Волво Клуб - България

Full Version: HELP! Проблем с отключването!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Понеже често пътувам и държа колата в общ двор, когато ме няма тъпите котки през час се катерят по колите, активират алармата и комшийте само ми пискат,че им нарушавам спокойствието. Да не говорим че от това акумулатора постоянно пада и си правя редовни физзарядки да го разхождам по етажите. Та сега ме нямаше една седмица и реших да го разкача, за да си спестя разправии...
И днес отивам да го "закачам" вкарвам ключа - никой. В багажника - ептен никой. Пробвах и с трите комплекта които имам - никакъв успех. В ключалката на шофьорската врата влизат ама се въртят на халос все едно няма механизъм. В багажника едвам влиза но не ще да завърти и четвърт оборот. И сега стоя като идиот и не знам какво да правя!? :| :| :|

Касае се за Волво С70 , 2000г. купе.

Помагайте с идеи!
Колега, щом се въртят на "халос" да не би да са разбити от преди това ? Ако са разбити - нищо не ти пречи да опиташ с някакъв друг ключ или заготовка(малко по-големи от твоя ключ), за да видиш дали няма да превърти от някъде. Така ми бяха разбили предишната кола Smile
Друг вариант, за който се сещам е - да отидеш при ключар, да ти направи копие на ключа и с него да напъваш в багажника, така поне няма да си счупиш оригиналния ключ. Smile

Дано съм бил полезен,
Поздрави
stefcho034 Wrote:Колега, щом се въртят на "халос" да не би да са разбити от преди това ? Ако са разбити - нищо не ти пречи да опиташ с някакъв друг ключ или заготовка(малко по-големи от твоя ключ), за да видиш дали няма да превърти от някъде. Така ми бяха разбили предишната кола Smile
Друг вариант, за който се сещам е - да отидеш при ключар, да ти направи копие на ключа и с него да напъваш в багажника, така поне няма да си счупиш оригиналния ключ. Smile

Дано съм бил полезен,
Поздрави
И пръсни с WD40 или друг подобен спрей в ключалката на багажника!
Багажника по спомени се оключва само с единия ключ, но не съм сигурен с кой от двата сивия или черния.
Tisho Wrote:Багажника по спомени се оключва само с единия ключ, но не съм сигурен с кой от двата сивия или черния.
Сивият.
EDGECRUSHER Wrote:Понеже често пътувам и държа колата в общ двор, когато ме няма тъпите котки през час се катерят по колите, активират алармата и комшийте само ми пискат,че им нарушавам спокойствието. Да не говорим че от това акумулатора постоянно пада и си правя редовни физзарядки да го разхождам по етажите. Та сега ме нямаше една седмица и реших да го разкача, за да си спестя разправии...
И днес отивам да го "закачам" вкарвам ключа - никой. В багажника - ептен никой. Пробвах и с трите комплекта които имам - никакъв успех. В ключалката на шофьорската врата влизат ама се въртят на халос все едно няма механизъм. В багажника едвам влиза но не ще да завърти и четвърт оборот. И сега стоя като идиот и не знам какво да правя!? :| :| :|

Касае се за Волво С70 , 2000г. купе.

Помагайте с идеи!

А дали е възможно докато е стояла седмица да са се опитвали да я разбият както сподели за ключалката колегата по-горе? :roll:
Може би е добре да я погледне ключар.
В моя крими квартал всичко е възможно. Ама ако искаха да гепат нещо от вътре щеше да е много по-лесно да треснат джама.
Познати специалисти казват че може и да е специален защитен механизъм на централното...

Ще гледам макс бързо да взема едно WD40 и да започна експерименти. И никак не ми се искаше да се опира до ключар,ама ако няма друг начин Sad
Победа над техниката другари!!
След кански мъки и инженерната помощ на баща ми все пак казусът беше преборен.

За бъдещи инциденти като тоя ето няколко съвети и пинизи, които ще спестят доста време.нерви и поразии:

-каквото и да правите - забравете за ключалките! Всякакви джамбазки и ключарски трикове са безолезни и само ще потрошите нещо по колата. По четене в чужди форуми се оказа, че при такава ситуация, колата минава в режим, който се нарича ¨dead lock¨ и практически ключалките на колата все едно не съществуват

-намирате парче стоманена или стоманизирана тел, поне 3 мм диаметър. Това се оказа много трудна задача, никъде по железариите няма. Но намерих такова парче случано заебано в двора ми

-прави се тясна примка като тази:
[Image: P1010388.jpg]
При мен в интерес на истината сработи с кука,защото телта беше прекалено дебела, за да се направи толкова малко ухо.

-промушва се по метод пра стар:
[Image: P1010385.jpg]
И се започва жестока игра на нерви и време с цел да се закачи ръчката за отваряне на капака.

Имайки предвид местоположението й и специфичната й форма /практически от никъде няма директна видимост/:
[Image: P1010390.jpg]
Дефакто зоната на успех е много тясна и зависи голяма степен от шанса и упоритостта..Но стана!!!
Луда работа. Да имаш ключ и да не можеш да си влезеш в колата.
А защо ли не ги крадат ???
Интересно ми е колега , как свали акумулатора ? Може би си заключил с дистанционното при отворен капак , да си се забавил 15 сек. разкачил си акумулатора, а след това си хлопнал капака ? Ако, е в този ред - не случайно се е включил "dead lock" защото са неговото сработване си е нужно електричество , т.е. ти си се "самозаключил" .
Pages: 1 2