Здравейте!
Преди да започна се извинявам за евентуални грешки в темата, нов съм във форума.
Обмислям покупка на следния екземпляр и искам вашето компетентно мнение :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=91z4qh
Изчетох доста във форума, но все още не мога да се ориентирам напълно. Винаги има две мнения по въпроса за двигател, ск. кутия и прочие. В горепосочената кола най-вече ме привлича цената. Не е ли прекалено ниска за такъв екземпляр, пък и купен от МП ? При евентуална покупка задължително ще бъде направена цялостна диагностика в МП Бургас. При огледа има ли някои отличителни за модела неща, които трябва да се погледнат? Вътре не е ли странно да има два вида дърво (по-тъмното на волана и по-светло при лоста)? Проблемен ли е съответният двигател, който в случая мисля, че е 163к.с. ? Тези 200 000 км много ли са при правилна поддръжка или вероятната причина за продажбата е евентуален сериозен ремонт?
Всякакви ваши мнения ще са ми от полза, дори и извън горезададените въпроси.
Благодаря предварително!
Поздрави!
Здравей,
200 000хил.км за този двигател са нищо, нямаш ядове с него, най-проблемното нещо е скоростната кутия - 5 степенната.
Не си мисли, че като е купена и обслужвана в МП няма да е "китук".Не те съветвам диагностиката да я правиш в МП щом е и обслужвана там.Провери дали работи задното предаване.
Няма нищо нередно с дървото.
Колата е произведена преди средата на 2005г.
sdobrev Wrote:Здравейте!
Преди да започна се извинявам за евентуални грешки в темата, нов съм във форума.
Обмислям покупка на следния екземпляр и искам вашето компетентно мнение :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=91z4qh
Изчетох доста във форума, но все още не мога да се ориентирам напълно. Винаги има две мнения по въпроса за двигател, ск. кутия и прочие. В горепосочената кола най-вече ме привлича цената. Не е ли прекалено ниска за такъв екземпляр, пък и купен от МП ? При евентуална покупка задължително ще бъде направена цялостна диагностика в МП Бургас. При огледа има ли някои отличителни за модела неща, които трябва да се погледнат? Вътре не е ли странно да има два вида дърво (по-тъмното на волана и по-светло при лоста)? Проблемен ли е съответният двигател, който в случая мисля, че е 163к.с. ? Тези 200 000 км много ли са при правилна поддръжка или вероятната причина за продажбата е евентуален сериозен ремонт?
Всякакви ваши мнения ще са ми от полза, дори и извън горезададените въпроси.
Благодаря предварително!
Поздрави!
Един познат си търси също ХС90 и говори със собствениците за тази ... намира се в Карнобат, но човекът който вдига телефона е в София, ако се закупи трябва да се прехвърли ... и аз вече не помня историята.
Беше обявена за по-висока цена, но пада ... преди да я гледаш й провери статуса, защото дори да е в перфектно състояние, но да има някакви тежести ... става безмислена покупка
WINERGY Wrote:Здравей,
200 000хил.км за този двигател са нищо, нямаш ядове с него, най-проблемното нещо е скоростната кутия - 5 степенната.
Не си мисли, че като е купена и обслужвана в МП няма да е "китук".Не те съветвам диагностиката да я правиш в МП щом е и обслужвана там.Провери дали работи задното предаване.
Няма нищо нередно с дървото.
Колата е произведена преди средата на 2005г.
Здравей,
Благодаря за мнението.
Въпроса ми е как да разбера дали е проблемна кутията? Имат ли някакви серийни номера, с които да се засече каква е (както при Мерцедес мисля)? Или всички кутии са проблемни и просто е на късмет ?
Dodo 155 Wrote:sdobrev Wrote:Здравейте!
Преди да започна се извинявам за евентуални грешки в темата, нов съм във форума.
Обмислям покупка на следния екземпляр и искам вашето компетентно мнение :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=91z4qh
Изчетох доста във форума, но все още не мога да се ориентирам напълно. Винаги има две мнения по въпроса за двигател, ск. кутия и прочие. В горепосочената кола най-вече ме привлича цената. Не е ли прекалено ниска за такъв екземпляр, пък и купен от МП ? При евентуална покупка задължително ще бъде направена цялостна диагностика в МП Бургас. При огледа има ли някои отличителни за модела неща, които трябва да се погледнат? Вътре не е ли странно да има два вида дърво (по-тъмното на волана и по-светло при лоста)? Проблемен ли е съответният двигател, който в случая мисля, че е 163к.с. ? Тези 200 000 км много ли са при правилна поддръжка или вероятната причина за продажбата е евентуален сериозен ремонт?
Всякакви ваши мнения ще са ми от полза, дори и извън горезададените въпроси.
Благодаря предварително!
Поздрави!
Един познат си търси също ХС90 и говори със собствениците за тази ... намира се в Карнобат, но човекът който вдига телефона е в София, ако се закупи трябва да се прехвърли ... и аз вече не помня историята.
Беше обявена за по-висока цена, но пада ... преди да я гледаш й провери статуса, защото дори да е в перфектно състояние, но да има някакви тежести ... става безмислена покупка
Благодаря много за бързото и адекватно мнение!
Аз съм от Бургас и днес автомобила беше паркиран точно пред нас почти цял ден. Преди малко го видях да си тръгва. Опитах се няколко пъти да се свържа със собственика, но телефона беше изключен.
Преди около седмица и аз забелязах, че цената е 14 700лв. Аз мисля, че колата е фирмена, защото в описанието продавачът пише, че в цената е включено 1000лв ДДС. Предполагам купена е през фирма, за да бъде усвоено ДДСто. Тоест колата реално се продава за 13 000, което е меко казано странно. Извинявам се ако говоря глупости, не съм на ти с тези схеми.
Как е възможно да проверя статуса и ? Да говоря с продавача или има друг начин ?
Поздрави!
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=14541">viewtopic.php?f=8&t=14541</a><!-- l --> - в тази тема може да прочетеш за кутията.
По-новата кутия, 6 степенната е по-здрава в сравнения с тази.Тя се монтира на колите произведени след юни месец 2005г. и със 185к.с.
Ако намериш с ръчни скорости - още по-добре.
Ако я купуваш през фирма регистрирана по ДДС тогава цената ще е 13 000.
Тоет ако ще е на ФЛ цената си е 14 000.
Да, новата е по-добра, но и тя прави проблеми, най-безпроблемна е ръчната.
Като се загледах ми стана интересно този как е изчислил, че ДДС-то на 13 000 е 1 000...
hock:
WINERGY Wrote:Да, новата е по-добра, но и тя прави проблеми, най-безпроблемна е ръчната.
Като се загледах ми стана интересно този как е изчислил, че ДДС-то на 13 000 е 1 000... hock:
Търся задължително автоматик. Какво точно значи проблемна? При неправилна поддръжка ли сдава багажа или просто е дефектна? :?:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=92gddn
Това е другата, която съм загледал. За интериора просто нямам думи ... Някой друг съфорумник интересувал ли се е от нея?
sdobrev Wrote:WINERGY Wrote:Да, новата е по-добра, но и тя прави проблеми, най-безпроблемна е ръчната.
Като се загледах ми стана интересно този как е изчислил, че ДДС-то на 13 000 е 1 000... hock:
Търся задължително автоматик. Какво точно значи проблемна? При неправилна поддръжка ли сдава багажа или просто е дефектна? :?:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?top...ink=92gddn
Това е другата, която съм загледал. За интериора просто нямам думи ... Някой друг съфорумник интересувал ли се е от нея?
Старата и новата кутия НЕ са дефектни, а при неправилна експлоатация и нередовна смяна на масло дават проблеми, но и това НЕ Е задължително!
Просто не могат да издържат на простотията на човек, това е :lol: Ако не си смениш маслото в ръчната кутия 200 000 км, надали ще е безпроблемна :lol: :lol: :lol:
Моля ви да не превръщате коментарите в поредна боза и да се налага заключване на темата
Има много писано по този въпрос, но е на друго място.
Подръжка или ремонт на двете кутии излиза почти еднакво, но на говорещите празни приказки от прочетана една тема не им се е налагало да сменят демпферен маховик :mrgreen: После пускат тема "Помагайте, колеги! Искат ми 2000+ лв. за смяна на съединител!" :lol: :lol: :lol:
Тази изглежда добре, но цветът на салона е ... индивидуален. На първо четене - това са ксенон фарове от моделите преди 2007 год. След 2007 год. се монтира само би-ксенон, с лупа или халогенен. Вътре изглежда много запазена и тези 180 000 км, ако са реални ... точно се е разработила :mrgreen:
WINERGY Wrote:Да, новата е по-добра, но и тя прави проблеми, най-безпроблемна е ръчната.
Като се загледах ми стана интересно този как е изчислил, че ДДС-то на 13 000 е 1 000... hock:
Не е правилно да се дава мнение за даден елемент по колата, когато само си чел за него!
ДДС-то е само 1000 лв., защото ще пишат фактура на отчислената стойност, т.е. колата по счетоводна книга вече струва 2000 лв., примерно и тогава се издава фактура на тази цена със съответното ДДС. Разликата, която прави до Х сумата се заплаща без документ
А най-куриозното в една такава ситуация - пред нотариус се изповядва сделка по застрахователна оценка - 3 различни суми :lol: