнат на прилична цена до България моля да сподели !
Например - фародържател за 142 от 1974 г. го има и като нов и като втора употреба ,. Сайтовете в Швеция и Германия има наличност , но отметката е USA, не ми е ясно дали е само за Щатския пазар или става дума , че доставката е от САЩ. А и цената по европейските сайтове е сериозна - отива към 500 €...
Калници предни също са със сериозни цени - към 300 € за брой....

[attachment=51294]
Ехо, пак да помоля ако някой от колегите в Америка прочете темата и предния пост , да сподели.
Хора помагайте  !
Привет, www.ggbg.bg доставя от щатите. Не знам дали ще е удачна в случая. Ползвал съм услугите им многократно за доставки от европа и съм много доволен.
Поздрави!
Има развитие по колата от преди няколко месеца , ама все нямаше време, та ето снимки...
Бластиран, грундиран и боядисан резервоар, нивомерът е разглобен внимателно и е даден за поцинковане.

Да допълня, че този детайл, панел зад предна броня, е доставен , също преди известно време, от Холандия, благодарение на съдействието на един голям Волвар, Ясен Манев от Кюстендил !
От преди няколко дни имаме следните ламаринени детайли, които са в отлично състояние за годините си:
Преден капак, с панти и пружини.
Фародържател.
Табло арматурно с часовник.

[attachment=53558]
[attachment=53557]
[attachment=53559]
[attachment=53560]
Ето състоянието на клубния автомобил към 12-ти март 2023-та година.

Изкърпен под на купето;
Монтиран десен праг – при него е нужна довършителна работа към средната колонка;
Монтирани легенчета под резервно колело – ляво и дясно, в багажника;
Изкърпена долна част – заден десен калник;
Монтирана вежда на заден десен калник.
Остава да се изкърпва: дъно багажник, ляв праг, лява арка на заден калник, лява вежда на заден калник, лява долна част заден калник, ляв преден рог – или за смяна или за изкърпване и други структурни елементи по купето и в коша на мотора.
Налични са: ляв праг, лява вежда, лява долна част заден калник, десен подкалник в коша на мотора. Това са нови части. Освен тях, разполагаме с нови: шумозаглушител, средно гърне, крайна тръба ауспух, стъкла за задни светлини, стъкла предни габарити, фарове, амортисьори, пружини и много други нови части по окачване и ходова част.

Както по-назад в темата е описано, готов е интериора на колата.
Двигателят в неговата цялост е завършен и беше представен на националната среща 2017-та година.
Също така разполагаме с лети джанти оригинални за модела.
Трябва да бъде изработена цялостна нова ел. инсталация.
Бластиран и боядисан възстановен резервоар.

По повод на продължаването на реставрационния процес, екипът по реставрацията има направени уговорки свързани с изкърпването на купето и неговото боядисване. Предстои възстановяване на врати, възстановяване на детайлите втора употреба, които са закупени и описани по-назад в темата (преден капак, фародържател), боядисване на джантите и всички неща описани в нарочния алгоритъм за възстановяване на автомобила.

С оглед на запитванията за състоянието на автомобила и възложената ми задача от УС на ВКБ да дам информация за състоянието на колата, екипът по реставрацията в мое лице, както и хората, които участват до момента – Чанко Чанков, Станислав Стоев, Деян Николов и други клубни членове, ще активизира дейностите описани по-горе.

За момента, след разговори с по-голямата част от дарителите, екипът не смята за удачно автомобилът да бъде преместван в друг град за изкърпване и възстановяване.

Идеята за възстановяването на този автомобил е той да събира заедно клубните членове и те с личен труд, финансови средства и контакти да допринесат за неговото завършване!

Поздрави!
Мевдо

[attachment=53948]
[attachment=53949]
[attachment=53950]
[attachment=53951]
[attachment=53952]
[attachment=53953]
[attachment=53954]
[attachment=53955]
[attachment=53956]
[attachment=53957]
[attachment=53958]
[attachment=53959]
Pages: 1 2 3 4 5 6 7