Волво Клуб - България

Full Version: нова придобивка
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Привет колеги!

Надявам се не съм сбъркал раздела,но не намерих такъв "представете се"

Накратко, аз съм върл итал-сектант ,който от скоро се сдоби със прекрасно Волво Smile

А именно S60 T5 2001 набор

Досега не съм имал нищо друго от италиански коли,тъй че новата придобивка ми е изцяло непозната материя,макар че имам опит с тубро-бензинките Smile Последната ми Алфа е такава,но.....тук усещането е съвсем различно Smile

Волвото ме изненада неочаквано приятно,най-вече с лукса си
Първоначалното ми питане е да ме орентирате как стои въпроса с ремъци и ролки
И съответно силни и слаби места на модела
Поздрави!
Какви ремъци и ролки, преместили са ти волана!
Добре дошъл, колега!
Кола със епохален двигател от породата "чук" - търпи много извращения и тунинги Smile

Дясната дирекция не я лайквам никак, ама въпрос на вкус и пари. Обслужване ролки, масла ремъци - 800 - 1000 (+- 15%) Предполагам, че тази кола наистина е карана като кола за 250 катъра, така че си трябва внимателен оглед по ходова част, съединител основно.
Ако всичко по самолета е ОК - ще забравиш пиците много бързо - гаранция Smile

Успех!


п.п. Абе с две думи една трета от колата ти отива в старт-пакета :lol: :lol:
Честито и със здраве да си я караш!
Поздравления, и аз от скоро съм собственик на първото ми Волво, усещането е невероятно, пожелавам ти хиляди безаварийни километри. И все пак ако имаш проблем тук има страхотни хора, които с радост ще помогнат.
Всъщност май забравих да спомена, че аз живея в UK тъй,че с дирекцията всичко си е ок Smile

Пиците няма как да ги забравя....и в момента правя постоянна съпоставка. На усет Алфата е поне пет пъти по-бърза-а реално с малко може би.
Просто тук всичко се случва плавно, равномерно и контролирано.
Като цяло колата е в добро състояние. ..не усещам драми със съединителя. Всичко си работи, но може би климатика има нужда от дозареждане,че духва хладно за 5 мин само

П.п на какъв бууст върви стоково? Гледал съм шведите какви извращения правят.....но за момента може би ще се задоволим само с ремап
До колкото разбрах стоковото турбо има капацитет за 300 к.с
Значи волана си е на място Big Grin
Според BSR, Т5 си понася 300 коня:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.bsr.se/tuning-kits/t/1553">http://en.bsr.se/tuning-kits/t/1553</a><!-- m -->
kraychev Wrote:Значи волана си е на място Big Grin
Според BSR, Т5 си понася 300 коня:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.bsr.se/tuning-kits/t/1553">http://en.bsr.se/tuning-kits/t/1553</a><!-- m -->
Волана си е баш на мястото Smile
Ммм доста блазнещи цифри цитират тук....400Nm
Не можах да видя налягането обаче как се променя
Тва на принципа на паурбокса ли е.....ще е интересно някой ако им ползва "услугите" да сподели

Поздрави
Въобще някой със чипосана Т5-ца ?!
Сякаш грехота ми се струва да се кара пълен сток тоя мотор....тегли добре,има диапазон.....но е прекалено плавен
Я да пробвам да питам нещо по-лесно.....тоя мотор 2.3 или 2.4 е ?!
Че на различните места различно го пишат
Гледам ангренажни комплекти по 100-на паунда.....маслото 5W30 го дават май
Едно замерване от снощи
Pages: 1 2 3 4 5