Над 2000 оборота качва ли? - мисля, че да. утре ще я разхода и проследя по-внимателно
Да не е в авариен режим? - не изписва никаква грешка и я усещам малко по-вървяща отколкото в авариен режим
изваден маркуч на турбото или спукан интеркулер? - гледано е турбото и не би трябвало да има такъв проблем, но пак ще проверя, че вече не знам кой какво може да е забравил и недовидял. интеркулер и сменян преди около 3 години - ще проверя и него.
съска ли при форсиране? - поне аз не чувам съскане
горивен филтър сменян ли е? - доколкото си спомням преди около 20 000 км.
Как точно е изолиран ЕГР-а - първо софтуерно, но не проработи. оказа се, че клапата му е била в грешна позиция, затова сложиха и тапа. Човека, който го направи софтуерно е правил още едно такова волво преди и по думите му не е имало проблем
и какъв дебитомер е монтиран? - на БОШ, за модела. утре ще проверя и номера
Колата е карана около 1000 км в авариен режим (за съжаление се наложи), за което майсторите ме увериха, че няма да навреди повече. Вчера обаче, като ми сложиха новия дебитомер и пак не тръгна като хората (може би малко по-добре от преди, но все пак далеч от нормалното), човека изрази подозрение, че може да има нужда от малко по-продължително и равномерно каране на по-дълго разстояние ако нещо се е запушило някъде (не знам къде и какво може да е). Та утре мисля да я покарам и да видя. Ще пиша после.
Благодаря за отговорите, тъй като не съм голям разбирач, а любимото изречение на повечето майстори, които я гледат е "че еди какво си не е като другите коли" и вече не знам какво да мисля. Вие тук, поне не мислите, че Волво е разработка на марсианците и само те си я разбират