Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с газови LPG инжектори БРЦ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте! Отново старите проблеми с газовите инжектори. Преди около 5000-6000 км. смених всички инжектори с нови такива които купих от "атикер" турски производител на газови уредби. Избрах турски заради цената от 50лв за 1бр.Инжекциона ми е БРЦ пълен комплект. Оригиналните инжектори не се ремонтират и са на цена от 80-130лв за бр. а на мен ми трябват 4бр. което по скоро би ме отказало от марката. Тези дни ще се пробвам да ги почистя или поне да установя точно кой е проблемен. Лошото е че са капсаловани и не се ремонтират, ако някой има опит с марката ще съм много благодарен да сподели.
Другото питане ми е дали няма да е по добре да сменя цялата рейка с читава такава която да е на нормална цена и най важното да може да се ремонтира (почиства) без да се налага да посещавам сервиза на БРЦ за настройка на компютър при всяко почистване или ремонтиране?
Какви параметри трябва да гледам освен съпротивлението на бобините? мотора е 1,8 на бензин си върви прилично. проблемите са неравномерна работа само на газ при ниските обороти.
благодаря на всички. проблема е решен
Ако ти се занимава пиши как си се оправил.Сигурно ще има благодарни колеги,които ще почерпят от твоя опит.
сам се оправи за сега. може да е имало някоя твърда частица в един от инжекторите.
Филтър нямаш ли?
всичко си има,може самия инжектор да претърпява разпад, божа работа
Колега, сменяш ли редовно (на ~15К км) двата филтъра на уредбата си? Питам понеже съм виждал на моята как при подобни на твоите симптоми и при разглобяване на инжектора вътре има нещо като смола - предполагам, че е нещо което го има в газта. Получаваше се така, че при студена кола работи неравномерно, а като загрее се оправяше - просто тази смола се втечняваше на топло и не залепваха толкова инжекторите. Предполагам, че филтъра преди инжекторите е поставен точно за това. След почистване със спирт на рейката сменях по-често този филтър и не се получаваше така (поне докато не продадох колата Wink ) Имай в предвид, че ако разместиш пложението на буталцето в инжектора (с шестограм отгоре) после трябва да се калибрират.
при мен няма опция разместване със шестограм или каквото и да е. направи ли проблем вадиш едни 120лв в най добрия случай и ги оставяш в сервиза на БРЦ за 1 бр. нов инжектор. Точно това ми беше идеята за инжектори с рейка които да работят с този компютър но да подлежат на ремонт и почистване на нормални цени.
П.П. шумът от инжекторите не ме притеснява, те си щракат там под капака и когато съм в колата аз не ги чувам.
Здравей vencininov ,

И аз бях с газов инженкцион на БРЦ и също имах проблеми с инжекторите и компютъра. Първо, в БРЦ-София ми смениха компютъра, за който ме таксуваха 300лв.
След месец време пак се развали и не искаше да прехвърля на газ, оправиха ми го за без пари с триста разправии и звънене до главния мениджър в Пловдив...
Виждам, че си установил, че там майсторите са страшни мърлячи и моя съвет е да не ходиш повече в Дружба.
С много търсене намерих човек, който е един малкото, които правят диагностика на БРЦ в София. Момчето се казва Ники и смея да твърдя, че работи доста добре.
Срещу 280лв си купих нови 5 дюзи Баракуда и нова рейка към тях. След смяната и настройката, 850-ката мъркаше като котенце на газ Smile
Ще си позволя тук да пусна координати на майстора:
Ники, тел.+359897 80 70 85
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.bg/maps/@42.749758,23.318455,3a,75y,255.68h,88.34t/data=!3m4!1e1!3m2!1sy_GTwHKMkRBhc6dmqSQzXw!2e0">https://www.google.bg/maps/@42.749758,2 ... qSQzXw!2e0</a><!-- m -->

Поздрави и успех!