Волво Клуб - България

Пълна версия: Проблем или не с оборотите?
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
Здравейте, преди няколко дена карах volvo s60 d5 на баща ми , изкуших се да го настъпя. Бях с приятел, който правеше клип. Бях на 1ва предавка и я натиснах до долу, превключих на 2ра и ускорих до 60км/ч. След като се прибрах , гледах клипа и установих , че когато съм включил втора , колата е вдигнала до 3,700 оборота (60км/ч) ии стрелката рязко се изтреля до 4,700 800 без да вдига скорост. Същото се случи и на първа предавка но оборотите рязко скочиха от 4,000 до 4,500. Преди време сме я натискали до 4,000+ и си вдигаше 80 85 км/ч. STC системата беше включена. Моля споделете мнението си. Благодаря предварително. Smile
При вдигане на обороти без промяна на скороста бих се насочил към съединител (при ръчни скорости). Да не се получава в момента на превключването - когато натискаш съединител, а не си отпуснал газта?

ПП. Малко извън темата ама си затваряйте багажника все пак Big Grin
jtboev написа:При вдигане на обороти без промяна на скороста бих се насочил към съединител (при ръчни скорости). Да не се получава в момента на превключването - когато натискаш съединител, а не си отпуснал газта?

ПП. Малко извън темата ама си затваряйте багажника все пак Big Grin

Сега се позамислям, понеже повече от втора не съм вдигал тук, но примерно да съм освободил от скорост..?!?! Но газта със сигурност съм я отпуснал, дори случайно да не е отпусната нацяло е било съвсем малко газ и не мисля , че ще изстреля към 5,000 оборота. Но мисля, че при самото ускорение само вдигна оборотите без да променя скоростта.

А багажника е затворен, нещо датчика е 'бъгнат' Big Grin
Въпросното клипче къде е Wink
tinkata написа:
jtboev написа:При вдигане на обороти без промяна на скороста бих се насочил към съединител (при ръчни скорости). Да не се получава в момента на превключването - когато натискаш съединител, а не си отпуснал газта?

ПП. Малко извън темата ама си затваряйте багажника все пак Big Grin

Сега се позамислям, понеже повече от втора не съм вдигал тук, но примерно да съм освободил от скорост..?!?! Но газта със сигурност съм я отпуснал, дори случайно да не е отпусната нацяло е било съвсем малко газ и не мисля , че ще изстреля към 5,000 оборота. Но мисля, че при самото ускорение само вдигна оборотите без да променя скоростта.

А багажника е затворен, нещо датчика е 'бъгнат' Big Grin
Мисля,че просто си натиснал съединителя с една идея преди да отпуснеш газта Smile
stifunkata написа:Въпросното клипче къде е Wink
Пробвайте на 4-та или 5-та при движение да настъпите стабилно педала на газта, и ако се изфорсира двигателя, а колата не се изстреля, значи ЧЕСТИТО, момиченце е - ще рече че съединителя е износен /500+ +труда за смяна/ /което е нормално за стар автомобил, пък и не вярвам това да са реалните км на колата/. Пък ако и трака нещо под колата - то ще е момченце - 500+1000+ +труда за смяна. При спокойно каране, може и да не разберете, че е за смяна още съединителя и да изкара още доста, но колкото по-рано се смени съединителя, толкова по-добре ще е за маховика. А той се скапва от тези екстремни вдигания на оборотите и прегряването му
Аз да се похваля, засега имам момиченце, и ще правя операцията по смяната. Smile
Другият вариянт да разбереш какво и има на колата е МП Smile
Здравейте н всички!Пиша ви от Англия където,си карах сравнително запазеното волво s 60 2.4 д5 но,преди два дена като се прибирах от Лондон и ме остави на пътя,като ми светна една лампа и ми изписа system engine urgent нещо такова, и аз продължих да карам, след няма и 1 миля колата почна да губи мощност и изгасна успях да издърпам в авариината лента и по вече не запали. Сега е във сервиз и приятеля ми каза или инжекторите или горивната помпа,ремонта е скандално скъп.Това го установи като го включи на компютър и даже ми показа как показателите на горивното налягане се променят а не са стабилни от 60 паскала падат на 20 при постоянен оборот, и се колебая кое може да е помпата или инжекторите, понеже няма теч няма как да е от другаде.За диагностика само ми искат на инжекторите 350 лв а на помпата 250 само за проверка, та ако някои има мнение моля да ми пише, дори и на скипе;nickdaniels86
Свържи се с Ники Добрев - Той все още е в Англия <!-- m --><a class="postlink" href="https://m.facebook.com/profile.php?id=1694248076#!/photo.php?fbid=10201298201452425&id=1694248076&set=a.2599594604513.70430.1694248076&_mn_=5&source=44&refid=17">https://m.facebook.com/profile.php?id=1 ... 4&refid=17</a><!-- m -->
nihat1986 написа:Здравейте н всички!Пиша ви от Англия където,си карах сравнително запазеното волво s 60 2.4 д5 но,преди два дена като се прибирах от Лондон и ме остави на пътя,като ми светна една лампа и ми изписа system engine urgent нещо такова, и аз продължих да карам, след няма и 1 миля колата почна да губи мощност и изгасна успях да издърпам в авариината лента и по вече не запали..............

Може би глупаво предположение от моя страна, но колата има ли гориво повече от две деления ???
Ако не сипете 10л. и опитайте пак .
Страници: 1 2