Волво Клуб - България

Full Version: Здравейте, няколко въпроса с молба за помощ.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте, от няколко месеца съм собственик на В 50 2.0 Д. Проблемите ми са следните: при даване на контакт всичко си работи, но при стартиране на двигателя много често ми изгасва осветлението на бутоните за прозорците на предна лява и дясна врата (на задните си светят), и не светват повече. Също така понякога докато стартирам двигателя стрелките за горивото и температура падат и след запалване си възстановяват позицията. Въпроса ми е дали това може да се дължи на слаб акумулатори или е нещо друго(колата е с акумулатора от автокъщата, и се съмнявам да е читав)? Ако сваля акумулатора да го заредя, след това ще ми иска ли код за радиото? Втория ми проблем е, че не работи осветелението на оборотомера, някой сменял ли е, и ако е да даде малко инфо, като това дали крушката е специална и т.н.. Благодаря Ви предварително за информацията.
Честито за придобивката! Не иска код за радиото при сваляне на акумулатора.
Tsetso Wrote:Здравейте, от няколко месеца съм собственик на В 50 2.0 Д. Проблемите ми са следните: при даване на контакт всичко си работи, но при стартиране на двигателя много често ми изгасва осветлението на бутоните за прозорците на предна лява и дясна врата (на задните си светят), и не светват повече. Също така понякога докато стартирам двигателя стрелките за горивото и температура падат и след запалване си възстановяват позицията. Въпроса ми е дали това може да се дължи на слаб акумулатори или е нещо друго(колата е с акумулатора от автокъщата, и се съмнявам да е читав)? Ако сваля акумулатора да го заредя, след това ще ми иска ли код за радиото? Втория ми проблем е, че не работи осветелението на оборотомера, някой сменял ли е, и ако е да даде малко инфо, като това дали крушката е специална и т.н.. Благодаря Ви предварително за информацията.

Това с гасненето на бутоните може да е от крушките на подсветката. Като угаснат пробвай да почукаш леко по бутона и ако светнат отново - крушки.

Премерете напрежението когато колата е на контакт и в момента на паленето. Веднага ще си проличи ако акумолатора си отива. Макар, че при дизели обикновенно акумолатора се скапва без предварителни симтоми. Палиш- караш - спираш - гасиш... и слеващото палене е възможно само с нов акумолатор. :mrgreen:
Код радиото няма да ти иска.
На таблото крушките ако са като на S60-80. То тези под LCD-тата са 1.2W а тези за подсветката на стрелките 3W. Като може да се сложат и 2.3W(като по разпространени в БГ)
Пробвах с почукване, не светват. До мисълта за слаб акумулатор ме доведе, това че стрелките за горивото и температурата (най-вероятно и на скоростомера и оборотомера, за тях няма как да се разбере), спират да работят при палене. Ще пробвам да го заредя и ако не се оправи ще търся някъде другаде проблема.
Това, че стрелките по таблото "падат" в момента на палене е нормално. Просто, компа изключва за момент излишната консумация, докато стартера върти. Ако си забелязъл, радиото също спира в този момент.
Странното е, че не го прави всеки път, и също, че изключва осветлението само на предните врати, да не би да има някое реле, което да си е заминало?
Здрасти колега,

това със стрелките го прави и при мен. Вземи един читав мултицет и премери преди палене колко е напрежението и по време на работа на мотора. По-малко от 14,3V при работещ двиганел значи алтернатор (много често проблемни).

Поздрави!
Алтернатора е чисто нов, съмняваме се да е от него.
Tsetso Wrote:Алтернатора е чисто нов, съмняваме се да е от него.

Ти премери. Smile
Включително и като ти обясних по-горе. Wink
При работещ двигател с пуснати фарове е 14.5, но при палене пада до 11- 10.8 волта. На таблото няма крушки, всичко е с диоди, само дето си играх да го разсглобявам, че не е като на С 60, а е голяма играчка, заради една отвратителка скоба (мога да кача снимки), която ако не знаеш, че е там, няма как да я видиш. И сега да попитам някой има ли идея защо тези диоди може да не светят, само на оборотомера, те са две диодчета от двете страни на моторчето (забравих да ги снимам).
Pages: 1 2 3