Волво Клуб - България

Full Version: Volvo V70 2,5D Кога започва да "тегли"?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте приятели.
Колата ми е Volvo V70 II 2,5D, D5252T

Колата започва да се ускорява значително след 2500 об/мин, а преди това е доста мудна. Моля споделете как е при вас. :roll:
Това нормално ли е, при положение, че максималният въртящ момент е при 1900 об/мин.

Благодаря предварително.
Точно там е макс.въртящ момент - между 1900 и 2000 оборота ! Колега, при теб нещо не е наред и ти пожелавам скоро да намериш причината .
Обслужил ли си колата?
Не е задължително да не е наред. Колегата може да не е свикнал и спорeд мен е въпрос на субективно усещане. Първо намираш човек с кола като твоята ,взимаш едно кръгче и ако всичко се доближава с вървежа на твоята не виждам да има проблем. Ако е различно,почваш да търсиш проблема. Wink
Колега mudancho, при теб как е динамиката?
GIK Wrote:Колега mudancho, при теб как е динамиката?

Колега, ще ни кажеш ли откъде си, а най-добре го попълни в профила си ? Ако, си близо лесно може да сравним колите , за да не си говорим празни приказки ?
Ами преди да ми сложат заместител на успокоителя на съединителя беше 1 към 1 с тази на колегата Михов.Сега малко по-бавно,но ще бъде решен проблема идния месец. Нашите коли са със същия мотор,но с чип и в момента са малко над 170 коня(на едно място са препрограмирани).
Но при мен ми се струва ,че от 1700 оборота двигателя се развърта. При теб трябва да е по-бавно по 2 причини: нямаш чип и купето е по-тежко от предишното поколение. Но на първо време попълни профила ,за да може да те насочим към някой колега.
Може да ги сравним ако сте в София, просто трябва да се уговорим, но да разбирам ли, че подобно поведение на двигателя е нормално защото преди време четох тук, за колега на който колата се държеше по същия начин, това беше причината да пусна и темата.

ето: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=38076&p=256505&hilit=%D0%BF%D1%83%D1%88%D0%B8+%D0%B8%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B0#p256505">viewtopic.php?f=8&t=38076&p=256505&hilit=%D0%BF%D1%83%D1%88%D0%B8+%D0%B8%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B0#p256505</a><!-- l -->
goropetrov Wrote:Колега аз карам като на колегата Грамов, даже замалко да се сдърпаме за неговата - без лоши чуства. После си взех такава Volvo V70 II 2000г. 2.5TDI 140 к.с. Ужасно съм доволен!! Това е двигатела на Audi A6 който се слави като проблемен при Audi-тата , но при Volvo няма проблем защото при нас двигателя е разположен напречно и проблемите са отстранени. И моето е с ръчна скоростна кутия. Двигателя е на повече от 500 000 хиляди без никакви проблеми по него. Не знам на колко е точно когато го купувах от МотоПфое ми казаха че е на повече. Като мощност от тези кончета които са останали съм доста доволен особенно ако го вкарам в обороти - пуши но излита хихи. Обслужването ми беше около 1000 лв. Като екстри аз съм с подгрев на седалките е кожа, круиз контрол, управление на радиото от волана подгрев на огледалата, но не се прибират автоматично и това ми липсва. Друго какво - двузонов климатроник, 4 ел стъкла, честачки на варовете - много си ги харесвам. Има и едни екстри на задните седалки ако имаш деца имам малки седалки които се вдигат и средната облегалка пада и става на масичка.
За сгряването моето почва да грее някъде около 3-5 км. но има едни две подгревни свещи на антифриза, които при мен не работят.
Ако имаш други въпроси питай. Намери си твоето, диагностика и си готов. Пожелавам успех!!
Решение. След доста консултации и проверки на всичко поред - Смяна на дебитомер. Колата започна да ускорява значително и преди 2500 оборота. Smile
Ще пиша, ако има и нещо ново, за да бъда, надявам се, полезен на всички.

mudancho Wrote:Ами преди да ми сложат заместител на успокоителя на съединителя беше 1 към 1 с тази на колегата Михов.Сега малко по-бавно,но ще бъде решен проблема идния месец. Нашите коли са със същия мотор,но с чип и в момента са малко над 170 коня(на едно място са препрограмирани).
Но при мен ми се струва ,че от 1700 оборота двигателя се развърта. При теб трябва да е по-бавно по 2 причини: нямаш чип и купето е по-тежко от предишното поколение. Но на първо време попълни профила ,за да може да те насочим към някой колега.
Колега какви са графиките на нашите мотори преди и след "чипосването" да кажем при теб конкретно как е, защото предполагам, че настройките са различни, какъв е разходът на гориво и цената на цялата манипулация, а и има ли начин да си направя скоростната кутия на салата с подобно помпане на мускули Wink
Графиката е почти 1 към 1 със оригиналната мощност. В момента не е при мен ,утре ще я снимам ,ако не забравя. Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.adler-auto.bg/home.html">http://www.adler-auto.bg/home.html</a><!-- m -->
Това е фирмата.

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/AdlerAuto/photos/a.657964774265199.1073742034.459669630761382/657965620931781/?type=3&theater">https://www.facebook.com/AdlerAuto/phot ... =3&theater</a><!-- m -->
Ето на колегата Михов,при мен обаче изкара по спомен под 400 Nm въртящ момент. Разхода си е същия ,но колата ускорява много по-спокойно.За цена трябва да се обърнеш към сервиза,при теб цената вероятно може да е различна. А ск.кутия трудно може да я счупиш,освен ако не караш нон-стоп в "лютеницата". Най-много може съединителя да замине. :mrgreen:

П.С. Колегата горе е споменал ,че при Ауди А6 е проблемен.Колегата го бърка с V6 дето си яде валовете,така наречения "душегуб" , "лейката" и други цветущи прякори.При първото А6 е същия като нашия 5-цилиндров,но монтиран надлъжно и е също толкова здрав и надежден,колкото и нашите.
Синята крива надвишава 290 Nm, а толкова му дават на този мотор по характеристики, а и максимума не е при 1900оборота, защо ли.

Иначе е красота - синята
Pages: 1 2