Волво Клуб - България

Пълна версия: КЛУБЕН АВТОМОБИЛ - Реставрация!
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2 3 4 5 6 7
Автомобилът вече е собственост на Волво клуб бг. Wink Вече може да действаме по реставрацията.
Aйде бе !

Не мога да се нарадвам ! Big Grin
Браво! Още утре почвам да уреждам логистиката, и всичко, което е необходимо !

Методи - респект !!! Wink
Wink
Автомобила вече е регистриран в КАТ София, на името на Волво Клуб България Smile
Следващата стъпка е превозването му до Варна.
kire написа:Автомобила вече е регистриран в КАТ София, на името на Волво Клуб България Smile
Следващата стъпка е превозването му до Варна.
Благодаря, Кире!!
На теб, на Методи (mecheto) и на всички, които се включиха, за да стигнем до този етап!
Остава най-интересното - реставрацията...и ефекта/кефа след нея ;-)

Знам, че всички нямате търпение, но истинската работа тепърва предстои. Затова, нека възобновим темата и активностите по нея!
Мога да дам тон като едно добро начало - отворен въпрос остава транспортът до Варна. Тишо днес ще проведе преговори с МП (София) за възможен транспорт с техни платформи. Нека обаче намерим и други варианти, за да изберем най-технико-икономически издържаната и удобна за ВКБ оферта ;-) Затова, всеки който има възможност или контакти на подобни по вид услуги, нека споделя ;-)

По-здрави!
Явор
;-)
Още отпреди няколко месеца въпросът с транспорта е дискутиран и са намерени няколко варианта , така че по този въпрос се работи усилено, информирал съм Дидо своевременно. Но сега след като регистрацията на колата на името на ВКБ вече факт , заедно с последните опции МП да помогнат за превоза му до Варна вероятно идната седмица ще има резултат.
Идват на дневен ред логично и следните необходимости :

1. УС да проведе преговори , обсъждане и финализиране на Споразумение с МП за предоставяне на автомобила като музеен експонат в техните автосалони, като за тази цел се подготви и подпише юридически издържан текст.

2. Съставяне на план за действие по реставрацията , като се заемам след пристигането на колата да направя основен преглед за състоянието й, който ще публикувам и според който ще се определят необходимите ремонтни операции и други общо възстановителни работи.

3. Определяне на бюджет - съставен от дарения и средства от касата на ВКБ, определени от УС - според който да се проведе самата реставрация със съответните срокове и отчетност.

Поздрави
Мевдо
Малко да повдигна темата и да Ви информирам че се започна сериозна работа.
Успяхме да демонтираме всички тапицерии,без да пострада нищо,разкрихме шасито.Свалихме кардан,скоростна кутия и двигател.
Изчистихме ги от наслоени масла и нагари.Освободихме механизмите на шибидаха(без поражения).
Абе с една дума настана веселба.Но сериозните дейности тепърва започват.
Преди да започнем разглобяването,направихме тест на моментното състояние на спирачната система.Данните са записани и ще сравним на финала. Колеги активирайте се,има работа за всички.

[attachment=43508][attachment=43507][attachment=43506][attachment=43505][attachment=43504][attachment=43503][attachment=43502][attachment=43501][attachment=43500][attachment=43499][attachment=43498][attachment=43497][attachment=43496][attachment=43495]
Ето и видеото от теста на спирачките.
.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=i5puIpHeQ1s&feature=youtu.be">https://www.youtube.com/watch?v=i5puIpH ... e=youtu.be</a><!-- m -->
Сериозната работа по колата е започнала отпреди месец !
Но аз много много не афиширам действията, както и да е, колата ако погледнете клипчето от горния пост е на ход !
За да се случи това след близо 5 годишно прекъсване се наложи да се ремонтира бензиновата помпа и карбуратора ! Като добавим бензин и хубав акумулатор / този с който колата дойде при нас сме го изхвърлили - 2,8 V / колата почна да пали , както се казва от четвърт оборот !
Преди две седмици за пръв път направихме обстоен преглед на ходовата част и окачването, както и на изгледа отдолу. Е не са розови нещата , но не са и кой знае колко зле - все пак става дума за шведска стомана, която е поцинкована и явно с доста качествено антикорозионно покритие.
За радост на всички Ицо Неделчев дойде на оглед и заедно с него набелязахме стъпките , по които трябва да се движим за възстановката на купето.

Волво 142 Алгоритъм

1. Максимално разобурудване на купето.
2. Песъкоструене на компрометираните от ръжда метални компоненти
3. Подмяна на детайли по пода, калниците, праговете, левия рог, легените на багажника, десен преден подкалник и задния ъгъл под дясната врата
4. Нанасяне на цинково покритие на почистените от ръжда места и новите заварени детайли
5. Обработка на купето / кит и шприц/
6. Отделни обработки на делимите детайли / врати, капаците и прочие/
7. Обработки и боядисване на двигателния кош, вътрешността на купето и багажника.
8. Монтаж на ревизираните двигател , преден и заден мост , кормилна уредба.
9. Цялостно външно боядисване на колата.
10. Монтаж на стъкла и делими детайли
11. Цялостно обурудване на купето - светлини, мокет, табло, седалки, шибедах, таван и други.

В този ред на мисли , трябва да кажа , че бяхме сполетени от цветови шок , след като открихме , че на два пъти изключително старателно колата е била пребоядисвана в светло синьо, при положение , че на табелката на колата има номер на оригиналния цвят - 110 - Cupress green !!!

Или - просто колата е била зелена !!!
Сега пак ще бъде ! Нещо такова :

[attachment=43509]


Искам да благодаря за безрезервната помощ , оказана от Чанко , който има две коли от марката , но все още се скатава да се официализира като член на ВКБ ,той се зае най-отговорно с възстановката на седалките , тавана и тапетите на вратите, Кангалисян - АП, който всеотдайно участва цял ден в демонтажа на разни работи, даже пожела да бъде и "двигател" - видно от снимките, Неделчев и Дидо Тигъра които също помогнаха, макар и за по-кратко.

Ако не се случи нещо непредвидено следващото матине в гаража е на 28.06.2015 - 10.00 ч.
Всеки готов за работа е добре дошъл, кибиците и даващите акъл лично ще им проведа строева подготовка по устав !!!

М-р Мевдо
ВРИД ръководител спецоперация "Зелен леген" !
Забавлявате се без мен - ще видим тая работа, когато ви потрябва професионалист :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: /до сега се чудех защо само този емотикон е зелен/
Страници: 1 2 3 4 5 6 7