Здравейте, от няколко месеца съм собственик на В 50 2.0 Д. Проблемите ми са следните: при даване на контакт всичко си работи, но при стартиране на двигателя много често ми изгасва осветлението на бутоните за прозорците на предна лява и дясна врата (на задните си светят), и не светват повече. Също така понякога докато стартирам двигателя стрелките за горивото и температура падат и след запалване си възстановяват позицията. Въпроса ми е дали това може да се дължи на слаб акумулатори или е нещо друго(колата е с акумулатора от автокъщата, и се съмнявам да е читав)? Ако сваля акумулатора да го заредя, след това ще ми иска ли код за радиото? Втория ми проблем е, че не работи осветелението на оборотомера, някой сменял ли е, и ако е да даде малко инфо, като това дали крушката е специална и т.н.. Благодаря Ви предварително за информацията.
Честито за придобивката! Не иска код за радиото при сваляне на акумулатора.
Tsetso Wrote:Здравейте, от няколко месеца съм собственик на В 50 2.0 Д. Проблемите ми са следните: при даване на контакт всичко си работи, но при стартиране на двигателя много често ми изгасва осветлението на бутоните за прозорците на предна лява и дясна врата (на задните си светят), и не светват повече. Също така понякога докато стартирам двигателя стрелките за горивото и температура падат и след запалване си възстановяват позицията. Въпроса ми е дали това може да се дължи на слаб акумулатори или е нещо друго(колата е с акумулатора от автокъщата, и се съмнявам да е читав)? Ако сваля акумулатора да го заредя, след това ще ми иска ли код за радиото? Втория ми проблем е, че не работи осветелението на оборотомера, някой сменял ли е, и ако е да даде малко инфо, като това дали крушката е специална и т.н.. Благодаря Ви предварително за информацията.
Това с гасненето на бутоните може да е от крушките на подсветката. Като угаснат пробвай да почукаш леко по бутона и ако светнат отново - крушки.
Премерете напрежението когато колата е на контакт и в момента на паленето. Веднага ще си проличи ако акумолатора си отива. Макар, че при дизели обикновенно акумолатора се скапва без предварителни симтоми. Палиш- караш - спираш - гасиш... и слеващото палене е възможно само с нов акумолатор. :mrgreen:
Код радиото няма да ти иска.
На таблото крушките ако са като на S60-80. То тези под LCD-тата са 1.2W а тези за подсветката на стрелките 3W. Като може да се сложат и 2.3W(като по разпространени в БГ)
Пробвах с почукване, не светват. До мисълта за слаб акумулатор ме доведе, това че стрелките за горивото и температурата (най-вероятно и на скоростомера и оборотомера, за тях няма как да се разбере), спират да работят при палене. Ще пробвам да го заредя и ако не се оправи ще търся някъде другаде проблема.
Това, че стрелките по таблото "падат" в момента на палене е нормално. Просто, компа изключва за момент излишната консумация, докато стартера върти. Ако си забелязъл, радиото също спира в този момент.
Странното е, че не го прави всеки път, и също, че изключва осветлението само на предните врати, да не би да има някое реле, което да си е заминало?
Здрасти колега,
това със стрелките го прави и при мен. Вземи един читав мултицет и премери преди палене колко е напрежението и по време на работа на мотора. По-малко от 14,3V при работещ двиганел значи алтернатор (много често проблемни).
Поздрави!
Алтернатора е чисто нов, съмняваме се да е от него.
Tsetso Wrote:Алтернатора е чисто нов, съмняваме се да е от него.
Ти премери.
Включително и като ти обясних по-горе.
При работещ двигател с пуснати фарове е 14.5, но при палене пада до 11- 10.8 волта. На таблото няма крушки, всичко е с диоди, само дето си играх да го разсглобявам, че не е като на С 60, а е голяма играчка, заради една отвратителка скоба (мога да кача снимки), която ако не знаеш, че е там, няма как да я видиш. И сега да попитам някой има ли идея защо тези диоди може да не светят, само на оборотомера, те са две диодчета от двете страни на моторчето (забравих да ги снимам).