Здравейте, колеги. Имам следния въпрос. Как да се разбере катализатора задръстил ли се е, защото четох някъде из темите, че на този модел нямало начин това да стане .. Колата е 95 година и на 180к КМ. Колко километра във всъщност им е живота на тези катализатори (за да върши работата за която е сложен) и истина ли е това, че ако е без него колата ще върви доста повече ..
cecivolvo Wrote:Здравейте, колеги. Имам следния въпрос. Как да се разбере катализатора задръстил ли се е, защото четох някъде из темите, че на този модел нямало начин това да стане .. Колата е 95 година и на 180к КМ. Колко километра във всъщност им е живота на тези катализатори (за да върши работата за която е сложен) и истина ли е това, че ако е без него колата ще върви доста повече ..
Смени катализатора с резонансно гърне /дано не се окаже ,че питаш за нещо друго ,както преди с часовника / за махане -не си и помисляй ,вярно е .че ще върви по вече ,но не дълго във времето. Дълго е за обясняване тук. направи това което те съветвам и няма да сгрешиш .
andro440 Wrote:Смени катализатора с резонансно гърне /дано не се окаже ,че питаш за нещо друго ,както преди с часовника / за махане -не си и помисляй ,вярно е .че ще върви по вече ,но не дълго във времето. Дълго е за обясняване тук. направи това което те съветвам и няма да сгрешиш .
Колега чета с интерес твоите мнения, но тук тотално ме обърка: Как хем ще се смненяме катализатора - хем да не си помисляме за махане? Ако не махмем катализатора, къде да сложим резонаторното?
Аз на двете четворки нямам катализатор, вървят много - според теб още колко дълго ще ги карам така? Едната близо 5 години е без катализатор.
Предварително ти благордаря за отговорите и разясненията.
Колегата е прав.Моя го смених още на 160 хил.км Реших да го махна защото когато имаше голям байр се зорише .След демонтажа беше почти запушен .Естествено сложих резонансо гърне .Колата се отпуши и си върви много добре .
yogi479 Wrote:andro440 Wrote:Смени катализатора с резонансно гърне /дано не се окаже ,че питаш за нещо друго ,както преди с часовника / за махане -не си и помисляй ,вярно е .че ще върви по вече ,но не дълго във времето. Дълго е за обясняване тук. направи това което те съветвам и няма да сгрешиш .
Колега чета с интерес твоите мнения, но тук тотално ме обърка: Как хем ще се смненяме катализатора - хем да не си помисляме за махане? Ако не махмем катализатора, къде да сложим резонаторното?
Аз на двете четворки нямам катализатор, вървят много - според теб още колко дълго ще ги карам така? Едната близо 5 години е без катализатор.
Предварително ти благордаря за отговорите и разясненията.
Под думата/ махане /-аз разбирам отстраняване и снаждане на генерацията с парче тръба ,което не е изобщо добра идея .За това написах ,че трябва да се монтира другото гърне. Каква е ролята на първото гърне ,след изпускателния колектор,може да се прочете из форумите.
поздрави от мен колега ,с добри чувства