Волво Клуб - България

Full Version: Горд собственик на V40 1,9 102коня и някой въпроси.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги....
От седмица съм горд собственик на Волво V40 1,9д 102 коня,166000км (реални) модел 2001 год.
Има за ремонт.. Това се дължи на престоя от повече от една година пред гаража на човека от който я закупих.
Но основният въпрос ми е свързан със лампата сервиз.
Като я запаля и поработи малко изгасва .Дали това е подсещане за преминаването на сервиз?
На диагностиката показа някой грешки ,но мисля се дължи на слабата батерия (Варта ,74 А)

Една от грешките беше преразход на енергия от Релето на подгревните свещи.
Другите бяхя слаб сигнал от дистанционното,от управлението на климатроника слаб сигнал и още нещо.

Радиото е другият проблем.Като го включа и стои на Off.Изчаках около 30 минути и нищо.
Кода го имам.Модела e HU -605..

Когато е готова ще кача снимки...
Приятелски поздрави
А честито и добре дошъл в отбора .
Сервиза те подсеща , че е време за смяна на маслото е тук пише как се гаси <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=4825">viewtopic.php?f=29&t=4825</a><!-- l -->
Ако не стане така пробваи по моя начин :
Завъртете ключа на позиция 3 да светнат лампите.
Натисни нулиране на дневния километраж
задръж оклоло 30 сек докато лампата сервиз започне да мига
пусни бутона (ще се чуе писукане )
и после върни ключа на нула
Благодаря колега за бързият отговор.
Другата седмица влиза в сервиз за подмяна на ходова част,от стоене частите са ръждясали доста.
Масло ще сложа 10В40 с такова е карана,и преди това.Мисля че не е проблем..

Само радиото ще го оставя повече включено и да видя какво ще стане.
Ако ли не,ще бъде подменено със друго.

Приятелски поздрави.
За този двигател се препоръчва 5W40 пълна синтетика. Това че е карана преди с по-гъсто не значи че е правилно напротив. Турбината изисква маслото да е по "тънко" щом е и на реални км още повече.

Не разбрах радиото как така хем е включено хем е OFF? По принцип има код който трябва да се вкара за да тръгне след всяко откачване на акомулатора.
НЕ бързай да го сменяш!
momk0 Wrote:За този двигател се препоръчва 5W40 пълна синтетика. Това че е карана преди с по-гъсто не значи че е правилно напротив. Турбината изисква маслото да е по "тънко" щом е и на реални км още повече.

Не разбрах радиото как така хем е включено хем е OFF? По принцип има код който трябва да се вкара за да тръгне след всяко откачване на акомулатора.
НЕ бързай да го сменяш!
+1 за маслото!
Това че е карана с 10w40 не означава, че ти трябва да продължиш с него. Промий двигателя и сложи препоръчаното от колегата! Wink
Специално за турбото, доколкото знам, ще е по-добре.
Успех!
Благодаря колеги за компетентните и бързи отговори.
Утре като отида да взимам частите ще го сменя ако не е правилното моторно масло.

За радиото:
Включвам го нормално и ми изписва ,,off´ и до там .Натиснах копчето с което трябва да се въведе кода и все така си стой на оф
Оставих го включено около 30 минути пак така на off..
Вадих буксата и пак я сложих ,чаках и пак нищо .
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.statoillubricants.com/en_EN/pg1334074457539/business/your-industry/Automotive-lubricants/Online-Oil-Guide.html">http://www.statoillubricants.com/en_EN/ ... Guide.html</a><!-- m -->
Виж това ли е твоя двигател!
Това излезе от селектора на Statoil...
Успех!
Благодаря колега,
погледнах дават го 5В30 .
Кода на мотора ми е Д4192Т4
tocilios Wrote:Здравейте колеги....
От седмица съм горд собственик на Волво V40 1,9д 102 коня,166000км (реални) модел 2001 год.
Има за ремонт.. Това се дължи на престоя от повече от една година пред гаража на човека от който я закупих.
Но основният въпрос ми е свързан със лампата сервиз.
Като я запаля и поработи малко изгасва .Дали това е подсещане за преминаването на сервиз?
На диагностиката показа някой грешки ,но мисля се дължи на слабата батерия (Варта ,74 А)

Една от грешките беше преразход на енергия от Релето на подгревните свещи.
Другите бяхя слаб сигнал от дистанционното,от управлението на климатроника слаб сигнал и още нещо.

Радиото е другият проблем.Като го включа и стои на Off.Изчаках около 30 минути и нищо.
Кода го имам.Модела e HU -605..

Когато е готова ще кача снимки...
Приятелски поздрави


Слаб сигнал от дистанционното -> смени батерията на дистанционното. Smile
Радио показващо OFF на дисплея - чакай поне 2 часа за да те пусне да въвеждаш код. Проблема е, че е въвеждан няколко пъти грешен код.
tocilios Wrote:Благодаря колега,
погледнах дават го 5В30 .
Кода на мотора ми е Д4192Т4

5W30 му идва малко "тънко" на този двигател най-вероятно турбото ще "похапва" от маслото и ще е нужно доливане. По времето когато са произвеждани тези коли от Volvo препоръчват използването на Castrol 5W40 пълна синтетика.
Pages: 1 2