Волво Клуб - България

Full Version: Моля помогнете Тресне губи мощност притракване на двигателя
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,Колеги.Търсих в форума бо не открих моя проблем.Почвам с това че имах отворена тема със губенена мощност и тресене на двигателят след като сложих Романо газов инжексцион.Проблема се оказа бобина на 3-ти цилиндър.Колата си е ок след смяната на бобината ,пътувам от България за Англия колата си е ок,по време на престоя си в Англия почна нещо да ми вие колата над 1200 оборота до 1500 ,моментно .Казаха ми че е от автоматичния обтегач ,ремъка е бил много стегнат и е заминал обтегача.Забравих да отбележа колата е ХС70 2.4 турбо 200 коня 2001 година.Всички консумативи сменени ,маслото е кастрол 0w30 A5/В5 ,ремъци ,клапани гарнитури ,всичко това е сменяно в Испания.Така връщам се на случая, по време на смяната на обтегача пресъствах , не го бяха зацепили правилно ,това го забелязах когато им показах на една снимка как се зацепва ремъка.Зацепиха го правилно (уж).Колата запали работеше нормално но не съм я карал много спртно .след 1 седмица почна да прави същото когато и беше изкоряла бобината ,казах си ето виж сега пак бобина .купих 1 но не е марка някаква ...... от интернет.Тръгнах обратно за Испания по пътя колата си работеше добре пак така стана ,губи мощност прекъсва ,гори много.Пристигам в Испания и звъня на един познат механик,той ми каза да сложа еднакви бобини .Купих 5 на BOSCH за моя двигател.Днес ги смених след палене на двигателя всичко ок след 2 мин. пак същия проблем.Вече не знам какво да правя,свещите са на Волво оригинални.Ламб сондите и двете нови .Забравих да кажа че ми светва двигателя на таблото и пише че имам проблем с газовете затова се наложи да сменя ламб сондите.Сензора на разпределителния вал е сменен също.Има един филтърза газовете от катализатора той също е нов вижда се на снимката. БЛАГОДАРЯ

[attachment=42588]

[attachment=42592]

[attachment=42590]
имам някой друга правописна грешка ,за което се извинявам.
Здравей, като за начало вземи някакъв Елм за диагностика. Прочети грешките, които записва. Не съм сигурен, но в Аутодата имаше грешка в метода на зацепване, по-добре да се ползва от Вадис или Вида.
Не си нито първия нито ще си последния който заради дефектни свещи гори бобини наред. Wink
Сменяни ли са скоро?
Свещите са сменяни 45000 км.
Колеги ,проблема е в CVVT сензора който от време на врема спира да работи и не дава сигнал за синхронизацията на валовете.