Волво Клуб - България

Full Version: Мнение за Volvo XC90 2005
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Върнах се от Варна - делфинариум, разходка и тест драйв на това от Фото Мое. Много е възможно да го взема. Обаче, пичове, видях какво е правено по колата. Ми, то само дето двигател, купе и салон не е сменян. Как е възможно такова нещо. Ами аз, ако това всико наистина е било нужно да се смени, си купувам не кола, а касичка. Сериозно се замислих искам ли такава кола. Кажете ми, моля колко струва фар и огледало, които са ОЕМ и не са от Фото Мое.
Вашите коли така ли са - постоянно ли сменяте нещо? Раздатка, АСК, полуоски. Колата е с ангренажен ремък - имало и вариант с верига, но тая е с ремък. Кола на реални 300 000 км, която карах завчера е с по-малко износен волан и скоростен лост от тази на 177 000 км. Били реални. Има си и книжка. Или това е един от най-нерентабилните СУВ-ове или кораво са го цедили човека Confusedhock:
Иначе, автомата е добре, пукната броня - дупица отпред вдясно, изтрита боя по дръжките на вратите, счупено шофьорско огледало (без БЛИС). На зиг заг XC90 се клати повече от Трайбека.
Тази е на колега от форума, изкупена е доста под тази цена по спомени// иначе нали не очакваш че кола на 10г ще сменяш само масло и ще сипваш гориво. нормално е да се прави/ да се чупи пак да се прави има в МП XC90 с 24 месеца гаранция ама и цената им е друга. От това което съм гледал е един от евтините за поддръжка SUV-ве в сравнение със събратята си - RR/ VW Toureg/ Audi Q7/ BMW X5 - е от тия 4-те и 4-те са с въздушно окачване, кекави скорости не толкова дарако устоичиви двигатели, другото е бял кахър.

Иначе по питането - фар 800лв/ огледалото беше 500лв май.
Както и да е, предстои ми оферта. Малко слаб ми идва мотора и може и на V8 да скокна. Като цяло Volvo XC90 е удобна кола. Това от наистина едър човек Smile
Чудя се още, но бърза работа нямам.

ПП Има коли, на по 10 години, които купувайки ги не сменяш раздатки, автомати, полуоски и др. Сменяш ремъци, ролки, масла, филтри, спирачни дискове и накладки, някой и друг датчик, биалетка, тампон, накрайник. Купуваш гуми. Направил си си сметката за пружините и амортесьорите и ако нямаш късмет сменяш, но не се юрваш да подменяш АСК, например. Господин Форд е казал, че кола трябва да може да се купи с 6 средни работни заплати, а после се разчита на сервизното обслужване...
Фара го видях на фактура, че 2013 е струвал ~ 1200 лв, а огледалото е около 300 лв (така ми казаха), но заедно с конзолата.

ПП Клавиатурите на лаптопи ACER, от тези с откачащи се копчета е ОТВРАТ. Смених я и е още по-зле! Това защото ми писна да редактирам или пък пиша и ме връща в средата на горния ред... :evil:
petr0ff Wrote:Както и да е, предстои ми оферта. Малко слаб ми идва мотора и може и на V8 да скокна. Като цяло Volvo XC90 е удобна кола. Това от наистина едър човек Smile
Чудя се още, но бърза работа нямам.

ПП Има коли, на по 10 години, които купувайки ги не сменяш раздатки, автомати, полуоски и др. Сменяш ремъци, ролки, масла, филтри, спирачни дискове и накладки, някой и друг датчик, биалетка, тампон, накрайник. Купуваш гуми. Направил си си сметката за пружините и амортесьорите и ако нямаш късмет сменяш, но не се юрваш да подменяш АСК, например. Господин Форд е казал, че кола трябва да може да се купи с 6 средни работни заплати, а после се разчита на сервизното обслужване...

Тази от МП трябва да е обслужена така че да не сменяш ролки,ремъци,масла,филтри,накладки, амортисьори, а за АСК V8 е много по вероятно да счупи кутия отколкото 2.5 има няма 120НМ(пирона) повечко в полза на ковчега на скоростите*; от това което виждам ACK е най-проблемния агрегат.
Що не вземеш да си купиш един Туарег или ML...?!
Не знам какво си представяш, че ще караш, ама като ти чета мненията искаш поддръжка на Лада Нива и мощност и скорост на Porsche Cayenne GTS... Wink
Volvo е начин на мислене, както обича да казва един приятел, другото са просто приказки...
Няма такова нещо. възмутен съм, че за 100 000 км на тази кола са подменили АСК, раздатка, полуоски и още доста други неща, а тя сега е на 180 000 км, т.е. ако тези части са били наистина за подмяна се сещате, че аз съм следващия който до двадесетина хил. км ще ги смени пак! Пластмасите на колата - тези на средната конзола също не ми вдъхват доверие - като ги хвана отзад, от към задните седалки и ги разклатя се клати цялата конзола, та дори и часта която е между таблото. В един от сайтовете за коли втора употреба, които четох снощи, голяма част от американците се оплакваха точно от тези пластмаси. По-точно негодуваха как може за тези пари всичко де що е пластмаса да дрънчи и да се чупи. На вчерашната корите на вратите отпред бяха също сменяни.
А относно твърдението, че искам качество за малко пари - понапишете в нета Volvo XC90 2005 и ще се напрочетете на гневни американци и европейци, които се чудят как за толкова пари АСК може да се развали на толкова малко километри и други такива. Не е като да нямат парички, ама не са на принципа "Щом е мое е най-хубаво!"
petr0ff Wrote:Няма такова нещо. възмутен съм, че за 100 000 км на тази кола са подменили АСК, раздатка, полуоски и още доста други неща, а тя сега е на 180 000 км, т.е. ако тези части са били наистина за подмяна се сещате, че аз съм следващия който до двадесетина хил. км ще ги смени пак! Пластмасите на колата - тези на средната конзола също не ми вдъхват доверие - като ги хвана отзад, от към задните седалки и ги разклатя се клати цялата конзола, та дори и часта която е между таблото. В един от сайтовете за коли втора употреба, които четох снощи, голяма част от американците се оплакваха точно от тези пластмаси. По-точно негодуваха как може за тези пари всичко де що е пластмаса да дрънчи и да се чупи. На вчерашната корите на вратите отпред бяха също сменяни.
А относно твърдението, че искам качество за малко пари - понапишете в нета Volvo XC90 2005 и ще се напрочетете на гневни американци и европейци, които се чудят как за толкова пари АСК може да се развали на толкова малко километри и други такива. Не е като да нямат парички, ама не са на принципа "Щом е мое е най-хубаво!"

Колега, разбрах че искаш да сменяш само масла и филтри и да наливаш гориво - всички го искаме. Но при вноса втора ръка в Бг които са от тристахилядници на горе май нямаме голям избор.
Ако набор 2005 толкова ти боде очите - да сменим заглавието за мнение ХС90 2007 след фейса? Smile
petr0ff Wrote:Няма такова нещо. възмутен съм, че за 100 000 км на тази кола са подменили АСК, раздатка, полуоски и още доста други неща, а тя сега е на 180 000 км, т.е. ако тези части са били наистина за подмяна се сещате, че аз съм следващия който до двадесетина хил. км ще ги смени пак! Пластмасите на колата - тези на средната конзола също не ми вдъхват доверие - като ги хвана отзад, от към задните седалки и ги разклатя се клати цялата конзола, та дори и часта която е между таблото. В един от сайтовете за коли втора употреба, които четох снощи, голяма част от американците се оплакваха точно от тези пластмаси. По-точно негодуваха как може за тези пари всичко де що е пластмаса да дрънчи и да се чупи. На вчерашната корите на вратите отпред бяха също сменяни.
А относно твърдението, че искам качество за малко пари - понапишете в нета Volvo XC90 2005 и ще се напрочетете на гневни американци и европейци, които се чудят как за толкова пари АСК може да се развали на толкова малко километри и други такива. Не е като да нямат парички, ама не са на принципа "Щом е мое е най-хубаво!"
След като от сега си възмутен и не ти вдъхва доверие,мисля че VOLVO не е твоята марка.Насочи се към нещо друго.Ние тук наистина сме на принципа "VOLVO - Щом е мое е най-хубаво!",харесваме си и си обичаме колиците!Успех!
petr0ff Wrote:Няма такова нещо. възмутен съм, че за 100 000 км на тази кола са подменили АСК, раздатка, полуоски и още доста други неща, а тя сега е на 180 000 км, т.е. ако тези части са били наистина за подмяна се сещате, че аз съм следващия който до двадесетина хил. км ще ги смени пак! Пластмасите на колата - тези на средната конзола също не ми вдъхват доверие - като ги хвана отзад, от към задните седалки и ги разклатя се клати цялата конзола, та дори и часта която е между таблото. В един от сайтовете за коли втора употреба, които четох снощи, голяма част от американците се оплакваха точно от тези пластмаси. По-точно негодуваха как може за тези пари всичко де що е пластмаса да дрънчи и да се чупи. На вчерашната корите на вратите отпред бяха също сменяни.
А относно твърдението, че искам качество за малко пари - понапишете в нета Volvo XC90 2005 и ще се напрочетете на гневни американци и европейци, които се чудят как за толкова пари АСК може да се развали на толкова малко километри и други такива. Не е като да нямат парички, ама не са на принципа "Щом е мое е най-хубаво!"

Тя щом е издържала 100000км е отличник Smile нали се сещащ как се кара гаранционна кола, имам познат кой който си купи М6 само да види за колко км може да счупи кутията, е на 12000км е счупи - то не е сложно, зимата на - 5 градуса се потегля с мръсна газ, на светофар с мръсна газ кара се ръчен режим на по 5000-6000 оборота и те така, всичко може да се счупи при достатъчно желание.
Pages: 1 2 3