Волво Клуб - България

Full Version: Volvo S40 II Въпрос
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте, имам следните няколко въпросчета. След оглед на няколко S-ки, ми направи впечатление следното нещо. Едната кола, работеше на тихи обороти със включен климатроник на 800 оборота, а втора такава, дори 3 години по-нова, на 1000 ? Нормално ли е това, при положение, че и 2-те не бяха студени (времето беше топло), дори тази която държеше по-високи обороти беше по-загряла. Колко е г/д норланото положение, със и без климатроник при С40 2.0d ? Другото нещо е, че едната от тях беше със сменен съединител (по тяхни думи), но въпреки това отново като си сложиш ръката се усеща леко трептене, както и като се натисне до долу, дори с крак се усеща. При другата, положението беше г/д същото, да не кажа и малко по-добре. Нормално ли е сменен съединител, да има същото усещане, като не сменен такъв и въобще това леко трептене със ръка като се натисне леко, както и с крак до долу да се усеща ? Smile
нищо от гореописаното от теб не е вярно.
моя съвет е : сменяи автоморгата и иди в по нормална автокъща.

Аз съм с бензинова но дори и тя работи без проблеми с климатик и на 750 оборота.
А и преди 2-3 години сменях съединител............... е той стана по мек от педала за газта. в началото дори се и чудех дали съм уцелил педала толкова мек беше
Ето снимки от 2-те коли ...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/klz1430638489k.JPG">http://alfa.kachi-snimka.info/images-20 ... 38489k.JPG</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/klz1430638554x.JPG">http://alfa.kachi-snimka.info/images-20 ... 38554x.JPG</a><!-- m -->

Колите иначе изглеждат читави ... но това с тия обороти, незнам до колко е нормално. Тази която е на 1000 оборота е със сменения съединител и има същото усещане като другата ... И при двете при допир с ръка и съвсем леко натискане има леко трептене (тресене), както и с крак като се натисне до долу, както казах в първия пост. Питам ви, защото вие сте много по-наясно с този модел, двигател и всичко .. А аз като цяло с дизела, не съм много навътре. Wink
Като съм написал , че не е вярно това което си казал имам в предвид това което са ти казали джамбазите а не че ти ни подвеждаш с информация.
Съединителя може и да е сменен , но е сменен със такъв втора или трете употреба които няма да изкара и лятото
Оборотите на дизела са 800 и всичко различно от това означава проблем . И ако проблема беше малък със сигурност да са го отстранили .

ОПСССССС сега им видях и километражите, смях!!! Кой сменя съединител на 100 хиляди?
Т.е. излиза, че тази със "сменения" съединител и обороти без малко 1000, може и да не е съвсем в ред ? Отностно съединителя и мен ме учуди това, за тези километри да се смени съединител, като ни казаха (жена собственик), че някакъв лагер бил за смяна, но тя имала възможности и подменили целия съединител за нейна сигурност. Като каза, че има фактура и документи за него от германия е бил. Май ще излезе, че или километрите или този съединител са съмнителни ? Защото както казах, просто разлика между този новия и на 2-рата кола, Нямаше. Да не кажа дори, че този "новия" имаше като чели малко по-големи вибраций. Другата кола, със нормалните обороти и Не смeнения съединител ( Big Grin ) пък е малко по-стара .. 2 години и половина. А за кола на 10,11 години 101000 както и пише са доста съмнителни за дизел, само диагности може да покаже ..
Доколкото разбирам и двете коли са с двигатели 2000 кубика дизел. Тези мотори са на Пежо и се използват в Пежо, Ситроен, Форд, Мазда и Волво. Специално при Пежо съм чувал от механици в София Франс Ауто, че съединителя е слабо място - сменя се на около 130 - 140 000 км, трудно издържал високия въртящ момент на двигателя. Не знам дали Волво използват същите съединители, но при предимно градско шофиране ми се струва нормално да се смени съединител. Мисля, че вибрациите за които говори колегата, са от маховика, а не от съединителя. Що се отнася до оборотите - трябва да са около 800 /мин, всичко друго говори за някаква неизправност.
Кой джамбазин ще сложи чисто нов съединител за 5-600 лева, на кола която ще продава. Десет годишна кола от Германия, на сто хиляди, си е меко казано гавра. Направо нямат равни тия. Това със жената с възможности си е съчинение по картинка. Просто търси други коли и бягай от тия надалеч!
Не сте ме разбрали. Не е в автокъща, а е частно лице, жена. Колата е италианка, но е карана около година и половина в България. Сменила е целия съединител, защото е било само някакъв лагер (по нейни думи), но имала възможност (пари) и е сменила целия съединител, защото каза, че е жена и иска да си е сигурна, а материално е добре и затова. Сега търни ново Волво и затова го продава това. От Германия е съединителя, със фактура каза, че има за него...
Това вече е съвсем друга работа, ако и километрите са наистина реални, направо имаш попадение. Вземай и бягай, докато не е размислила! :lol:
Добре, но това е и колата която държи 1000 оборота .. Което по вашите думи, а и според мен не е съвсем нормално ? + това до колко е нормално на чисто нов съединител да се усеща това трептене със ръка при леко натискане и със крак при натиснат педал до долу. Това беше така и при двете коли, който гледах. Т.е. и при новия и при този който не е сменян може би .. Smile
Pages: 1 2