Волво Клуб - България

Пълна версия: Мнение за Volvo XC90 2005
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2 3
Здравейте,
Сериозно съм се запътил да ставам собственик на XC90, но моделите които си струват са все с черни салони, че и кожа. Настоящата ми кола е с черен волан и през лятото не се пипа от горещина. Добре, че салона е бежов. Има ли решение срещу жегата при черната кожа - нещо като качествени калъфи, но които да пасват идеално на седалките, че иначе ще е гледка. Предложения от Фото Мое? Други идеи?

Благодаря предварително за предложенията!
petr0ff написа:Здравейте,
Сериозно съм се запътил да ставам собственик на XC90, но моделите които си струват са все с черни салони, че и кожа. Настоящата ми кола е с черен волан и през лятото не се пипа от горещина. Добре, че салона е бежов. Има ли решение срещу жегата при черната кожа - нещо като качествени калъфи, но които да пасват идеално на седалките, че иначе ще е гледка. Предложения от Фото Мое? Други идеи?

Благодаря предварително за предложенията!
И личното ми и служебното са с черни кожени салони и сега си давам сметка,че никога не съм се ,,опарвал" като в Опелите,Пежото и другите служебни коли!Може би Волвото има по-добра защита от слънчевите лъчи. :roll:
Кожения салон да ти е дерта, дето се казва... Wink
Ти намери една свястна 90-ка, другото с мед да го намажеш!
Понеже карам такава, хич не ми влиза в главата как ще изглежда с някакви калъфи (вероятно от плат), върху кожата...
Като холова гарнитура ще стане Big Grin
Седалките на ХС90-ката, а и на другите автомобили Волво, си имат характерните фирма, извивки, шевове, подглавници.
Между другото, моята е с бежов салон, и той се загрява доста лятото.
По-добре виж за някакво слънцезащитно покривало за стъклата и забрави за цвета на салона, ако колата си струва! Wink
Поздрави!
На фона на въпросите за дюзи, маховици и СК ... въпрос за цвета на салона ми звучи екстремно екзотично, като първо мнение (въпрос) на колегата във форума Smile
Успех и това да ти е дерта с покупката, както казаха колегите...
п.п. на самия въпрос при мен май повече топли зимата от подгрятите седалки от колкото от лятното слънце (чисто черен салон) а по-дълбоките седалки нямат аналог просто
Ами аз шпионирам форума отдавна! Big Grin

Мераклия съм на бензиново XC90, но все още се колебая. Карам доста градско, пък той е малко трудно повратлив. Не търся офроуд машина, а просто висока и удобна кола - големичък съм.
Относно техническата част - ами 6 цилиндровия бензин е в последните 5 СУВ-а от класацията за най-рентабилна машина, надявам се само той да е. Във Уикипедия има 2 проблема споменати за модела - АСК на въпросния (по някакъв начин влиза течност през някакви уплътнения и разрежда маслото - това успях да разбера) и другия проблем е с вътрешен лагер на вала за противотежест на 4,4 - също събира флуид, който не може да се изтече и лагера си заминава. Първия проблем се оправя с фейслифта - нова АСК, а втория с разпробиване на блока, че да се оттича. Целта ми е автомобил 2005-2006 г, т.е. купувам го и почват проблемите с АСК - според темата във форума кутиите издържали 150 000 км та какво ли да питам...? А за цвета на салона - ами чок проблем си е! Като се сетя лятото на прибиране от плажа какво е, а пък съм от Бургас Big Grin
Дизела ми е бавен, пък и смятам за пореден път да се газифицирам - гледам, че не е като да няма място отзад. Във Фото Мое разбрах, че се ходи само за диагностика, пък и аз от други места съм се наслушал за тях и изобщо за фирмените сервизи. Разбрах, че XC90 е ремонтопригоден автомобил и цените на биалетки и кормилни накрайници са доста прилични, а на носачите се сменят тампони. Плашим се от нивоматите, ама те и на моята италианка са на почти същите пари. Мотора - 2,5 с турбо е с верига (нали така?). Да си кажа малко ми е мътно покрай системата 4x4 - какво трябва да се обслужва при нея? Маслото на автомата ще го сменя в някои сервиз за автоматици в София - очаквам предложения!? И така - всяко мнение е добре дошло!

ПП Ето точния запис в Уикипедия:
"Reliability[edit]
Many owners of the T6 variant reported very early transmission failures, many before 60,000 miles (97,000 km).[13][14][15] Some owners reportedly went through two transmissions in that time.[16] The GM-sourced 4T65EV/GT transmissions usually show symptoms of failure by suddenly slipping while in gear. There was no recall for this issue, but the faults are widely known and documented. Various causes have been given, ranging from engine coolant entering the transmission fluid to problems arising from Volvo's modification of the original GM valve body[17] unit inside the transmission, but none has been substantiated. Non-GM-sourced transmissions have not suffered unusual failures of this type.[citation needed]

Many owners of early V8 models in 2005 and some in 2006 have reported problems with the counterbalance shaft. A crevice in the engine block where one of the sealed bearings is located collects water if the engine has been in a wet environment such as washing the engine bay. If the engine is not allowed to heat up and evaporate the water out of the crevice, the bearing will fail prematurely. This issue was addressed and fixed by Volvo by drilling a drain hole in the crevice."
Купи си едно от фолията за предно стъкло(тези които се закрепват с вендузи за стъклото) и проблема с парещата кожа е решен. Wink

Ако щв бензин колата - V8 или 2.5Т, Т6 не е лош мотор но с тези две турбини и скоростна кутия GM... Ако попаднеш на зле потдържан екземпляр няма да ти е лесно...
Моля да се промени заглавието на темата на "Мнение за Volvo XC90 2005"
Ако можеш да си го позволиш(финансово) търси 3,2 (със зъбни колела е) или V8.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21425142283710907&slink=9bso7d">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9bso7d</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21426552945341429&slink=9bso7d">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9bso7d</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c1112901">http://www.cars.bg/c1112901</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c825036">http://www.cars.bg/c825036</a><!-- m -->

Иначе за волана ми дойде като идея да пробвам, от тези изкуствените кожи дето се слагат на волана(с връв), само че обърната. Ама колко ли ще изкара?
Утре пътувам да тествам този от Фото Мое - имам уговорен час. Един от другите е на 270 000 км. Вярно със сменена кутия ама километрите не са ли му множко?
zorba написа:Ако можеш да си го позволиш(финансово) търси 3,2 (със зъбни колела е) или V8.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21426552945341429&slink=9bso7d">http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9bso7d</a><!-- m -->

Тоя е минал покрай Executive// <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/c1112901">http://www.cars.bg/c1112901</a><!-- m --> - виж мен ми харесва този, ако кутията му е ОК си е сделка и то добра; що така не виждам V8 след фейслифта.
Страници: 1 2 3